Kotouče na zadek

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Kotouče na zadek

Příspěvek od Flip » 03. 07. 2007 09:53

Už to tady bylo řešeno, ale nedořešeno... Chtěl bych předělat zadní nápravu na kotoučovou... Ale potřebuju poradit jak mám vyřešit omezovač brznýho účinku... :(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Kotouče na zadek

Příspěvek od Max-Max » 03. 07. 2007 12:42

Flip píše:Už to tady bylo řešeno, ale nedořešeno... Chtěl bych předělat zadní nápravu na kotoučovou... Ale potřebuju poradit jak mám vyřešit omezovač brznýho účinku... :(
a co tam chces resit?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 03. 07. 2007 12:55

poměr brdny sily předek/zadek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 07. 2007 13:11

Flip píše:poměr brdny sily předek/zadek
ja vim co je omezovac brzd, ale ptam se - co na tom chces resit? chces silnejsi zadek, slabsi, zrusit, nebo co?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 03. 07. 2007 13:13

no jen to aby kdyz v zatacce na mokru pribrzdim, tak abych nešel do hodin..

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 03. 07. 2007 13:14

nebo stačí prostě vyměnit bubny za kotouče a je hotovo?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 03. 07. 2007 16:05

Flip píše:nebo stačí prostě vyměnit bubny za kotouče a je hotovo?
přesně tak :D

Uživatelský avatar
Maromeer
Příspěvky: 68
Registrován: 11. 05. 2005 17:10
Bydliště: Mladá Boleslav, Praha, Morava, jak kdy...

Posilovač brzd

Příspěvek od Maromeer » 04. 07. 2007 15:35

...no, já bych se zdovolením přidal. Kotoučovku taky měním a s tím i posilovač brzd, z Ixa, rozdíl je jen v tom, že má v motoru ty nádobky 2. Je to tedy zbytečnost, nebo je to jedno, jenom vyměnit tu nápravu?
Dávám to tedy do 320i, což je motor typoveho oznaceni M20B20 a 325iX ma motor typoveho oznaceni M20B25, místa je tam na to stejně,jen tedy jestli to není zbytečné. Někde jsem jen slyšel že napojení hadiček je naopak(přední/zadní),co je na tom pravdy?Díky :wink:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Posilovač brzd

Příspěvek od Max-Max » 04. 07. 2007 19:54

Maromeer píše:...no, já bych se zdovolením přidal. Kotoučovku taky měním a s tím i posilovač brzd, z Ixa, rozdíl je jen v tom, že má v motoru ty nádobky 2. Je to tedy zbytečnost, nebo je to jedno, jenom vyměnit tu nápravu?
Dávám to tedy do 320i, což je motor typoveho oznaceni M20B20 a 325iX ma motor typoveho oznaceni M20B25, místa je tam na to stejně,jen tedy jestli to není zbytečné. Někde jsem jen slyšel že napojení hadiček je naopak(přední/zadní),co je na tom pravdy?Díky :wink:
podstatnej rozdil je v tom, ze 2.5 ma ABS v serii a tedy i trubky jdou nejprve do cerpadla ABS a az apk na kola
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Maromeer
Příspěvky: 68
Registrován: 11. 05. 2005 17:10
Bydliště: Mladá Boleslav, Praha, Morava, jak kdy...

Příspěvek od Maromeer » 05. 07. 2007 11:35

takže je to úplně blbost to tam cpát, nebo to tam nepůjde, když neplánuju nic s ABS (zatím)... :roll:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 07. 2007 12:43

Maromeer píše:takže je to úplně blbost to tam cpát, nebo to tam nepůjde, když neplánuju nic s ABS (zatím)... :roll:
posilovac dat muzes, ovsem ja bych vymenil rozdelovaci trubku a nechal puvodni, je to nezavislej dil na posilovaci... a osobne bych dal posilovac z 735i e32, kluci odsud to maj vyzkouseny
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět