podvozek Touring
podvozek Touring
jedna se o 318i Tour, potreboval bych vedet jestli jsou tvarove stejne McPhersony jako na ostatnich 4 valcich (coupe)..? A jestli by stacilo dat tam 45mm-ovy...Nekdo rikal ze vsechny Toury uz maj "dospelejsi" 51mm..Jeste jeden dotaz, je problem dat 45mm tlumic do 51mm Phersnu?
dik
dik
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
AHoj,
vsechny Touringy maji "dospely" podvozek jako 6ti valce tzn. prumer predniho Phersonu je 51mm a take maji vzadu kotoucovou napravu. 45mm tlumic samozrejme do Phesonu 51mm "nabastlit" jde za pouziti "vymezovacich prostredku", ale dej tam co tam ma byt. I kdyz jsou tlumice 51mm drazsi.
Ahoj Vasek.
vsechny Touringy maji "dospely" podvozek jako 6ti valce tzn. prumer predniho Phersonu je 51mm a take maji vzadu kotoucovou napravu. 45mm tlumic samozrejme do Phesonu 51mm "nabastlit" jde za pouziti "vymezovacich prostredku", ale dej tam co tam ma byt. I kdyz jsou tlumice 51mm drazsi.
Ahoj Vasek.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
no jo asi to bude lepsi..no a zadni tlumice by teda meli byt stejny, podle vsech katalogu...ne?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
teď jsem z toho zmatenej..v čem jsou jiný zadní tlumiče kupé/touring???? Normálně některý katalogový čísla jsou stejný a některý se lišej..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Touring protože má na zadku větší zátěž tak tam sou tužší tlumiče nevím jak to je s pružinama. Nevím zase takovej odborník nejsu nechcu tady šířit bludy, ale teď sem řeši podvozek a vím že hodně výrobců mají podvozky na coupé/saloon nebo pro carbio/touring. Kdyby tam byly stejný tak by to těžko takhle dělily.budha píše:teď jsem z toho zmatenej..v čem jsou jiný zadní tlumiče kupé/touring???? Normálně některý katalogový čísla jsou stejný a některý se lišej..
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Je to přesně naopak, touring má jiný pružiny - tužší, tlumiče jsou stejný ( samozřejmě myšleno sériový ).Bawor píše:Touring protože má na zadku větší zátěž tak tam sou tužší tlumiče nevím jak to je s pružinama. Nevím zase takovej odborník nejsu nechcu tady šířit bludy, ale teď sem řeši podvozek a vím že hodně výrobců mají podvozky na coupé/saloon nebo pro carbio/touring. Kdyby tam byly stejný tak by to těžko takhle dělily.budha píše:teď jsem z toho zmatenej..v čem jsou jiný zadní tlumiče kupé/touring???? Normálně některý katalogový čísla jsou stejný a některý se lišej..
diky za rozumnou odpoved..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
pružiny
jo, rozdíl sou pružiny, mám na sedanu zadní péra vysoký 23cm, a touringový vedle nich sou o 1,5 cm vyšší, čili 24,5cm - vše sériové, možná trochu unaveno časem (jen 19 let !) 

Salute to bmw: http://www.youtube.com/watch?v=MYdOZitM67M
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power