Zadný odklon kolies
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39
Zadný odklon kolies
caute chcem sa opytat ci ma niekto skusenosti so zadnym odklonom kolies ked si vsimam e30-ky ktore su polozene nizko pri zemi stoja im kolesa pekne rovno no 30ka ma v zadu nezavisle zavesenie kol cize cim ide nizsie tym sa viac kolesa ,,rozcaptavaju´´ mate niekto s tym skusenost ako ste to prerobili pripadne nejake fotky ?
No ja mam skusenost takovou ze mam v zadu hodne velke Acka a je to uplne na nic protoze kolo nesedi celou plochou na silnici a v mem pripade jeto tak 8cm z 20ti takze kdyz je mokro tak se skoro ani nerozjedu (s nadsazkou samozrejne) a o sjizdeni pneu se ani nebavim. Vyresit to tak aby auto bylo stejne nizko a nemelo rozcapene kolesa se udajne da vymnenou silentbloku za excentricke silentbloky ale prej se kvuli tomu musi oddelat zadni naprava takze to neni uplne tak jednoduche jak sem si predstavoval..
E30 325i Coupe - M-technic I
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39
ak mas vela tych moznosti ako docielit to aby stali rovno kolesa tak ta poprosim nieco navrhni ako by to bolo najlůepsie z hladiska kvality a penazi a ak mas fotky o to lepsie dikHanis píše:Možností je dost, při snížení -40mm mám odklon na zadních kolech 50' oproti původním 3°. Změna v opotřebení zadních pneu a jízdních vlastnostech nesrovnatelná.
Co jsem tak odkoukal, Tak to odstaranit nejde, je to dáno konstrukcí nápravy, musel bys to tereticky obejít na jednom ze dvou míst, buť by se ti zadní rameno muselo otáčet v ose kolmé na směr jízdy i kolmo k vozovce(originál je lehce do véčka, proto to nejde) nebo by jsi musel ohnout nebo převařit ložisko na konci ramene, kde do něj z jedné strany jde poloosa a z druhé vychází brzda atd. problém by byl, že při propružení(vyjetí z lemu) by se ti kola stavěly na hranu jak tatrovce.U víceprvkovích náprav to jde
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39
urcite ,as z casti pravdu no ked sa mi podari hodim tu sem paru foto co som len teraz pozrel a stoja im tak kola ako by som chcelExclusive píše:Co jsem tak odkoukal, Tak to odstaranit nejde, je to dáno konstrukcí nápravy, musel bys to tereticky obejít na jednom ze dvou míst, buť by se ti zadní rameno muselo otáčet v ose kolmé na směr jízdy i kolmo k vozovce(originál je lehce do véčka, proto to nejde) nebo by jsi musel ohnout nebo převařit ložisko na konci ramene, kde do něj z jedné strany jde poloosa a z druhé vychází brzda atd. problém by byl, že při propružení(vyjetí z lemu) by se ti kola stavěly na hranu jak tatrovce.U víceprvkovích náprav to jde
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39
chcel som to riesit cez zimu tiez.......a tie excentricke silenbloky su normalne zohnatelne na e30 alebo je to z niecoho ineho ale nam to pasuje.....popripade odkaz na nakup........
a co ma teraz napadlo dalo bi sa to viriesit navrtanim dieri pre vnutorny silenblok vissie a pre vonkajsi silenblok nizsie cize cele rameno bi islo oproti tomu /A/.....alebo privarit na drziaki ramena kusok pasoviny a dieru vyvrtat podla pozadaviek odklonu......
a co ma teraz napadlo dalo bi sa to viriesit navrtanim dieri pre vnutorny silenblok vissie a pre vonkajsi silenblok nizsie cize cele rameno bi islo oproti tomu /A/.....alebo privarit na drziaki ramena kusok pasoviny a dieru vyvrtat podla pozadaviek odklonu......
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
No tak většina (možná úplně všechny) E30 na těch fotkách má pořád pěkný áčka. Jenom ty fotky a ty salámy to zkreslujou.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39