regulator tlaku benzinu-zvysenie vykonu?
Cau
K tomu neni vesmes co dodat, presne jak psal Francis. Energii ziskava spalovaci motor z horeni paliva. Je k tomu potreba palivo a kyslik, tedy vzduch. Pridani jen jednoho se vykon nezvysi, ba naopak pokud zvysis jen tlak benzinu budes koukat jak auto ztrati na vykonu. Jiny pripad by byl pokud pouzijes zaroven i jinou vahu vzduchu, pak to svuj vyznam ma ale narust vykonu neni nijak zavratny.
K tomu neni vesmes co dodat, presne jak psal Francis. Energii ziskava spalovaci motor z horeni paliva. Je k tomu potreba palivo a kyslik, tedy vzduch. Pridani jen jednoho se vykon nezvysi, ba naopak pokud zvysis jen tlak benzinu budes koukat jak auto ztrati na vykonu. Jiny pripad by byl pokud pouzijes zaroven i jinou vahu vzduchu, pak to svuj vyznam ma ale narust vykonu neni nijak zavratny.
Aha, tak ti pěkně děkujuKobliha píše:...... Pridani jen jednoho se vykon nezvysi, ba naopak pokud zvysis jen tlak benzinu budes koukat jak auto ztrati na vykonu...
Ale já mluvil o tom, že bych to používal s NOSem. Nechce se mi utrácet 40tis za mokrou verzi( dva solenoidy na vstřik NOS a benzínu), ale kdyby se to zkombinovalo se suchou verzí(vstřikuje pouze NOS), kterou má teď Lexa ve slevě za 9tis, tak by tam bylo i víc kyslíku na spálení toho béňa navíc. To snad nejni až taková blbost.
Má někdo jinej názor?
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud mas L-Jetronic a tim padem sedmy vstrik na studene starty, tak lehce prekopes suchy system na mokryStepan píše:... ale kdyby se to zkombinovalo se suchou verzí(vstřikuje pouze NOS), kterou má teď Lexa ve slevě za 9tis, tak by tam bylo i víc kyslíku na spálení toho béňa navíc. To snad nejni až taková blbost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ma malovalec paty vstrik na studene starty? Tento vstrik je mozne otvirat pri "vdechovani" N2O Dal uz si to domyslis.Stepan píše:Jo jo, L-jetronic, ale na máloválci. Jak teda na to, aspoň přibližně
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No nad něcim podobnym jsem přemejšlel. A jestli se mu dá domluvit aby obohacoval když chci já, což nevim jak, tak by to bylo rozhodně lepší než pikačoviny s tlakem. Myslim ale, že tohle budu dál řešit až prakticky nad motorem
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Paralelne so vstrekovaním zapojený vypínač do palubky? Tlak tam máš furt, len tomu poslať otvárací impulz.Stepan píše:No nad něcim podobnym jsem přemejšlel. A jestli se mu dá domluvit aby obohacoval když chci já, což nevim jak, tak by to bylo rozhodně lepší než pikačoviny s tlakem. Myslim ale, že tohle budu dál řešit až prakticky nad motorem
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ted me tak napada. Pokud pocitac neotvira trysky na 100% PWM (myslim ze ne, protoze jednotka dela mimo jine take korekce otevreni trysek podle napajeciho napeti, tak k tomu musi mit prostor a navic se to necha lehce overit), tak by se dalo zajistit prostym pripojenim tysek na kostru jejich 100% otevreni. Tech 30sec, co je zdravo NOS pouzivat, by to urcite prekously.
Trysky maji jeden drat pripojen na +12V a druhy drat je pripojen v jednotce ke kolektoru NPN tranzistoru, jehoz emitor je na kostre. Jde o preklenuti tranzistoru v jednotce. Jak je to u L-ka nevim, ale Motronic ma trysky rozdeleny do skupin, tak by bylo nutne pouzit diody pro oddeleni jednotlivych okruhu.
Netusim kolik, ale nakej benzin by to taky mohlo prihodit.
Jak se potom resi smesovaci pomer? Je znamo, ze chuda smes se spatne zapaluje. Proto se u primeho vstrikovani pouziva vrstvene smesi. Pak je motor schopen bezet i na chudou smes, protoze u svicky je bohatsi. A tak si myslim, ze moc NOS a malo benzinu, by mohlo byt spis na skodu.
Trysky maji jeden drat pripojen na +12V a druhy drat je pripojen v jednotce ke kolektoru NPN tranzistoru, jehoz emitor je na kostre. Jde o preklenuti tranzistoru v jednotce. Jak je to u L-ka nevim, ale Motronic ma trysky rozdeleny do skupin, tak by bylo nutne pouzit diody pro oddeleni jednotlivych okruhu.
Netusim kolik, ale nakej benzin by to taky mohlo prihodit.
Jak se potom resi smesovaci pomer? Je znamo, ze chuda smes se spatne zapaluje. Proto se u primeho vstrikovani pouziva vrstvene smesi. Pak je motor schopen bezet i na chudou smes, protoze u svicky je bohatsi. A tak si myslim, ze moc NOS a malo benzinu, by mohlo byt spis na skodu.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Staci merit signal z lambda sondy a vime jak bohata smes je. Podle toho se upravi serizeni redukcniho ventilu a mnozstvi N2O.Batman píše:Jak se potom resi smesovaci pomer? Je znamo, ze chuda smes se spatne zapaluje. Proto se u primeho vstrikovani pouziva vrstvene smesi. Pak je motor schopen bezet i na chudou smes, protoze u svicky je bohatsi. A tak si myslim, ze moc NOS a malo benzinu, by mohlo byt spis na skodu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
btw. lidi, prave jsem narazil na sportovni regulator tlaku paliva na motory M20. Viz. http://www.bavauto.com
Performance/intake-induction
Cena: 199,95US$
Performance/intake-induction
Cena: 199,95US$
///M Power
No otevřít vstřiky natvrdo se mi zdá trochu brutální a prostě by to tam neregulovatelně teklo, ale kdyby se spíš naopak skupiny propojily, bylo by to +100% benzínu při zachování regulace.
Nebo co by asi bylo nejschůdnější, pokud má L-Jet. NTC snímače teploty, vřadit tam ještě reostat a umělým zvýšením odporu simulovat studenej motor.
Existuje něco čím bych mohl z kokpitu kontrolovat zbytkovej O2. Něco jako lambda, ale abych to mohl hlídat za jízdy v "real time" režimu
Nebo co by asi bylo nejschůdnější, pokud má L-Jet. NTC snímače teploty, vřadit tam ještě reostat a umělým zvýšením odporu simulovat studenej motor.
Existuje něco čím bych mohl z kokpitu kontrolovat zbytkovej O2. Něco jako lambda, ale abych to mohl hlídat za jízdy v "real time" režimu
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Myslim, ze uz pousteni rajskyho plynu do motoru je dost brutalni:))Stepan píše:No otevřít vstřiky natvrdo se mi zdá trochu brutální a prostě by to tam neregulovatelně teklo, ale kdyby se spíš naopak skupiny propojily, bylo by to +100% benzínu při zachování regulace.
Nebo co by asi bylo nejschůdnější, pokud má L-Jet. NTC snímače teploty, vřadit tam ještě reostat a umělým zvýšením odporu simulovat studenej motor.
Existuje něco čím bych mohl z kokpitu kontrolovat zbytkovej O2. Něco jako lambda, ale abych to mohl hlídat za jízdy v "real time" režimu
Ty potrebujes do motoru naprat co nejvic benalu a k tomu primerene mnozstvi N2O. Obavam se, ze v tomto rezimu provozu se na nejakou regulaci nehraje:)). Na tech +100% zapomen. Ani "tvrdy" otevreni trysek ti +100% neda.
Co se tyka mereni O2, muses merit primo napeti z lambdy, jak psal Francis o kousek vys. Z toho zjistis, jestli je smes chuda nebo bohata. Pokud bys chtel merit i uroven bohatosti, musel by jsi pouzit sirokopasmovou lamda sondu, ktera se pouziva pro prime vstrikovani. U ktereho jak je znamo motor pracuje na chudou i bohatou smes, dle vykonove potreby.
No Brutální to je, ale pokud bych nehrál na regulaci, tak vylágruju motor a stejně mi to nepojede. Když už ho budu trápit, tak by to chtělo dobře smixovat. Spíš jak to poznat za jízdy, protože moc času není. Jak nějak přeložit co se děje v laufu?
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
OK, jak myslis.Stepan píše:No Brutální to je, ale pokud bych nehrál na regulaci, tak vylágruju motor a stejně mi to nepojede. Když už ho budu trápit, tak by to chtělo dobře smixovat. Spíš jak to poznat za jízdy, protože moc času není.
Tobe jde o to, jakym zpusobem napeti z lambdy zobrazit, abys to videl v aute? Pokud je to tak, hod si do googlu "afr meter" (Air/Fuel Ratio Meter) a jiste najdes spoustu inspirace. Pokud bys takovou vecicku chtel vyrobit, muzu pomoct:)Stepan píše:Jak nějak přeložit co se děje v laufu?