Nahrada za Alpina pridavne pristroje

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 18. 12. 2008 17:37

Tak toto chci taky :shock:

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 18. 12. 2008 17:39

Vasa píše:
Flip píše:Nápadypěkný.. ale origo Alpiňácký budou tříce slušte pořád nejlíp.. jinak celkem nechápu na co vám bude měření takovejch pikačovin? V motorsportu bych to eště chápal..ale v normálním provozním režimu? Neřikám že nemám v autě budík na teplotu oleje a voltmetr.. ale i to je k ničemu.. :wink:
nic proti origo ALPINAckym budikum..., ale maj jednu DOST zasadni chybu - NEJSOU a kdyz uz tak 30k KC za ne nedam - nejsen magor.

Jinak si myslim, ze tlak i teplota oleje je celkem zasadni velicina a je dobre ji mit pod kontrolou.
Tak to ještě chápu teplotu a tlak oleje.. ale teplota v diffu? stav klapky? Tyto věci mi příou dost přehnaný.. dobře budu vědět že má v diffu olej třeba 70st. a to je málo/normál/nebo už moc? :wink:
Obrázek


BMW? momentálně ne..

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 12. 2008 17:41

no rekl bych ze mit info o teplote provoznich naplni - vody, olej motor, olej skrin, olej diff je dost zasadni info kdyz tomu chci nakladat
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 18. 12. 2008 19:09

Max-Max píše:no rekl bych ze mit info o teplote provoznich naplni - vody, olej motor, olej skrin, olej diff je dost zasadni info kdyz tomu chci nakladat
presne tak..., protoze jak uz Hanis rika: "Myslet znamena hovno vedet..."
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 18. 12. 2008 20:45

Je to moc pěkný, taky o to mám zájem, až se ti to jednou podaří vyrobit :wink:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 18. 12. 2008 23:59

Víš co Vaso, sereš mě jak jsi šikovnej.....

...jen kdybys nebyl takovej lempl :D :wink:

Samo ty kluku, že mám zájem :twisted:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 19. 12. 2008 14:54

Tweety píše:Víš co Vaso, sereš mě jak jsi šikovnej.....

...jen kdybys nebyl takovej lempl :D :wink:

Samo ty kluku, že mám zájem :twisted:
Naúčtujeme mu řádné penále z prodlení dodávky,se sním furt štvát nebudem :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 19. 12. 2008 18:37

Ty Vášo a jakou to má obnovovací frekvenci? Nebo mělo by to mít?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2814
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 19. 12. 2008 18:43

celkem peknej napad...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 19. 12. 2008 20:35

Míšánek píše:Ty Vášo a jakou to má obnovovací frekvenci? Nebo mělo by to mít?
Obnovovaci frekvenci ceho??
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Jech
Příspěvky: 1070
Registrován: 18. 05. 2008 13:46
Bydliště: Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jech » 19. 12. 2008 20:37

Chtěl jsem do auta sehnat velkej BC ale spíš bych radši tohle. Myslim že to bude luxus, doufám, že bude aspoň nějaká malovýroba :) .
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 19. 12. 2008 20:48

maloseriovka urcite bude, kdybych ji neplanoval tak si do sveho auta prendam ten prototyp "ze stolu" a dal to nebudu resit.

Ale funkce z BC tam nebudou (alespon prozatim) - nejsem Siemens :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Genialni napady-bigup

Příspěvek od WilD » 20. 12. 2008 09:37

Uz kdyz jsem procital tvy napady s kontrolkama atd. rikal jsem si super, ale tohle je neskutecna bomba. To jednoduse musim mit. Ja uz se pripravoval objednavat budiky a cpat je na sloupky, protoze jsem nevidel jinou moznost, jak mit ty udaje pod kontrolou... Uz jsi prubezne pocital naklady na vyrobu te kouzelne krabicky + poplatek na vyvoj? Urcite by to ale chtelo jeste spolupraci s nekym, kdo udela manual a instrukce, jaky hodnoty jsou v normalu atd. Kazdopadne, kdyz mi tam pridas tu bohatost smesi, tak jen cekam, kdy si zazadas o zalohu...! PS: Myslim, ze je nas tu dost, kteri BC nemame a i nektere jeho funkce bychom uvitali...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 20. 12. 2008 20:27

Tak to mě by se taky moc líbilo. Hřála by mě představa mít takhle auto "pod dohledem"

Do převodovky popř diffu se čidlo bude vrtat?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 12. 2008 20:39

Venca píše:
Ada_CZ píše:Do převodovky popř diffu se čidlo bude vrtat?
Proč?
Stačí měřit teplotu skříně zvenku.

Hodnoty pro jednotlivý snímače se musí zjistit v provozu, dle toho stanovit normál.
--
Něco tu padlo o měření bohatosti směsi - to se mi moc nejeví reálný, a ani užitečný.
to bylo zajimave jen pro turbice, treba za nakou uplatu navic
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 20. 12. 2008 20:45

Max-Max píše:to bylo zajimave jen pro turbice, treba za nakou uplatu navic
..pak asi jen hlídat hodnotu od lambdy, zda není trvale (dlouho) chudá.

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 20. 12. 2008 21:39

No jasne, díky za objassnění..

A s kontrolou dlouhodobě chudé směsi by to z hlediska diagnostického bylo určitě prospěšné

Uživatelský avatar
Daudgen
Příspěvky: 756
Registrován: 06. 08. 2008 20:35

Příspěvek od Daudgen » 20. 12. 2008 22:02

tak me zase někdo osvítil :D co kdyby se toto zarizeni umistilo napr do checku na misto kde je v USA verzi signalizace pasu..... jasně, že pro ty kdo check nemaji tak by byl umistenej v palubce....je to jenom navrh....
Obrázek
BMW 530dAt M-paket - Dailycar
BMW 544iAt - 400m 15,51 - Plný auto lidí a plnej kufr :D
BMW 320i - Showcar, funcar, oldcar etc.

Uživatelský avatar
Daudgen
Příspěvky: 756
Registrován: 06. 08. 2008 20:35

Příspěvek od Daudgen » 20. 12. 2008 22:14

no to umistění má být v dolní části budíků tam jak jsou kontrolky.....
no a kdyz jsem si je tedka tak supertruper vytunil tak je zase nechci rusit a myslim si ze udaje o kterych má být tento přístroj nejsou tak dulezite aby si ho sledoval za jizdy a měl je na očích.....nicméně do toho Vasovi nechci kecat....je to jenom navrh....to misto v checku je takovy prazdny....
Obrázek
BMW 530dAt M-paket - Dailycar
BMW 544iAt - 400m 15,51 - Plný auto lidí a plnej kufr :D
BMW 320i - Showcar, funcar, oldcar etc.

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 21. 12. 2008 00:27

Kdo to bude chtit do Checku tim lepe - bude se to tam lepe davat...
Ja to chci mit misto kontrolek, takze to bude stejne varianta 1, co bude pak se uvidi...

Cidla do diffu a prevodovky planuji namontovat do "vypustaku", prijde mi to nejjednodusi.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Odpovědět