Kombajn s nestandardnim motorem

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Kombajn s nestandardnim motorem

Příspěvek od Max-Max » 13. 05. 2007 23:28

teorie nebo videl to nekdo jak to jede?

kombajn e30, dovnitr etu 129 PS, a pak v dlasim planu kompresor. Sice Gerox vim ze mel na ete kompresor, ale detaily nevim.

Level 1: eta v kombajnu - co vy na to?

Level 2: eta na kompresoru?

Fundovane nazory uvitam.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 14. 05. 2007 10:58

Eta v kombajnu - podle mě ideální tříca na denní ježdění.

Eta + kompresor - nemám zkušenost, ale určitě to bude zajímavý :P
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 14. 05. 2007 20:22

Geroxovi to netlakovalo ani tolik kolik mělo a jelo to celkem hodně slušně :wink:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 15. 05. 2007 10:31

jde o to jakej tam chces dat kompresor...

...ja mel G60 a tlacilo to 0,25 s tim ze motor byl total vydechlej...pri GO motoru by to byl stopro vetsi tlak...u me chcal olej kudy se dalo... 8)

...polde me je eta idealni prave pro kompresor...nizkootackovy, velky kroutak odspodu, atd...ted kdybych do toho sel...tak bych to hodil normalne na seriovou etu (zadna otevrena)...0,5 by to melo pobrat...
Obrázek

Odpovědět