Zaja.cz píše:Mám dvě otázky chlapi.
1)Jde zaměnit vačka motoru z 320i do 325i ? (M20)
Někdo tvrdí že jo a že je stejná, někdo že neže, že je ostřejší atd. Co je pravda?
Mám vačku v horším stavu a dvoulitrová je k mání, tak se chci zeptat zda
to ide.
2)mám 325i, ale na malé elektrice se sáním s podtlaky-stejné jako u 320i a 323i chrom. Slyšel jsem od známého, že když na toto sání předělám klapku z 325i, tak že to motoru hodně pomůže.
zkoušel to někdo?
1, vacka z 320 ma jine casovani, pojem "ostrejsi" je mylnej, pac opticky je vic "tupa" nez z 325. Zkusit to muzes, nedavam vsak tomu velkou nadeji, spis bych zkusil overenou vymenu a sice z 320/R6 r.v. 76, absolvoval to Francis a je to overeno, byl tam jistej narust.
2, vic by pomohlo kdyby si prehodil komplet sani, pouze zvetseni otovru na klapce bude spis placebo efekt nez skutecnej prinos. Poterebujes vetsi potrubi s mene zlomy, napr minimalne z 325 nebo to prekopat na prime sani

Pouze klapku dat budes mit vic dobrej pocit nez skutecnej narust vykonu.