napájení otáčkoměru, ekonoměru
napájení otáčkoměru, ekonoměru
jak je napájen otáčkoměr na 325i bez kat. verze, katová verze je přez konektor který spojuje motor s autem č. 9, potřebuji otáčkoměr zapojit z M30 3,5 bez kat ale z elektrikou z E32 M30 3,5 kat. Z motoru jde do konektoru na č. 9, ale na konektrou z auta není tímto spůsobem zapojen. Jak tedy prosím zapojit otáčkoměr tak aby fungoval?
to samý i pro ekonoměr, z motoru 325i kat č. 16, na bez katu chybí,
díky
to samý i pro ekonoměr, z motoru 325i kat č. 16, na bez katu chybí,
díky
E30 325i
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: napájení otáčkoměru, ekonoměru
sice piny nevim, ale mozna by si na neco prisel kdybys porovnal zapojeni na chromaku 325Klakson píše:jak je napájen otáčkoměr na 325i bez kat. verze, katová verze je přez konektor který spojuje motor s autem č. 9, potřebuji otáčkoměr zapojit z M30 3,5 bez kat ale z elektrikou z E32 M30 3,5 kat. Z motoru jde do konektoru na č. 9, ale na konektrou z auta není tímto spůsobem zapojen. Jak tedy prosím zapojit otáčkoměr tak aby fungoval?
to samý i pro ekonoměr, z motoru 325i kat č. 16, na bez katu chybí,
díky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
U chromáka totiž otáčkoměr, ekonomoměr a kabel života nejde přes ten konektor, ale jinudy.
Bohužel jsem chromáka nikdy neměl, ale vím, že u standartních chromáků vede hned z jednotky konektor se třema drátama, takže ten konektor, kterej se zapojoval u jednotky musíš někde mít - myslím konektor auto elektriky. Takže moje rada je tyhle tři drátky najít na tý tvý elektrice, co máš u motoru a vést je k ŘJ/pouze orientační bod/ a zapojit je na ty, co by tam měly být chromácký.
Kdyby´s měl bezkatovou elektriku, tak tenhle konektor vede přímo u ŘJ a jenom by´s to cvaknul. tak jsem to měl já, jenže já mám plasťáka, takže smolík
Bohužel jsem chromáka nikdy neměl, ale vím, že u standartních chromáků vede hned z jednotky konektor se třema drátama, takže ten konektor, kterej se zapojoval u jednotky musíš někde mít - myslím konektor auto elektriky. Takže moje rada je tyhle tři drátky najít na tý tvý elektrice, co máš u motoru a vést je k ŘJ/pouze orientační bod/ a zapojit je na ty, co by tam měly být chromácký.
Kdyby´s měl bezkatovou elektriku, tak tenhle konektor vede přímo u ŘJ a jenom by´s to cvaknul. tak jsem to měl já, jenže já mám plasťáka, takže smolík

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
presne tohle sem mel na myslibmwm3 píše:U chromáka totiž otáčkoměr, ekonomoměr a kabel života nejde přes ten konektor, ale jinudy.
Bohužel jsem chromáka nikdy neměl, ale vím, že u standartních chromáků vede hned z jednotky konektor se třema drátama, takže ten konektor, kterej se zapojoval u jednotky musíš někde mít - myslím konektor auto elektriky. Takže moje rada je tyhle tři drátky najít na tý tvý elektrice, co máš u motoru a vést je k ŘJ/pouze orientační bod/ a zapojit je na ty, co by tam měly být chromácký.
Kdyby´s měl bezkatovou elektriku, tak tenhle konektor vede přímo u ŘJ a jenom by´s to cvaknul. tak jsem to měl já, jenže já mám plasťáka, takže smolík
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
kabel života je cobmwm3 píše:U chromáka totiž otáčkoměr, ekonomoměr a kabel života nejde přes ten konektor, ale jinudy.
Bohužel jsem chromáka nikdy neměl, ale vím, že u standartních chromáků vede hned z jednotky konektor se třema drátama, takže ten konektor, kterej se zapojoval u jednotky musíš někde mít - myslím konektor auto elektriky. Takže moje rada je tyhle tři drátky najít na tý tvý elektrice, co máš u motoru a vést je k ŘJ/pouze orientační bod/ a zapojit je na ty, co by tam měly být chromácký.
Kdyby´s měl bezkatovou elektriku, tak tenhle konektor vede přímo u ŘJ a jenom by´s to cvaknul. tak jsem to měl já, jenže já mám plasťáka, takže smolík



E30 325i
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já nevím, co to je. Jedno je otáčkoměr, druhý ekonoměr a bez toho třetího to nejede - tudiž kabel života.Klakson píše: kabel života je coplus? , nebo to má něco společnýho něco jako s imobilizérem ?
![]()
....
Ale jestli máš elektriku z novýho typu, tak tyhle tři kabely motorový strany právě najdeš v tom kulatým konektoru motoru.
no jo, akorát nevím kam do jakýho čísla patří ten kabel života, takže jdu zase studovat co by to mohlo býtbmwm3 píše:Já nevím, co to je. Jedno je otáčkoměr, druhý ekonoměr a bez toho třetího to nejede - tudiž kabel života.Klakson píše: kabel života je coplus? , nebo to má něco společnýho něco jako s imobilizérem ?
![]()
....
Ale jestli máš elektriku z novýho typu, tak tyhle tři kabely motorový strany právě najdeš v tom kulatým konektoru motoru.

E30 325i
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
jo to je přesně onoRadek_750iA píše:ted to resim taky.....nasel jsem toto
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00466.htm

E30 325i
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
ty to plus od zapalaovani ale nepotrebujes v kulatym konektoru, ale v tom hranatym....takze spis privist plus z toho kulatyho do hranatyho.....ja ho asi potahnu od rele na benzinovou pumpu, ktery mam kousek od toho hranatyho konektoru a mel by tam byt prave i ten plus ze zapalovani....Klakson píše:jestli tomu je tak, tak by to mělo být vyřešeno, když přivedu do kulatýho konektoru další plus od zapalováníMax-Max píše:kabel zivota je mam dojem rizeni relatka ktere napaji RJ...ale ruku do ohne za to nedam
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
[quote="Radek_750iA] ty to plus od zapalaovani ale nepotrebujes v kulatym konektoru, ale v tom hranatym....takze spis privist plus z toho kulatyho do hranatyho.....ja ho asi potahnu od rele na benzinovou pumpu, ktery mam kousek od toho hranatyho konektoru a mel by tam byt prave i ten plus ze zapalovani....[/quote]
ty relátka vedou spolu s kabelem do řídíci jednotky, jestli se nepletu, no ještě uvidíl kterou variantu propojení zvolím, ale asi to vše napojím taky u řídící jednotky nějak do původního konektoru, to bude asi nejednoduší, kabely na otáčkoměr a ekonomeř od kulatýho motorovýho konektoru už mám natažený k jednotce.
Nokážu si představit jak bych tohle dlouho řešil sám
ty relátka vedou spolu s kabelem do řídíci jednotky, jestli se nepletu, no ještě uvidíl kterou variantu propojení zvolím, ale asi to vše napojím taky u řídící jednotky nějak do původního konektoru, to bude asi nejednoduší, kabely na otáčkoměr a ekonomeř od kulatýho motorovýho konektoru už mám natažený k jednotce.
Nokážu si představit jak bych tohle dlouho řešil sám

E30 325i