Převodovka
Převodovka
Zdar měl bych takový dotaz mám seriovou e30 2.0i se standartní převodovkou a chci do ní imlantovat motor e 36 2.5 24v. Kamarád mi řekl že nemusím měnit převodovky že ta 2.5 pasuje po zvětšení průměru šteftů do seriové 2.0 převodvky nevíte něco víc o tomto problému..?? Zda to tak je či nikoliv..
Nemusíš dělat nic se štěftama, jde to normálně sešroubovat, ale budeš mít jiné problémy
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
podle mě použit převodovku z m50
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ale to budeš mít potom vytočenou převodovku jestli to dobře chapugeorgewolfik píše:já zase slyšel že je dobré použít komplet z Ety což obsahuje převodovku kardan difer!
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ne ne bude tam normálně jde o to aby se ti tam ten motor vešel tak akorát nakloníš mírně motor a to vyřeším bud jiným silentblokem nebo nějakou podložkou pak jsem našel pár fotek na www.e30.de jak uřízli ty drážky ze sání a nemusely posouvat posilovač brzd a podobně. navíc to vychílení z rovyny je fakt minimální! s tím že když použiješ origo převodovku tak pak tedy potřebuješ tu kardanku z ety kvůli délce! jinak pak samozřejmě máš problém i z diferenciálem ale do toho už nevydím vesměs tlumočím to co mi kdo řekl o zástavbě M50 do E30 jelikož tuhle zimu ho tam budu dávat!já už mám doma komplet z Ety takže to tam půjde pak ještě že můžu zapomenout na samosvor...ale je strašně moc možností jak to udělat ovšem musím to ještě dořešit jelikož lítám v těch poměrech vůči difu a rychlosti a vytáčení motoru a podobně!
pak se musí posunout chladič co nejvíc do předu aby se tam vešla vyska a podobně je toho dost!
pak se musí posunout chladič co nejvíc do předu aby se tam vešla vyska a podobně je toho dost!
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no to mne nenapadlo, moje vina, omlouvam se, info plati jen pro e30e30 power píše:i 24V..????Max-Max píše:neco malo hledani ti rekne, ze 2.0 a 2.5 maji stejne lamelye30 power píše:tak uvidíme ale pak bych měl možná ještě jeden dotaz co je tam nejlepší dát za spojku protože pochybuju že ta z 2.0 to vydrží..
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
asi kvuli tomu v jakym je motor uhlue30 power píše:z jakýho důvodu bys tam dával převodovku z 18is a ne klasickýho 2.0...??mychal píše:podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
nekde si prohlidni jak je natocenej moto m50 a jak m20 a jak m42, dojde ti v čem je rozdil
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
když do e30 dát M50, tak bez vanosů, protože je to zbytečná složitost navíc (čistě kolektivní názor) kamarád teď postavil motor z M5 e39, ale kvůli odbourání vanosů (a dalších složitostí, který jenom snižují výkon a zlepšují životní prostředí) použil na V8 M5 blok věci ze 4,0i a 4,4i kvůli jednoduchosti. Jinak jentak dál s implantací lepších motorů do e30. Ale za e30 s motorem V12 se otočí každej....
SERVIS A ÚPRAVY BMW, autopůjčovna, půjčovna čtyřkolek, lakování ( viewtopic,p,664980.html#664980)
e39 535i, 540i, 530i, e38 740i AC Schnitzer, BMW 327i e30, 525TDS, 525iX, Transit a drift car e30 alpina
e39 535i, 540i, 530i, e38 740i AC Schnitzer, BMW 327i e30, 525TDS, 525iX, Transit a drift car e30 alpina
Nesnižuje výkon jako že by brzdil motor nebo tak, je velmi vhodný pro normální ježdění a občasné prasení, ale pokud chceš motor nastavit na hodně vysoký výkon a přesný průběh výkonu, který si můžeš nastavit jak potřebuješ, tak se Vanosy sundavají.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e