zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 11. 2012 23:05

MAGO píše:presne tak čumak hore a mačkať hadice, spravit odvzdusnovak v najvyssom bode chlad. systemu, napr. adapter na cidlo teploty vody a cez to to odvzdusnit... ja som tak spravil M20 za 20min odvzdusnene voda sa mi drzi pod polovicou, okolo 83°C 8) :wink:
tak asi volakde robis chybu, pretoze ja ani nemusim stat hore cumakom, ani nic mackat a odvdusnim ho otvorom na to urcenym za 10min.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4104
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 05. 11. 2012 23:07

Pinki píše:Jak já odvzdušňuju m30 , tak jenom povolím odvzdušňovák na termostatu ,vyšroubuju čidlo teploty (nebo záslepku) co je na tělese termostatu nejvýše a liju vodu, to vše při nenastartovaném motoru. Jak začne vytékat kapalina z čidla i z odvzdušňováku ,tak dotáhnu, nastartuju ,nechám běžet cca minutu chcípnu a znova povolím už jenom čidlo dotáhnu a je to . A mám origo expanzku z m20 plast na podběhu.
ja treba na zavodaku nemam termostat a jde to promackat pres hadice a prepad z chladice v origo expanzce..pak jen povolit origo odvzd. a ucpat prepad z expanzky a profouknout pusou...kdyz to neni horky, tak je to prace na 5min a s cumakem nic nedelam.. 8)
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

skodamiky
Příspěvky: 2
Registrován: 17. 09. 2011 05:02
Bydliště: MLadá Boleslav

Možné úpravy m30b35

Příspěvek od skodamiky » 24. 11. 2012 11:12

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda li má někdo zkušenosti s úpravami motoru m30b35 bez toho aniž by se muselo ladit na brzdě viz kompresor turbo atd..

předem děkuji za odpovědi

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4104
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 02. 12. 2012 21:40

jo, par lidi to tu řešilo, ale valnej efekt to nema...ani nejsou moznosti..vykon zustane cca stejnej, az seriovej, akorat krasne vyhladis kroutak, pripadne posunes krivku..

jestli chces koně, bez brzdy, jednotky, vstriku, mafu, wb lambady se neobejdes(+30ps)
jestli chces 300+ tak se bez pretlaku neobejdes :wink:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Jardaturbo
Příspěvky: 150
Registrován: 28. 06. 2010 18:18
Bydliště: Svitavy

Re: Možné úpravy m30b35

Příspěvek od Jardaturbo » 07. 12. 2012 10:01

skodamiky píše:Zdravím, chtěl bych se zeptat zda li má někdo zkušenosti s úpravami motoru m30b35 bez toho aniž by se muselo ladit na brzdě viz kompresor turbo atd..

předem děkuji za odpovědi
Dá se z toho dostat víc,hlavně ho dostaneš do otáček-což u tohodle krouťákového motoru potřebuješ.Samozřejmě,že to bude jako vždy něco stát.Jestli se nemýlím,tak alpina z tohoto motoru dosahovala kolem 260k.
Na brzdě to hrotit nemusíš,stačí když Ti někdo udělá lepší program a nebo nejlépe vzor alpina.Znám člověka co se čipováním dlouho zabývá.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4104
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 08. 12. 2012 22:51

na to rovnou zapomen...to je naprosto k nicemu :lol:
smrdi to benalem, ale je fakt, ze od 5000 to jede lip nez origo..a je to trochu zivejsi, ale nejakej narust vykonu necekej...to proste programem nedozenes..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Jardaturbo
Příspěvky: 150
Registrován: 28. 06. 2010 18:18
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od Jardaturbo » 10. 12. 2012 13:05

Iwan píše:na to rovnou zapomen...to je naprosto k nicemu :lol:
smrdi to benalem, ale je fakt, ze od 5000 to jede lip nez origo..a je to trochu zivejsi, ale nejakej narust vykonu necekej...to proste programem nedozenes..
Nikde jsem netvrdil,že ten výkon dostaneš jenom programem,zas tak blbej nejsem.Však mám napsaný,že to něco stojí a když víš co a jak, tak vůči M nebudeš o moc pomalejší.

kuca25
Příspěvky: 23
Registrován: 24. 12. 2012 12:43

lamda

Příspěvek od kuca25 » 25. 12. 2012 19:54

potřebuju poradit s lamdou. mám doma lambdu bosh z m20 b25 (4 káble - 2 bíly 1 šedý a 1 černý) a potřeboval bych poradit ,esi bude fungovat jak má v m30 b35. aby to neposílalo nějaky zmaty do řj. pokud to nepude-pak sem narazil na unirzální lambdy. jaký je mei nima rozdíl?
a pak bych potřeboval poradit o kolik menší průměr výfukovyho potrubi po svodech před katem je z m20 b25 v porovnáním s m30 b35. jestli by se dal tento kus výfuku nahradit bez ztráty výkonu.. dík moc!
pozn. je to na e34, ale to v tomhle případě nehraje roli :)

Jardaturbo
Příspěvky: 150
Registrován: 28. 06. 2010 18:18
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od Jardaturbo » 29. 12. 2012 18:18

V lambdě problém nebude.Z m20 tam trubky nedávej-nepůjde to do otáček.Nejlépe bez katu a průměr trubky minimálně 55mm včetně X spojení.

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1468
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 30. 12. 2012 00:09

jo, min průměr 55mm, Alpina dávala ještě větší průměr, ale ten motor měl taky větší ventyly, já mám taky bez katu ale i bez X spoje
E39, E30, E10

kuca25
Příspěvky: 23
Registrován: 24. 12. 2012 12:43

Příspěvek od kuca25 » 31. 12. 2012 12:50

diky za radu. teď mám taky výfuk jen 2 trubky, ale chci tam aspoň tu lambdu. kdybych nesehnal použitý, tak hold homemade.

tomas86
Příspěvky: 60
Registrován: 19. 06. 2009 09:42

Příspěvek od tomas86 » 20. 02. 2013 10:08

zdravim, chcel by som dat expanzku z e34 m5 do m30. potrebujem poradit kam napojit hadicku c.10 alebo staci otvor nejak ucpat?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... sion_tank/

Jardaturbo
Příspěvky: 150
Registrován: 28. 06. 2010 18:18
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od Jardaturbo » 22. 02. 2013 08:57

Stačí zaslepit.

_Grejty_
Příspěvky: 13
Registrován: 17. 11. 2010 13:32
Bydliště: Ustí nad Labem

elektrika m30

Příspěvek od _Grejty_ » 05. 03. 2013 19:31

Zdravím dělám zástavbu do e30 m30b30 ze 7 řady ... elektrika mi dělá trochu problém :(( díky za rady :)

Uživatelský avatar
BmwBlazen
Příspěvky: 63
Registrován: 19. 09. 2012 14:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od BmwBlazen » 05. 03. 2013 19:44

chromak ? plastak ? co mas za problem ?
e30 335i chrom INDIVIDUAL :)
Street/drift car
Ex 11x e30 , 1x e34, 1x e36

_Grejty_
Příspěvky: 13
Registrován: 17. 11. 2010 13:32
Bydliště: Ustí nad Labem

m30 elektrika

Příspěvek od _Grejty_ » 05. 03. 2013 19:59

plast ale chrom elektrika ... nesedí mi barvy v zásuvce od motorové elektriky ...

Uživatelský avatar
Tommy38
člen E30.cz
Příspěvky: 416
Registrován: 02. 11. 2011 21:02
Bydliště: Kladno, Praha, Sedlčany

Příspěvek od Tommy38 » 01. 06. 2014 11:46

Zdar zvažuji zástavbu m30b35 do kábra(chrom) původně 2,5.
Co jsem tu tak pročítal, chtěl bych nějak to shrnout, jestli jsem nějaký ty základy na začátek pochytil dobře.
Našel jsem nějaké držáky do e30 viz. odkaz: http://store.garagistic.com/ocart/e30-m30-mounts
nechce se mi moc zasahovat do kastle, tak bych rád uvítal nějaké zhodnocení jestli vypadají "v poho" :)
Dál tedy hardynu z M50 2,5 e34
kardan e30 324td ¨
paliváč může být m20
Zajímalo by mě který chladiče a expanzky používáte, aby stíhal chladit a zase jsem nemusel řezat do kastle :D dík
E30 coupe Chrom M10B18 -> ex
E30 Cabrio Chrom M20B25 -> M30B35
E46 sedan 330d+ chip

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12035
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 01. 06. 2014 11:48

Chladič kup z TD/ tropická verze - rozměry 550*440, dá se sehnat do 3000 novej ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3985
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 01. 06. 2014 12:06

Držáky si vyrob sám,chladič používám z e28 m5 je vhodnější.
Tady je moje práce:
zastavby-motoru-m50-do-e30-t65862,start,40.html

Uživatelský avatar
Tommy38
člen E30.cz
Příspěvky: 416
Registrován: 02. 11. 2011 21:02
Bydliště: Kladno, Praha, Sedlčany

Příspěvek od Tommy38 » 01. 06. 2014 12:47

Stany máš nějakou fotku těch držáků?
E30 coupe Chrom M10B18 -> ex
E30 Cabrio Chrom M20B25 -> M30B35
E46 sedan 330d+ chip

Odpovědět