Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
Lukas325e
- Příspěvky: 611
- Registrován: 21. 09. 2005 21:29
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Lukas325e » 22. 05. 2007 14:45
de předělet e30 ix na zadní nahon?
STOP DREAMING START DRIFTING!!!
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 22. 05. 2007 15:52
jo
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 22. 05. 2007 15:54
adam320 píše:jo
Otázkou je, jestli to má nějaký smysl

http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 22. 05. 2007 15:55
Dan td píše:adam320 píše:jo
Otázkou je, jestli to má nějaký smysl

Tak tu už si musí snad položit každej sám

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
Lukas325e
- Příspěvky: 611
- Registrován: 21. 09. 2005 21:29
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Lukas325e » 22. 05. 2007 16:33
Můžu koupit e30 325ix se špatnou převodovkou a motorem tak sem si řikal že tam dám klasiku 2,5i na zadek nebo 3,5i M30 ale asi dám M30 pokud to neni nějáký moc složitý
STOP DREAMING START DRIFTING!!!
-
Boban
- Příspěvky: 605
- Registrován: 18. 05. 2004 13:58
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Boban » 22. 05. 2007 17:47
ix ma jiny sklon prednich McPhersnu (neboli jiny zaklon rejdoveho cepu), tudiz pro zadohrab naprosto nevhodnou geometrii napravy. Predelat by to slo jedine vymenou prednich podbehu, coz se mi zda uz trochu nesmyslne.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 22. 05. 2007 18:29
nemluve o tom, ze kdyz uz spekuluju o M30, asi by nebylo na skodu si to trochu nastudovat a pak zjistis, milej Lukasi325e, ze ixo ma UPLNE jinou napravnici vepredu a tudiz zastavit tam M30 bude pekna drina.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Lukas325e
- Příspěvky: 611
- Registrován: 21. 09. 2005 21:29
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Lukas325e » 22. 05. 2007 18:38
Právě prote se ptám abych věděl co a jak

STOP DREAMING START DRIFTING!!!
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 22. 05. 2007 18:40
Lukas325e píše:Právě prote se ptám abych věděl co a jak

ty se praveze furt jen ptas..postav uz konecne neco...
dost OT

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 22. 05. 2007 19:39
-
Miguel
- Příspěvky: 941
- Registrován: 19. 03. 2003 11:07
- Bydliště: Pro-sex
Příspěvek
od Miguel » 23. 05. 2007 11:49
Max-Max píše:Lukas325e píše:Právě prote se ptám abych věděl co a jak

ty se praveze furt jen ptas..postav uz konecne neco...
dost OT

Třeba M30 v ixu

-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 23. 05. 2007 16:55
Asi jsem nešika, ale mě zástavba M30 nepřijde rozhodně jednoduchá !!!
-
sys325i
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27. 12. 2004 16:20
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od sys325i » 23. 05. 2007 21:28
aj ja nieco este dodam

ix..ko ma inde chytenu prevodovku ako zadohrab takze aj tam budes rezatmzvarat,brusit....tak neviem ci bi som riesil ix.....
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
-
BigMara
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 12. 02. 2003 08:37
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od BigMara » 24. 05. 2007 14:06
ja myslel KASTLE z iX ma jenom sirsi tunel na prevodovku, ve predu jak je horni ulozeni tlumicu by melo byt stejny,jde jenom o napravnici a perzny,ne?
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 24. 05. 2007 23:06
BigMara píše:ja myslel KASTLE z iX ma jenom sirsi tunel na prevodovku, ve predu jak je horni ulozeni tlumicu by melo byt stejny,jde jenom o napravnici a perzny,ne?
vnitrnej predek je uplne jiny vcetne sklonu mcphersnu
Naposledy upravil(a)
Max-Max dne 25. 05. 2007 09:15, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Zaja.cz
- Příspěvky: 514
- Registrován: 08. 03. 2006 07:09
- Bydliště: Hlučín (Ostrava)
Příspěvek
od Zaja.cz » 25. 05. 2007 08:39
Známý předělal X-o na zadní náhon.
Normální zadohrab má jiné př. podběhy.
Takže brusku a uřezat to před předním oknem.

Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.
-
BigMara
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 12. 02. 2003 08:37
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od BigMara » 25. 05. 2007 12:12
Max-Max píše:BigMara píše:ja myslel KASTLE z iX ma jenom sirsi tunel na prevodovku, ve predu jak je horni ulozeni tlumicu by melo byt stejny,jde jenom o napravnici a perzny,ne?
vnitrnej predek je uplne jiny vcetne sklonu mcphersnu
dik za info - uz jsem premejslel o tom ze cely iX naskladam do jiny kastle
-
bmwman
- Příspěvky: 134
- Registrován: 21. 04. 2007 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od bmwman » 30. 05. 2007 14:55
Když už jsme u těch přestaveb.... kdybych neukočíroval svoji touhu po BMW a v záchvatu pomatení smyslů si koupil 318 nebo 318 is nebo 320i s tím, že až se s tím naučím jezdit, tak tam vrazím motor z 325. Jak hodně bych si nasral do hnízda? Asi raději nevymýšlet píčoviny a nasednout rovnou do 325, že?

Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 04. 06. 2007 21:46
-
mreceek
- Příspěvky: 66
- Registrován: 16. 04. 2007 15:50
- Bydliště: Humpolec,Praha
Příspěvek
od mreceek » 07. 06. 2007 20:15
bmwman píše:Když už jsme u těch přestaveb.... kdybych neukočíroval svoji touhu po BMW a v záchvatu pomatení smyslů si koupil 318 nebo 318 is nebo 320i s tím, že až se s tím naučím jezdit, tak tam vrazím motor z 325. Jak hodně bych si nasral do hnízda? Asi raději nevymýšlet píčoviny a nasednout rovnou do 325, že?

nevim jestli by sis nasral ale do 318 dat 325 podle me neni zas takovej problem ja se ted zrovna na to chystam mam uz pripravenej motor elektryku a vlastne celej podvozek ale ten jen kvuli tomu protoze to je eibach