zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
mamomi
Příspěvky: 795
Registrován: 12. 09. 2009 14:29

Příspěvek od mamomi » 29. 09. 2011 07:13

včera som zistil, že teoreticky moje nefunkčné kúrenie je spôsobné zástavbou M30. Kde čo treba prepojiť aby mi v zime nebývala zima a mohol som si spokojne kúriť? :)
1sd56gsd1

R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 03. 10. 2011 21:51

je to stejny jako u m20..2x hadice do topeni

nebo tam nemas vubec nic?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
mamomi
Příspěvky: 795
Registrován: 12. 09. 2009 14:29

Příspěvek od mamomi » 04. 10. 2011 08:07

Iwan píše:je to stejny jako u m20..2x hadice do topeni

nebo tam nemas vubec nic?
hadice mám zapojené :) len samotný ventilátor kúrenia nefučí, ale to asi bude zrada niekde v elektrike. A to som si myslel, že je spôsobené zástavbou M30, ale pravdepodobne nie :)
1sd56gsd1

R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --

Uživatelský avatar
NEMO E30
člen E30.cz
Příspěvky: 658
Registrován: 24. 05. 2009 16:16
Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)

Příspěvek od NEMO E30 » 04. 10. 2011 09:14

Jak mate vyreseny drzaky motoru a prevodovky?? Ma nekdo treba vykres (lisi se nejak drzaky pro motory z e32 nebo e34)? Mam m30b35 z e32. Diky za rady.
e30 forever - bez BMW to není život

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 04. 10. 2011 11:11

NEMO E30 píše:Jak mate vyreseny drzaky motoru a prevodovky?? Ma nekdo treba vykres (lisi se nejak drzaky pro motory z e32 nebo e34)? Mam m30b35 z e32. Diky za rady.
Držák převodovky necháš origo, e32 a e34 jsou stejné bloky, tzn že držáky taky . Nejlepší je ty držáky dělat přímo na autě ,usadíž si motor ,podložíš ho cca 2cm tlustým špalíkem nebo plocháčem mezi nápravnici a vanu, změříš vzdálenost řemenice od pravého a levého nosníku, ať máš motor uprostřed. Pak si ty držáky naboduješ ,vytáhneš a povaříš .

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 06. 10. 2011 21:36

mamomi píše:
Iwan píše:je to stejny jako u m20..2x hadice do topeni

nebo tam nemas vubec nic?
hadice mám zapojené :) len samotný ventilátor kúrenia nefučí, ale to asi bude zrada niekde v elektrike. A to som si myslel, že je spôsobené zástavbou M30, ale pravdepodobne nie :)
jestli mas plasta a novou elektriku na motoru, musis propojit jeden pin v zasuvce..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
mamomi
Příspěvky: 795
Registrován: 12. 09. 2009 14:29

Příspěvek od mamomi » 07. 10. 2011 06:59

nooo to bude presne môj problém :) nevieme presne ktorý?
1sd56gsd1

R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --

Uživatelský avatar
NEMO E30
člen E30.cz
Příspěvky: 658
Registrován: 24. 05. 2009 16:16
Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)

Příspěvek od NEMO E30 » 08. 10. 2011 08:54

Pasuje na m30b35 jednohmota z něčeho jinýho? Nebo nějaká jiná cesta, jak to vyřešit? :?:
e30 forever - bez BMW to není život

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 08. 10. 2011 09:16

NEMO E30 píše:Pasuje na m30b35 jednohmota z něčeho jinýho? Nebo nějaká jiná cesta, jak to vyřešit? :?:
S38 ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 08. 10. 2011 13:33

ještě se dá sehnat ze starých m30 .např e12 ,e23 ,e24 , e28 a první e34 .

Uživatelský avatar
NEMO E30
člen E30.cz
Příspěvky: 658
Registrován: 24. 05. 2009 16:16
Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)

Příspěvek od NEMO E30 » 12. 10. 2011 14:41

Jak to vypadá se svodama, dají se použít bez úprav nebo jsou tam nějaký komplikace???
e30 forever - bez BMW to není život

Uživatelský avatar
mamomi
Příspěvky: 795
Registrován: 12. 09. 2009 14:29

Příspěvek od mamomi » 20. 11. 2011 15:42

nejako vyhráva môjmu agregátu. na sytiči tomu totálne drbe. vôbec sa nedá vytočiť. otáčky niekedy lietajú, ale nie pomaly ale dosť razantne. ale ako náhle sa to ohreje tak sa aj voľnobeh skludní, aj drží krásnych 900. /mam prevrtaný termostat/ a ako náhle motor schladne podľa budíku tak na tretinu tak mu zase začne drbať. aj za jazdy začne totálne vynechávať. Neviete kde môže byť problém?
1sd56gsd1

R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 20. 11. 2011 16:59

napadá mě čidlo teploty co jde do jednotky, jestli nedává špatný informace,
E30 325i

Uživatelský avatar
mamomi
Příspěvky: 795
Registrován: 12. 09. 2009 14:29

Příspěvek od mamomi » 21. 11. 2011 01:17

no sytič podľa mňa ide dobre, lebo pokiaľ nereaguje budík tak to aj dosť dymí od bohatosti, ale keď sa začne dvíhať ručička a vypne sa sytič tak to ani nedymí a väčšinou to už ide normálne. (neviem či je moja teória správna)
1sd56gsd1

R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 21. 11. 2011 18:43

tak nevím, možná váha, tak snad může za všechno. Já jsem přes léto taky řešil problém s váhou, a už to nějak funguje, ale furt to není ono. :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
mamomi
Příspěvky: 795
Registrován: 12. 09. 2009 14:29

Příspěvek od mamomi » 22. 11. 2011 08:51

no skúsim pomeniť nejaké čidlá, prípadne váhu a uvidím. Ešte to nebolo ani na diagnostike, možno aj tá niečo vyhodí
1sd56gsd1

R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --

Uživatelský avatar
mamomi
Příspěvky: 795
Registrován: 12. 09. 2009 14:29

Příspěvek od mamomi » 28. 11. 2011 08:31

tak nakoniec to bolo vážne čidlo teploty :) vymenil som a je po probléme
1sd56gsd1

R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --

Krája
Příspěvky: 37
Registrován: 15. 04. 2011 18:08
Bydliště: J.Čechy

Příspěvek od Krája » 07. 09. 2012 19:03

Ahoj,již dlouho tu nikdo nepsal,ale písnu chválu na kardan sevis

GKN - Service - Austria GmbH, tel.:602125019
Pekárenská 54
České Budějovice
370 01
Dlouho jsem sháněl vhodný kardan a nakonec jsem použil velký unašeč z kardanu 325 TDS E36 + hardyna TDS E36 a hošani mi ho implantovaly na můj kardan z 324 td E30 + ho skrátili o mojí potřebnou míru 6 cm,dál vyměnily kříž co je u diferáku a středový ložisko v uložení + vyvážení.Celkem si řekli o 3900kč i s poštou.Jsou to slušný kouzelníci,kardan sedí jak prdel na hrnec.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 08. 09. 2012 20:30

Krája píše:Ahoj,již dlouho tu nikdo nepsal,ale písnu chválu na kardan sevis

GKN - Service - Austria GmbH, tel.:602125019
Pekárenská 54
České Budějovice
370 01
Dlouho jsem sháněl vhodný kardan a nakonec jsem použil velký unašeč z kardanu 325 TDS E36 + hardyna TDS E36 a hošani mi ho implantovaly na můj kardan z 324 td E30 + ho skrátili o mojí potřebnou míru 6 cm,dál vyměnily kříž co je u diferáku a středový ložisko v uložení + vyvážení.Celkem si řekli o 3900kč i s poštou.Jsou to slušný kouzelníci,kardan sedí jak prdel na hrnec.
tak to te pekne natahli, pac unasec, kardan i hardyna se dala pouzit z td, kratit netreba, sedi to origo, staci si tu neco precist....a kriz je vetsinou ok, takze vyvazeni netreba a stredovy lozisko stoji asi 900..takze si zbytecne vyhodil 3-4ku a celej kardan servis at jde treba doprdele :lol:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Krája
Příspěvky: 37
Registrován: 15. 04. 2011 18:08
Bydliště: J.Čechy

Příspěvek od Krája » 08. 09. 2012 21:21

Kardan byl z 324 TD,unašeč byl malý s malou hardynou.To auto bylo kompletní a před rozborkou pojízdný!Kříž co byl u diferáku byl v háji a dělaly jen co já chtěl.Potřebný kardan jsem sháněl už moc dlouho a na žádným vrakáči ho nemaj,ani v Praglu a ani jinde.Potřebný fóra jsem pročítal x krát a bez výsledně.Zkracovat jsem musel,ostatně to musim vědět když to tvořim,auto je kompletní a vše sedí jak víno,tak dík za chytrý rady,ale teď už je nepotřebuju.Za 900 kč ti ho možná někdo vyváží,možná ne,to neni podstatný,mě šlo o větší zásah

Odpovědět