sorry, asi jsem neco prosvihl, nebyl puvodni zamer misto stredovych vydechu topeni?? Ale taky dobry... A ty kontrolky budou tak, jak jsou puvodne (svitici pole) nebo tak, jaks je upravil (svitici symboly)? Vim, ze kazdej vi, co ma prave zarazeno, ale jak moc proveditelny by bylo dat tam jeste aspon malej ukazatel aktualne zarazeneho stupne? Tak ci tak, muj zajem stale trva...Vasa píše:Kdo to bude chtit do Checku tim lepe - bude se to tam lepe davat...
Ja to chci mit misto kontrolek, takze to bude stejne varianta 1, co bude pak se uvidi...
Cidla do diffu a prevodovky planuji namontovat do "vypustaku", prijde mi to nejjednodusi.
Nahrada za Alpina pridavne pristroje
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
zobrazeni kontrolek je jen na rozhodnuti zda dodrzet puvodni schema nebo zobrazovat dle noveho. Prototyp bude dle noveho. Ukuzatel zarazeneho RS mi u manualu pripada uzitecne tak pro "poloridice" co neslysi motor a dle ubihajicic stromu neni schopen urcit jak jede rychle... takze tato "feature" nebude a to hlavne z duvodu "vymysleni" mechanickeho cidla.WilD píše:Vim, ze kazdej vi, co ma prave zarazeno, ale jak moc proveditelny by bylo dat tam jeste aspon malej ukazatel aktualne zarazeneho stupne? Tak ci tak, muj zajem stale trva...
Zobrazovac ve vydechu je uz pro mne pase, jednoznacne mi jde o to cele zarizeni naimplantovat do pristrojovky.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
to samozrejme muzes, ale budes muset resit zobrazovac (LCD) nejak individualne...Max-Max píše:tak to ja radsi koupim od tebe jako funkcni stavebnici a implantuju to do vydechu, bylo by to mozne?
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Kontrolky budou mit samozrejme nadrazenost nad ostatnimi udaji. V pripade, ze se nejaka kontrolka aktivuje bude zobrazena na miste kde je v originalni podobe. Prepinani udaju (jednotlivych "screenu") bude samozrejme k dispozici. V zakladnim nastaveni pocitam se zobrazenim 4 udaju (2 vlevo + 2 vpravo) napr. tlak + teplota oleje a teplota difu + prevodovky.
drive nez na konci ledna se na prototyp neteste, nektere dily prijdou az za mesic...
drive nez na konci ledna se na prototyp neteste, nektere dily prijdou az za mesic...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Vůbec to celý nechápu, nicméně vím, že ty máš smysl pro efektivitu a účelnost, tudíž vše nechám na ToběVasa píše:Kontrolky budou mit samozrejme nadrazenost nad ostatnimi udaji. V pripade, ze se nejaka kontrolka aktivuje bude zobrazena na miste kde je v originalni podobe. Prepinani udaju (jednotlivych "screenu") bude samozrejme k dispozici. V zakladnim nastaveni pocitam se zobrazenim 4 udaju (2 vlevo + 2 vpravo) napr. tlak + teplota oleje a teplota difu + prevodovky.
drive nez na konci ledna se na prototyp neteste, nektere dily prijdou az za mesic...
No jo, jenomže ze stávající lambády by se toho asi moc měřit nedalo, protože je úzkopásmová, ne? Spíš by se do potrubí musela dodělat širokopásmova lambda a z té brat hodnotyVenca píše:..pak asi jen hlídat hodnotu od lambdy, zda není trvale (dlouho) chudá.Max-Max píše:to bylo zajimave jen pro turbice, treba za nakou uplatu navic
No smoke, no fun...
Nevím, jaká u M40 je, tu jsem neměřil.Míšánek píše:No jo, jenomže ze stávající lambády by se toho asi moc měřit nedalo, protože je úzkopásmová, ne? Spíš by se do potrubí musela dodělat širokopásmova lambda a z té brat hodnotyVenca píše: ..pak asi jen hlídat hodnotu od lambdy, zda není trvale (dlouho) chudá.
Na M10 mám normální, s ohřevem, co dává na výstupu napětí do cca 0,9V.
U tý by se dalo sledovat, zda není signál např. trvale někde u nuly (chudá směs).
--
Cos myslel hodnotama ze širokopásmový lambdy?
.
vystup z lambdy lze pouzit, zatim se nebudu zamerovat na nejaky exaktni vystup v cislech - nikoho to nezajima, ale stavovy indikator lze udelat s vystupem pro zobrazeni (CHUDA, BOHATA smes).Venca píše: U tý by se dalo sledovat, zda není signál např. trvale někde u nuly (chudá směs)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
O svatcich se chystam psat SW pro ridici jednotku tohoto udelatka a kdyz jsme u toho (at to nemusim "18x" predelavat) rad bych nejake nazory na graficke reseni/zobrazeni udaju.
napr:
- pouze ciselna hodnota merene veliciny (stupne, tlaky)
- tzv "bar"(sloupec) + ciselna hodnota za tim
- pouze ocejchovany "bar" bez ciselneho udaje
atd.
Diky predem za podnety, Vasa.
napr:
- pouze ciselna hodnota merene veliciny (stupne, tlaky)
- tzv "bar"(sloupec) + ciselna hodnota za tim
- pouze ocejchovany "bar" bez ciselneho udaje
atd.
Diky predem za podnety, Vasa.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Z ergonomie vím, že všude možně v letectví - stíhačkách apod. se používají, i když digitálně, ručičkové ukazatele. Důvod je jednoduchý - ručička v zeleným poli nebo trčící nahoru = vše je OK, ručička v červeným poli = něco špatně. K vyhodnocení tohoto údaje člověk nepotřebuje:Vasa píše:O svatcich se chystam psat SW pro ridici jednotku tohoto udelatka a kdyz jsme u toho (at to nemusim "18x" predelavat) rad bych nejake nazory na graficke reseni/zobrazeni udaju.
napr:
- pouze ciselna hodnota merene veliciny (stupne, tlaky)
- tzv "bar"(sloupec) + ciselna hodnota za tim
- pouze ocejchovany "bar" bez ciselneho udaje
atd.
Diky predem za podnety, Vasa.
1. číst
2. moc přemýšlet
3. moc času
Pokud tedy bar sloupec (chápu z prostorových důvodů), tak podle mého názoru asi ne jako sloupec, ale jako stupnice s jedním barem posouvajícím se po ní a měnícím barvu červená/zelená dle situace.
E39 535i sedan
Jak rika fx, kdyz sloupek, tak urcite s barevnym spektrem, aby si neceho nekalyho vsiml clovek i pri letmym pohledu. A cenu bys mohl hodit, aspon treba s 50%ni odchylkou, jen, abychom byli v obraze, jestli radsi nekoupit armadu budiku a ozdobit si s nema interier jak vanocni stromecek...
Edit: varianta B s viz výše zmíněným...
Edit: varianta B s viz výše zmíněným...
Naposledy upravil(a) WilD dne 24. 12. 2008 17:04, celkem upraveno 1 x.
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jsem pro variantu BVasa píše:O svatcich se chystam psat SW pro ridici jednotku tohoto udelatka a kdyz jsme u toho (at to nemusim "18x" predelavat) rad bych nejake nazory na graficke reseni/zobrazeni udaju.
napr:
- pouze ciselna hodnota merene veliciny (stupne, tlaky)
- tzv "bar"(sloupec) + ciselna hodnota za tim
- pouze ocejchovany "bar" bez ciselneho udaje
atd.
Diky predem za podnety, Vasa.