motorovy silenblok z 740i na M3 e30
motorovy silenblok z 740i na M3 e30
Casto sa robi uprava na M3 e30 ze sa povodne dost makke motorove silenbloky vymenia za tvrdsie z 740i ktore su vsak aj nizsie o cca 6.5mm. Moze toto mat nejaky vplyv na funciu motor-prevodovka-kardan...proste ked sa to posunie o kusok nizsie. Mam pocit ze nie, ale chcem sa uistit. Dik
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
mozno by sa oplatilo cca o 3mm spustit aj silenty na skrini, aby sa velmi nelamal kardan kvoli zmene osi ulozenia motor-prevodovka.... kardan bude sice aj tak pracovat vo vacsom uhle ale myslim ze to v pohode rozchodi... vedlajsi znak bude nizsie tazisko, ktore osobne neviem naco vyuzijes pri sprinte
...overil by som ako nizko bude motor nad napravnicou, resp nad zemou, a ako sa bude tvarot visca v plastovom kryte chladica, ci nebude niekde driet o nieco

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
silenbloky
Auto jazdi aj slalom a aj kopce kde mi znizene tazisko pomoze. Este som zabudol povedat ze tie silenbloky z 740iL su "excentricke" takze motor sa posunie o cca 6-7mm dozadu. Vrtulu mam elektricku uplne vpredu ako to mali 215PS M3 alebo 320is. AL silenbloky tam nechcem davat, to by uz bolo moc napevno. Kto robi silenbloky na zakazku? Vedie tam implantovat aj tie sroby co tlcia zo silenbloku? Dik
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
www.silentbloky.cz
Něco podobnýho tuty bude i na SK
Udělají jak dural, tak gumu.
Tvrdost gumy si určíš sám.
Řekneš výšku, průměr, rozměr šroubovice /průměr, výšku atd/
a jedeš.
Já je na autě mám. Guma se zdá být tvrdá dost, protože když na volnoběh přidám, rozklepe to auto..
Něco podobnýho tuty bude i na SK
Udělají jak dural, tak gumu.
Tvrdost gumy si určíš sám.
Řekneš výšku, průměr, rozměr šroubovice /průměr, výšku atd/
a jedeš.
Já je na autě mám. Guma se zdá být tvrdá dost, protože když na volnoběh přidám, rozklepe to auto..
to je zajímavý, sice mě stáli origo BMW silentbloky na E24 635i jen asi necelých 700,- za oba, nezdají se být zrovna nejtvrdší, hlavně ten u výfuku se trochu vyboulilbmwm3 píše:www.silentbloky.cz
Něco podobnýho tuty bude i na SK
Udělají jak dural, tak gumu.
Tvrdost gumy si určíš sám.
Řekneš výšku, průměr, rozměr šroubovice /průměr, výšku atd/
a jedeš.
Já je na autě mám. Guma se zdá být tvrdá dost, protože když na volnoběh přidám, rozklepe to auto..

E30 325i
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odizoloval jsi ho tepelně? To je totiž nezbytné..Klakson píše:
to je zajímavý, sice mě stáli origo BMW silentbloky na E24 635i jen asi necelých 700,- za oba, nezdají se být zrovna nejtvrdší, hlavně ten u výfuku se trochu vyboulil
K origo silentblokům.. Na M20 jsem měl origo, jsou sice měkoučký, ale držej.
Nevím jestli líp, než ty na zakázku, u M20 jsem je neutrhnul a u 335i zatím pohoda..
já věděl že tam něco chybí, ještě ale stejně neměl možnost se ohřátbmwm3 píše:Odizoloval jsi ho tepelně? To je totiž nezbytné..Klakson píše:
to je zajímavý, sice mě stáli origo BMW silentbloky na E24 635i jen asi necelých 700,- za oba, nezdají se být zrovna nejtvrdší, hlavně ten u výfuku se trochu vyboulil
K origo silentblokům.. Na M20 jsem měl origo, jsou sice měkoučký, ale držej.
Nevím jestli líp, než ty na zakázku, u M20 jsem je neutrhnul a u 335i zatím pohoda..

E30 325i