zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tommy38
člen E30.cz
Příspěvky: 416
Registrován: 02. 11. 2011 21:02
Bydliště: Kladno, Praha, Sedlčany

Příspěvek od Tommy38 » 01. 06. 2014 12:49

co jsem koukal na tvůj odkaz, fotky u m30 se mi nezobrazují
E30 coupe Chrom M10B18 -> ex
E30 Cabrio Chrom M20B25 -> M30B35
E46 sedan 330d+ chip

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3985
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 01. 06. 2014 13:14

Mám jen tohle:
Obrázek Obrázek

Je to udělaná kopie těhle držáků
Obrázek

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 816
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 22. 01. 2015 21:01

čau chlapy, mám otázečku: Mám e30 plast.. zkoušel někdo rozchodit motor M30B35 (e34samozř) na motorové elektrice M20B25 plast. samozřejmě s použitím řj 3,5? někde sem to dávno slyšel, ale už nevím přesně co a jak.. díky

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od M40TURBO » 22. 01. 2015 22:07

Není nic jednoduššího než si tady http://wedophones.com/Manuals/BMW/ stáhnout schémata a porovnat rozdíly

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 816
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 22. 01. 2015 22:17

[quote="M40TURBO"]Není nic jednoduššího než si tady http://wedophones.com/Manuals/BMW/ stáhnout schémata a porovnat rozdíly[/quote]

super odkaz díky :-)

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od M40TURBO » 22. 01. 2015 22:18

tak ať se zadaří

MAGO
Příspěvky: 117
Registrován: 05. 07. 2010 21:26
Bydliště: Slowakei

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od MAGO » 26. 01. 2015 11:26

zdar, znova pisem ohladom kontrolky tlaku oleja, predosli prispevok sa asi pri presune na nove forum "stratil/zmazal" problem stale ten isty, chromak origo elektrika, 6 valec, konektor C101, kontrolka po zastavbe prejavuje tieto- symptomy nechce zhasnut, hoci tlak oleja na volnobeh pri zohriatom motore (podla pridavneho budika) je 1,3 bar a v otackach 4-5bar.. zistene poznatky: pri M20B25 po odpojeni konektoru od tlakoveho spinacu na bloku zhasla aj kontrolka ked bola M20 v aute kontrolka fungovala=budiky su OK, pri m30 ci je spinac zapojeny alebo nie svieti stale ci su kluce v startovacej polohe alebo motor je vytoceny, tlak ma dobry urcite. spinac tlaku oleja je urcite dobry skusil uz 3 kusky, aj uplne novy... skusal som to dat cez 101 napriamo od spinacu co je na hlave cez pin 5 ale problem bol rovnaky...M20 spinaci tlak je 0.7 bar (cidlo na bloku) M30 ma spinaci tlak 0,2-0,35 bar (cidlo ma ale na hlave) pripajam dake schemy co sa mi podarlio najst, u M30 elektriky je daka odbocka zrejme ku nejakej picovine co to cele kazi vedel by mi niekto objastnit tieto 2 schemy? Prvy obrazo je M30 elektrika druhy M20...

Dakujem za ochotu :)
Přílohy
335i.jpg
325i.jpg

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od M40TURBO » 26. 01. 2015 20:31

Obě zapojení jsou vlastně stejné plus na žárovku a ukostřuješ přes rozpínací kontakt čidla tlaku. Na schéma je vidět odbočka na záložku 1290. Problém může být tam, že je tam žárovka neustále ukostřená. Pak ještě jedině drát od snímače zkratnutý přímo na kostru třeba skříplý drát pod nějakým držákem nebo šroubem. Pokud z konektoru motorové elektriky vypíchneš pin 5 a bude kontrolka stále svítit je problém někde mezi ním a budíkama. Pokud nebude je problém ve vedení drátu ke snímači nebo v té odbočce k ebox fan. nevím jak je to tam zapojené nemám po ruce žádne schéma

MAGO
Příspěvky: 117
Registrován: 05. 07. 2010 21:26
Bydliště: Slowakei

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od MAGO » 27. 01. 2015 00:37

skusim to teda este raz dokladne prejst, toto som potreboval vediet. diki moc za radu :) budem informovat o vysledku :)

M.

Berkys
Příspěvky: 18
Registrován: 08. 12. 2013 09:30

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Berkys » 02. 02. 2015 12:11

Chci se zeptat z čeho pasnou táhla řazeni a kulisa do e30 s motorem m30b30 diky

Uživatelský avatar
528i
člen E30.cz
Příspěvky: 652
Registrován: 17. 01. 2014 10:46
Bydliště: Liberec

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od 528i » 11. 02. 2015 12:38

Berkys píše:Chci se zeptat z čeho pasnou táhla řazeni a kulisa do e30 s motorem m30b30 diky
myslím si že jedině upravit, já jsem to tedy tak dělal
Obrázek

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2118
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Huska » 08. 12. 2015 20:18

jelikož jsem jinde nenašel odpověď zeptám se tady. Jde v ČR zlegalizovat 3,5i M30 v e30? Pokud ne, tak je možné dovézt auto z Německa s legální přestavbou 3,5i a pak ji u nás přihlásit?

Uživatelský avatar
Pecan
člen E30.cz
Příspěvky: 20
Registrován: 08. 02. 2013 13:44

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Pecan » 09. 12. 2015 07:05

zlegalizovat tady to jde horko těžko (málo kdo to dokáže), v Německu je to jiné, tam jde zlegalizovat skoro všechno a přihlásit tady by měla jít normálně, protože to má napsané v techničáku

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2118
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Huska » 09. 12. 2015 21:56

Díky, ale potřebuji odpověd, někoho kdo to v ČR absolvoval. Sám si na to vyřizování netroufám a na druhou stranu chci naprosto legální a správnou cestu ... v německu díky Alpině, která 3,5i do e30 montovala to jde zlegalizovat, ale ani tam to není jednoduchá záležitost.

Uživatelský avatar
Pecan
člen E30.cz
Příspěvky: 20
Registrován: 08. 02. 2013 13:44

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Pecan » 23. 04. 2016 12:27

Zdravím, mám dotaz ohledně spojky...mám na m30 nachystanou spojku z m50 bez věnce, potřeboval bych poradit z jaké spojky tam bude věnec pasovat a jestli bude potřeba i jiný startér (věnec z m30 spojky je na tuto spojku velký- je tam vůle tak 1mm), díky za každou radu

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12027
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od MattyX » 23. 04. 2016 17:55

Bohužel na to jdeš naopak než to dělají jiní :) Kdy na m50 se dává M30 setrvák s m50 věncem - takže to tam nedostaneš vzhledem k chybějícímu matroši.
M30 ideálně jednohmota z m30 nebo malá spojka z M10 ...

Uživatelský avatar
Pecan
člen E30.cz
Příspěvky: 20
Registrován: 08. 02. 2013 13:44

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Pecan » 23. 04. 2016 19:14

Sakra :-D takže m50 věnec by mně tam neseděl ani kdybych dal i startér z m50?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3985
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Stany » 26. 04. 2016 09:19

Měl jsem na S50ce setrvák a přítlačák z S38ky a startér z motoru m30.Proč by to nemělo fungovat obráceně.

Uživatelský avatar
Pecan
člen E30.cz
Příspěvky: 20
Registrován: 08. 02. 2013 13:44

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Pecan » 29. 04. 2016 10:26

jde o to, že věnec z m50ky nemám, tak to nemám jak zkusit, ale už jsem to vyřešil, díky...ještě jeden dotaz, kolik se vleze oleje do převodovky?

fingo
Příspěvky: 25
Registrován: 20. 08. 2013 17:48

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od fingo » 11. 05. 2016 10:32

Nazdar chlapi, cital som toto forum niekolko krat hore dole, ale aj tak ma zaujimaju niektore veci.

Drziaky na motor, vecsina z vas vyrobila doma, tym sposobom ze ste osadili motor a podla toho vyrobili potrebne drziaky, neverim tomu uplne kedze motor musi mat presnu polohu.
Mate niekto na predaj hotove presne spravene alebo zakotovany vykres ako ich vyrobit?
Inak sa daju len objednat z nemecka a stoja dost.

Motor mam z e32 takze vana by mala pasovat, mal tento motor imobilizer ?

Chcem ho posunut co najblizsie ku kasni aby sa mi dopredu vosla viskospojka, je to mozne alebo mozem hned zabudnut ?

Odpovědět