Výškové repro

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Výškové repro

Příspěvek od Flip » 09. 09. 2007 16:42

Nevíte kde by se dali sehnat vnitřní krytky zrcátek na výškové repro? Na e30..

Vlkec
Příspěvky: 1059
Registrován: 05. 09. 2006 22:30
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od Vlkec » 09. 09. 2007 17:28

dej si tady inzerát možná budeš mít štěstí je to docela nedostakový zboží
Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 09. 09. 2007 17:42

no právě... :(

Vlkec
Příspěvky: 1059
Registrován: 05. 09. 2006 22:30
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od Vlkec » 09. 09. 2007 17:47

Teď mě napadlo možná bys tam mohl zkusit nabastlit z e34 nedávno mi je tu někdo nabízel asi za 500 kč komplet
Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 09. 09. 2007 18:55

Ja jsem to vyresil pouzitim normalnich vnitrnich krytu zrcatek a instalaci separatnich vyskovych repro. Moc mista tam neni, ale vejde se to. Neni to sice original, ale i pri pouziti novych dilu (vnitrni kryt cca 60,-Kc novy a vyskove repro) je to nejlevnejsi reseni. A samozrejme cca 2hod prace. Pokud by byl zajem dam sem foto.

Vasek.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 09. 09. 2007 19:18

taky sem o tom přemejšlel, a nejspíš to tak i dopadne.. To foto by bylo SUPER!

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 09. 09. 2007 19:43

No tak jsem tedy jeste sebehl do garaze a cvaknul ten vytvor...
PS: zatim jsem to otestoval v mem "pracovni" 324d - tak se omlouvam za interier...:)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Zde jsou pouzity vyskove repro z komponentni sestavy CRUNCH GTS kde stredobasovy je dole v originalnim otvoru. Cela sestava je doplnena pasivni vyhybkou.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 09. 09. 2007 19:48

dikys, pravě na tyhle sem před chvílí koukal... neni co řešit, du do toho! Jo eště je to vodost větší rozdíl s vejškáčema?

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 09. 09. 2007 20:00

No rozdil to samozrejme je uz jen pro to, ze fyzikalni sireni vysokych tonu je (laicky receno) smerove a stredobasovych prostorove. A pokud se Ti vysky siri ve vysce kotniku tak jich k usim moc nedojde:). Myslim, ze toto reseni je schopno zajistit celkem uchazejici "vysky". U E30 je spis problem v reseni basovych repro, protoze originalni prostor (vpredu) ma dost maly objem a jeste by bylo treba tento prostor dobre "vytlumit". Lepsi reseni by bylo pouzit prostor ve dverich, ale to uz si zada zasah ktery je "videt" a to mne osobne dost vadi. Obecne lze zici, ze bez dostatecnych investic "trica" proste nehraje:(
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Odpovědět