blok M20B20 a hlava M20B25

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Vlko
Příspěvky: 149
Registrován: 27. 12. 2005 00:33
Bydliště: Bratislava SK
Kontaktovat uživatele:

blok M20B20 a hlava M20B25

Příspěvek od Vlko » 10. 10. 2007 17:05

Caute, vala sa mi tu 2,0 motor s chroma s malou elektriko a tiez sa mi tu vala hlava s 2,5 s velkou elektrikou. Skusal uz niekto dat hlavu 2,5 na blok 2,0?? Viem ze na Ete to funguje super. Ale co sa stane ak to sparavim takto s komplet elektrikou vstrekmi riadiackou. Ved aj pri motorsporte sa zakladne upravi motora vzdy tykaju zvacsovania ventilou, sacich kanalou vstrekou.... Mohlo by to fungovat nie??
E30 M3 S62B50 biTurbo
(OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 10. 10. 2007 17:20

Fungovat to bude,ale snížíš si kompresní poměr. 2.5 má vypouklé písty a hlava je jim přizpůsobená tzn. že má vybrání.
2.0 má ty okraje rovné a má nálitek shruba uprostřed pístu,ale každopádně větší ventily, jsou větší ventily :D .
Předělal bych to,být tebou už na ten 2.5 Motronic.

Vlko
Příspěvky: 149
Registrován: 27. 12. 2005 00:33
Bydliště: Bratislava SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlko » 10. 10. 2007 17:58

Ni ze by som mal malo casu lebo si prave staviam 344i e30 ale vrta mi t hlavou co to bude robit. No ale ked si na 2,5ke bombirovane piesty tak asi nebude bohvie co. A ake piesty ma Eta???
E30 M3 S62B50 biTurbo
(OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 11. 10. 2007 03:38

2.5i hlavu ked das na 2.0 tak budes mat strasne malu kompresiu uz na ete ked to das na starsiu etu tak mas dost malu kompresiu idealna je ta 129ps ta novsia eta ako spodok a nie 2.0i to ty ledva pojde
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Odpovědět