Zadný odklon kolies
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
az na to ze ho mas dole -60Lada Drifter píše:max v predu som si ani nevsimol ze mi kolesa stoja nejak rozcaptano a ani zadok teraz nie lenze teraz tam je -40 no chcel by som aby mi zadok siel dole este o dost a mal som uz tak dole tamto auto a tie kola stali dost blbo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Lada Drifter
- Příspěvky: 466
- Registrován: 28. 11. 2006 17:39
tak v predu jj no v zadu mi bobrik vravel ze je -40 a uz aj na to sa mi zda byt zadok dost vysoky tak velmi pochybujem ze tam je az -60 mne sa zda ze stoji v zadu dost horeMax-Max píše:az na to ze ho mas dole -60Lada Drifter píše:max v predu som si ani nevsimol ze mi kolesa stoja nejak rozcaptano a ani zadok teraz nie lenze teraz tam je -40 no chcel by som aby mi zadok siel dole este o dost a mal som uz tak dole tamto auto a tie kola stali dost blbo
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ani ten M-tech ale není úplně ideální, jelikož odklon zadních kol je hodně přes stupeň, tuším jedna a půl??Hanis píše:Tak jinak, pro cokoliv níž než m-technic je lepší odklony upravit.
Na 40/40 je odklon zadních kol 2,2 stupně, přední 1,7 - to mi naměřili na dvou podvozcích 40/40 nezávisle na sobě.
K áčkám na přední nápravě - když dáš hodně veliký áčka /štelovatelný horní uložení předních tlum/ tak to auto pak neumí jet rovně.
Odklon na přední nápravě 0 je taky píčovina, ale co je jistý, že jakýkoli snížení, co se geometrie týče, je špatně co se do normálního provozu týče a co se týče okruhů, tak tam je zase špatně podvozek za 15k a ty dražší už mají štelování odklonů přední nápravy a zadní hold našteluješ výškou - která je štelovatelná, nebo to předěláš.
-
- Příspěvky: 246
- Registrován: 22. 11. 2007 10:09
- Bydliště: Dolní Poustevna
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
Myslíš to tak že stačí pouze otvor prodloužit směrem nahoru, nebo přes přidělanou boční výztuhu vyvrtat nový otvor o něco víš??Hanis píše:Třeba já, každopádně ten obrázek je silně zavádějící. Na závěs není třeba dovařovat žádné prodloužení, maximálně boční zesílení a hodnota 20-25mm je dobrá tak pro podobnost odklonu s nákladním vozem Tatra bez nákladu.
Já si myslel že aby nebyl kónus na kolech tak to i s navařeným a max. zvýšením nebude moc stačit?? (pří snížení -40)..Ale taky to může byt tím že většina E30 co na nich nikdo nedělal zadní nápravu od výroby má zadní silentbloky a uložení v háji...
Na jaře budu dělat i celou zadní nápravu, tudíž 2 silentbloky na nápravnici + ty 2+2 uložení na ramenech tak bych tomu chtěl nějak pomoct, takže bych byl vděčný jestli by jsi mohl říct jak jsi to řešil a s jakým výsledkem..já budu zadek snižovat -40... můžeš klidně SZ... dík..
jj, musi se logicky upravit i ten druhy drzka sb na rameni.
A odklony prece nezavisi jen na stylu jizdy, ale i na typu gum, trati na ktery se jezdi atd. Kazdopadne jsem zjisitl, ze treba 3° na prdku i pro sportovni jizdu po silnicich je moc. Nemluve o tom, kdyz jsou na aute vetsi zaklony. Auto proste nedrzi a hlavne porad nekam cestuje.
A odklony prece nezavisi jen na stylu jizdy, ale i na typu gum, trati na ktery se jezdi atd. Kazdopadne jsem zjisitl, ze treba 3° na prdku i pro sportovni jizdu po silnicich je moc. Nemluve o tom, kdyz jsou na aute vetsi zaklony. Auto proste nedrzi a hlavne porad nekam cestuje.
http://www.racing.mordpower.cz
BMW E36 M3 3.0, cca 320koni, 1110kg - mazec
BMW E36 M3 3,2 - srdeční záležitost - prodáno
BMW E36 M328i, LSD, 215koní, D2 racing: na dvojáka i trochu boky
BMW E36 323i, 190koní, LSD: šlo s tím dělat smyk
BMW E36 M3 3.0, cca 320koni, 1110kg - mazec
BMW E36 M3 3,2 - srdeční záležitost - prodáno
BMW E36 M328i, LSD, 215koní, D2 racing: na dvojáka i trochu boky
BMW E36 323i, 190koní, LSD: šlo s tím dělat smyk
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
No tak je snad jasný že oba silentbloky by měly byt v jedné ose...
Když jsem koukal do ETK tak tam je normál i excentrický silentblok (č. 9)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Dával to tam někdo?? Nebo kam se dával ten excentrický?? Jsem z toho nějakej zmatenej...
Když jsem koukal do ETK tak tam je normál i excentrický silentblok (č. 9)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Dával to tam někdo?? Nebo kam se dával ten excentrický?? Jsem z toho nějakej zmatenej...
A co takhle vyrobit úplně držáky na nápravnici místo těch původních s drážkama pro posun a šroubama s excetnrickým osazením. Pak by se to dalo na geometrii přesně seřídit podle potřeby. Myslím že je to lepší řešení než nějak naslepo lisovat excetrický silenblok.
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour