Snížení hlavy na M20 - praktické zkušenosti ?

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Snížení hlavy na M20 - praktické zkušenosti ?

Příspěvek od Dan td » 04. 06. 2007 14:10

Má někdo zkušenost se snížením hlavy na M20 2,5i ? Neplánuju jinou vačku nebo tak, ale asi budu nechávat srovnat hlavu - jde mi o to, jestli ji mám rovnou nechat i snížit nebo ne - vyjde to na jedny peníze :P

Prosím ideálně zkušenosti, kdo to měl/dělal, zajímá mě rozdíl oproti sérii - výkon, hluk spotřeba, atd ... , případně rady někoho, kdo ví, o čem mluví :roll:

Podotýkám, že by šlo tak o 0,5 - 1,0 mm maximálně.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 04. 06. 2007 15:35

na hlavě máš kontrolní body kam až můžeš ubrat - doporučuju to ale moc nehrotit - max 0,2mm a samozřejmě s příhlednutím k aktuálnímu stavu kontrolních bodů
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 04. 06. 2007 16:33

DC píše:na hlavě máš kontrolní body kam až můžeš ubrat - doporučuju to ale moc nehrotit - max 0,2mm a samozřejmě s příhlednutím k aktuálnímu stavu kontrolních bodů
Jj, o těch vím, spíš mě zajímá, jestli to bude mít nějakej pozitivní efekt :wink:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 04. 06. 2007 16:46

myslim že tahle samotná úprava je mimo možnosti rozpoznání - dostaví se malé zlepšení, ale klidně taky jen placebo
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 04. 06. 2007 16:57

OT: Kde na hlavách M20 konkrétně B20 je ten kontrolní bod? Mám teď shozenou hlavu, tak se chcu mrknout. Dík

To Dan: sry za zasrání threadu :oops:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 04. 06. 2007 18:25

jsou to takové kruhové důlky na dosedací ploše hlavy směrem k těsnění - jsou opravdu minimálně hluboké takže je snadné je přehlédnout pro netrénované oko zvlášť pokud plocha není úplně čistá - jsou tam dva nebo víc, už si to nepomatuju
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 04. 06. 2007 20:00

u m20 je povoleno stáhnou hlavu o max 0.4mm-dle chytrého manualu

Uživatelský avatar
Lemon Petr
Příspěvky: 125
Registrován: 01. 02. 2007 20:49
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

hlava

Příspěvek od Lemon Petr » 05. 06. 2007 10:22

Delal jsem ostrou etu podle nem.manualu BMW Scene.Nova 2.5 hlava Max.0.7mm.Take zalezi na Tesneni pod hlavu a to pro normal nebo pro sport.Bulik.

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 07. 06. 2007 10:20

Neni to zadna velka zmena ve vykonu. Dle me je to zbytecny pokud nehodlas dat vacku, svody, atd.. Akorat snizis zivotnost motoru a zvysis si emise...

Odpovědět