motorovy silenblok z 740i na M3 e30

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
crevko
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 10. 2003 14:02

motorovy silenblok z 740i na M3 e30

Příspěvek od crevko » 31. 05. 2007 12:19

Casto sa robi uprava na M3 e30 ze sa povodne dost makke motorove silenbloky vymenia za tvrdsie z 740i ktore su vsak aj nizsie o cca 6.5mm. Moze toto mat nejaky vplyv na funciu motor-prevodovka-kardan...proste ked sa to posunie o kusok nizsie. Mam pocit ze nie, ale chcem sa uistit. Dik

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 05. 2007 22:21

mozno by sa oplatilo cca o 3mm spustit aj silenty na skrini, aby sa velmi nelamal kardan kvoli zmene osi ulozenia motor-prevodovka.... kardan bude sice aj tak pracovat vo vacsom uhle ale myslim ze to v pohode rozchodi... vedlajsi znak bude nizsie tazisko, ktore osobne neviem naco vyuzijes pri sprinte 8) ...overil by som ako nizko bude motor nad napravnicou, resp nad zemou, a ako sa bude tvarot visca v plastovom kryte chladica, ci nebude niekde driet o nieco
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 01. 06. 2007 07:26

možná by to vyřešila výroba duralových podložek, pokud bude stačit závit, na váze ti to nic moc nepřidá a nebudeš must řešit jiné problémy
E30 325i

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 01. 06. 2007 08:36

Klakson píše:možná by to vyřešila výroba duralových podložek, pokud bude stačit závit, na váze ti to nic moc nepřidá a nebudeš must řešit jiné problémy
Nebo silentbloky na zakázku ....
stojí 600,- jeden.

crevko
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 10. 2003 14:02

silenbloky

Příspěvek od crevko » 01. 06. 2007 09:26

Auto jazdi aj slalom a aj kopce kde mi znizene tazisko pomoze. Este som zabudol povedat ze tie silenbloky z 740iL su "excentricke" takze motor sa posunie o cca 6-7mm dozadu. Vrtulu mam elektricku uplne vpredu ako to mali 215PS M3 alebo 320is. AL silenbloky tam nechcem davat, to by uz bolo moc napevno. Kto robi silenbloky na zakazku? Vedie tam implantovat aj tie sroby co tlcia zo silenbloku? Dik

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 01. 06. 2007 09:41

www.silentbloky.cz
Něco podobnýho tuty bude i na SK
Udělají jak dural, tak gumu.
Tvrdost gumy si určíš sám.
Řekneš výšku, průměr, rozměr šroubovice /průměr, výšku atd/
a jedeš.
Já je na autě mám. Guma se zdá být tvrdá dost, protože když na volnoběh přidám, rozklepe to auto..

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 01. 06. 2007 09:56

bmwm3 píše:www.silentbloky.cz
Něco podobnýho tuty bude i na SK
Udělají jak dural, tak gumu.
Tvrdost gumy si určíš sám.
Řekneš výšku, průměr, rozměr šroubovice /průměr, výšku atd/
a jedeš.
Já je na autě mám. Guma se zdá být tvrdá dost, protože když na volnoběh přidám, rozklepe to auto..
to je zajímavý, sice mě stáli origo BMW silentbloky na E24 635i jen asi necelých 700,- za oba, nezdají se být zrovna nejtvrdší, hlavně ten u výfuku se trochu vyboulil :roll:
E30 325i

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 01. 06. 2007 10:52

Klakson píše:
to je zajímavý, sice mě stáli origo BMW silentbloky na E24 635i jen asi necelých 700,- za oba, nezdají se být zrovna nejtvrdší, hlavně ten u výfuku se trochu vyboulil :roll:
Odizoloval jsi ho tepelně? To je totiž nezbytné..

K origo silentblokům.. Na M20 jsem měl origo, jsou sice měkoučký, ale držej.
Nevím jestli líp, než ty na zakázku, u M20 jsem je neutrhnul a u 335i zatím pohoda..

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 01. 06. 2007 13:10

bmwm3 píše:
Klakson píše:
to je zajímavý, sice mě stáli origo BMW silentbloky na E24 635i jen asi necelých 700,- za oba, nezdají se být zrovna nejtvrdší, hlavně ten u výfuku se trochu vyboulil :roll:
Odizoloval jsi ho tepelně? To je totiž nezbytné..

K origo silentblokům.. Na M20 jsem měl origo, jsou sice měkoučký, ale držej.
Nevím jestli líp, než ty na zakázku, u M20 jsem je neutrhnul a u 335i zatím pohoda..
já věděl že tam něco chybí, ještě ale stejně neměl možnost se ohřát :lol: on tam přijde takovej alu plech co byl u origo 325i, že
E30 325i

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 01. 06. 2007 14:34

Klakson píše:
já věděl že tam něco chybí, ještě ale stejně neměl možnost se ohřát :lol: on tam přijde takovej alu plech co byl u origo 325i, že
jojo :lol:
Brácha někde v dílně měl plát tohodle plechu, tak mi vytvaroval přesně ten, co byl třeba

Odpovědět