Převodovka

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
e30 power
Příspěvky: 211
Registrován: 12. 08. 2007 16:03
Kontaktovat uživatele:

Převodovka

Příspěvek od e30 power » 28. 10. 2007 17:34

Zdar měl bych takový dotaz mám seriovou e30 2.0i se standartní převodovkou a chci do ní imlantovat motor e 36 2.5 24v. Kamarád mi řekl že nemusím měnit převodovky že ta 2.5 pasuje po zvětšení průměru šteftů do seriové 2.0 převodvky nevíte něco víc o tomto problému..?? Zda to tak je či nikoliv..

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 28. 10. 2007 18:47

Nemusíš dělat nic se štěftama, jde to normálně sešroubovat, ale budeš mít jiné problémy :wink:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

e30 power
Příspěvky: 211
Registrován: 12. 08. 2007 16:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e30 power » 28. 10. 2007 20:57

tak to rád slyšim jaké problémy..?? vím o elektrice atd.. že to neni tak jednoduché připojit na stávající z e30ale jestli je něco závažnejšího tak povídej at se na to můžu psychycky připravit..

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 10. 2007 23:35

M50 je jinak natocena, prevodovka nesedne do tunelu tak jako na M20
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 29. 10. 2007 15:58

podle mě použit převodovku z m50
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 29. 10. 2007 18:36

já zase slyšel že je dobré použít komplet z Ety což obsahuje převodovku kardan difer!
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 29. 10. 2007 18:54

georgewolfik píše:já zase slyšel že je dobré použít komplet z Ety což obsahuje převodovku kardan difer!
ale to budeš mít potom vytočenou převodovku jestli to dobře chapu
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 29. 10. 2007 19:26

ne ne bude tam normálně jde o to aby se ti tam ten motor vešel tak akorát nakloníš mírně motor a to vyřeším bud jiným silentblokem nebo nějakou podložkou pak jsem našel pár fotek na www.e30.de jak uřízli ty drážky ze sání a nemusely posouvat posilovač brzd a podobně. navíc to vychílení z rovyny je fakt minimální! s tím že když použiješ origo převodovku tak pak tedy potřebuješ tu kardanku z ety kvůli délce! jinak pak samozřejmě máš problém i z diferenciálem ale do toho už nevydím vesměs tlumočím to co mi kdo řekl o zástavbě M50 do E30 jelikož tuhle zimu ho tam budu dávat!já už mám doma komplet z Ety takže to tam půjde pak ještě že můžu zapomenout na samosvor...ale je strašně moc možností jak to udělat ovšem musím to ještě dořešit jelikož lítám v těch poměrech vůči difu a rychlosti a vytáčení motoru a podobně!

Obrázek Obrázekpak se musí posunout chladič co nejvíc do předu aby se tam vešla vyska a podobně je toho dost!
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

e30 power
Příspěvky: 211
Registrován: 12. 08. 2007 16:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e30 power » 29. 10. 2007 20:54

a proč věci z ety když je to vše stejně kromě poměrů... já tam právě chci nechta to z 2.0 protože pokud vím tak je to vše kratší

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 29. 10. 2007 21:08

To si pleteš zástavbu motoru m30 tam potřebuješ kardan z ety

e30 power
Příspěvky: 211
Registrován: 12. 08. 2007 16:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e30 power » 30. 10. 2007 13:14

tak uvidíme ale pak bych měl možná ještě jeden dotaz co je tam nejlepší dát za spojku protože pochybuju že ta z 2.0 to vydrží..

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 10. 2007 21:51

e30 power píše:tak uvidíme ale pak bych měl možná ještě jeden dotaz co je tam nejlepší dát za spojku protože pochybuju že ta z 2.0 to vydrží..
neco malo hledani ti rekne, ze 2.0 a 2.5 maji stejne lamely
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

e30 power
Příspěvky: 211
Registrován: 12. 08. 2007 16:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e30 power » 01. 11. 2007 19:14

Max-Max píše:
e30 power píše:tak uvidíme ale pak bych měl možná ještě jeden dotaz co je tam nejlepší dát za spojku protože pochybuju že ta z 2.0 to vydrží..
neco malo hledani ti rekne, ze 2.0 a 2.5 maji stejne lamely
i 24V..????

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 11. 2007 19:23

e30 power píše:
Max-Max píše:
e30 power píše:tak uvidíme ale pak bych měl možná ještě jeden dotaz co je tam nejlepší dát za spojku protože pochybuju že ta z 2.0 to vydrží..
neco malo hledani ti rekne, ze 2.0 a 2.5 maji stejne lamely
i 24V..????
no to mne nenapadlo, moje vina, omlouvam se, info plati jen pro e30
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 02. 11. 2007 23:29

podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

e30 power
Příspěvky: 211
Registrován: 12. 08. 2007 16:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e30 power » 04. 11. 2007 13:27

mychal píše:podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
z jakýho důvodu bys tam dával převodovku z 18is a ne klasickýho 2.0...??

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 04. 11. 2007 13:33

e30 power píše:
mychal píše:podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
z jakýho důvodu bys tam dával převodovku z 18is a ne klasickýho 2.0...??
asi kvuli tomu v jakym je motor uhlu

nekde si prohlidni jak je natocenej moto m50 a jak m20 a jak m42, dojde ti v čem je rozdil
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Mišma
Příspěvky: 247
Registrován: 19. 07. 2007 12:23
Bydliště: Praha, DRIFT garage Žižkov

Příspěvek od Mišma » 04. 11. 2007 18:34

když do e30 dát M50, tak bez vanosů, protože je to zbytečná složitost navíc (čistě kolektivní názor) :D kamarád teď postavil motor z M5 e39, ale kvůli odbourání vanosů (a dalších složitostí, který jenom snižují výkon a zlepšují životní prostředí) použil na V8 M5 blok věci ze 4,0i a 4,4i kvůli jednoduchosti. Jinak jentak dál s implantací lepších motorů do e30. Ale za e30 s motorem V12 se otočí každej.... :lol:
SERVIS A ÚPRAVY BMW, autopůjčovna, půjčovna čtyřkolek, lakování ( viewtopic,p,664980.html#664980)
e39 535i, 540i, 530i, e38 740i AC Schnitzer, BMW 327i e30, 525TDS, 525iX, Transit a drift car e30 alpina

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 04. 11. 2007 18:42

čim přesně Vanos snižuje výkon? :shock:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 04. 11. 2007 18:59

Nesnižuje výkon jako že by brzdil motor nebo tak, je velmi vhodný pro normální ježdění a občasné prasení, ale pokud chceš motor nastavit na hodně vysoký výkon a přesný průběh výkonu, který si můžeš nastavit jak potřebuješ, tak se Vanosy sundavají.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Odpovědět