Nahrada za Alpina pridavne pristroje
update:
kolega desp dodal polotovar stredoveho vydechu, ted do toho jeste sehnat pasujici LED zobrazovace a nejak to "polidstit" pro zastavbu. Dalsi snazivy kolega se pokousi o vyrobu "obalu" (kovove casti) cidel. Uvidime kam se dostaneme s cenou. No, a jako nouzovku jsem rozchodil originalni cidla Bosch snimani teploty pro RJ. Takze ve finale lze tohle "udelatko" plne prizpusobit uzivateli a jeho potrebam.
[IMG=http://img546.imageshack.us/img546/5840/boschsensor.jpg][/IMG]
kolega desp dodal polotovar stredoveho vydechu, ted do toho jeste sehnat pasujici LED zobrazovace a nejak to "polidstit" pro zastavbu. Dalsi snazivy kolega se pokousi o vyrobu "obalu" (kovove casti) cidel. Uvidime kam se dostaneme s cenou. No, a jako nouzovku jsem rozchodil originalni cidla Bosch snimani teploty pro RJ. Takze ve finale lze tohle "udelatko" plne prizpusobit uzivateli a jeho potrebam.
[IMG=http://img546.imageshack.us/img546/5840/boschsensor.jpg][/IMG]
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
dobra, tak jinak;-) jakej potrebujes vstup? podle toho uz se da neco vybrat, dela se toho spousta a nektery sou pro zastavbu proste vhodnejsi a na rozdil od "origo" se nemusej vrakovat z mrtvejch motroru (ne ze by jich bylo malo) a nestojej zadnou hruzu
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Tak taky jinak
je mi jedno jaky k tomu pripojim cidlo (analog, digital, napetovy, proudovy, I2C atd.). Je to jen o datasheetu k cidlu, matematice a casu. Ja jsem jiz zakladni cidla vybral - budou v mechanickem provedeni jako cidla BOSCH ktere zname.
Ale pokud nekdo bude bazirovat na necem nestandardnim at uz kvuli mistu, zkusenostem nebo jen v duchu "ja chci" lze mu ve valne vetsine vyhovet a kontroler uzpusobit.
Staci to tak?
je mi jedno jaky k tomu pripojim cidlo (analog, digital, napetovy, proudovy, I2C atd.). Je to jen o datasheetu k cidlu, matematice a casu. Ja jsem jiz zakladni cidla vybral - budou v mechanickem provedeni jako cidla BOSCH ktere zname.
Ale pokud nekdo bude bazirovat na necem nestandardnim at uz kvuli mistu, zkusenostem nebo jen v duchu "ja chci" lze mu ve valne vetsine vyhovet a kontroler uzpusobit.
Staci to tak?
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Dnes objednany nejake "zobrazovadla" ala BMW design + LED pro "despa" do jeho Alpiny. Abych neriskoval tak displaye maji regulovatelne RGB podsviceni takze barvu lze doladit dle potreby, chut a barvosleposti uzivatele
Je to jenom z Francie tak snad do Vanoc to bude doma.
Je to jenom z Francie tak snad do Vanoc to bude doma.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Tak nez prijdou ty spravne LCD tak jsem dnes ve vyprodeji "uzmul" jeden ktery je alespon "cerveno/oranzovy". Zatim se bude zucastnovat testovacich jizd. Ma pouze jeden radek no tak holt si zatim hodnoty budu prepinat jako na origo BCcku
Foto z mobilu s probodlou rukou kdyz jsem pripravoval "otvor"
Foto z mobilu s probodlou rukou kdyz jsem pripravoval "otvor"
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Jáca
- Sponzor Prodejce $$
- Příspěvky: 573
- Registrován: 02. 02. 2007 14:06
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Poděkování
Tímto bych chtěl Vášovi velice poděkovat za velmi dobrou a ochotnou telefonickou asistennci při instalaci velkého BC a přídavných budíků VDO do mé 325i.
Díky moc, Jáca.
Díky moc, Jáca.
325i M technik II
725816916
BMW helping ugly people have sex.
725816916
BMW helping ugly people have sex.
Re: Poděkování
no neni vubec zacJáca píše:Tímto bych chtěl Vášovi velice poděkovat za velmi dobrou a ochotnou telefonickou asistennci při instalaci velkého BC a přídavných budíků VDO do mé 325i.
Díky moc, Jáca.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
taková první testovací verze je na světě
http://www.youtube.com/watch?v=UxhIaU1hv9Q
http://www.youtube.com/watch?v=UxhIaU1hv9Q
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"