zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
S tou vanou nevím jak to je v reálu,na fóru jsem se dočetl že pro zástavbu m30 do e30 jde použít pouze vana s čerpadlem z e34(má podobnej tvar jak šestiválcová e30 vana) tak jsem sehnal rovnou motor z e34 a víc jsem neřešil...
Vany z motorů z e24 a e32 bych řekl že budou mít jinej tvar a jinde umístěnou takovou tu "misku na olej"? takže by se to posadilo na nápravu nebo na řízení...asi
Vany z motorů z e24 a e32 bych řekl že budou mít jinej tvar a jinde umístěnou takovou tu "misku na olej"? takže by se to posadilo na nápravu nebo na řízení...asi
E46 330D
E30 323i 327i 325i 335i 328i
X5 4,8is
E30 323i 327i 325i 335i 328i
X5 4,8is
takto isto by mal aj mne fungovať otáčkomer? Len ja mám motor z E28 a plasťácku elektriku. Je to tam nejako prepojené, ale otáčkomer a ekonomer nejdePinki píše:Je to ten konektor na první fotce vlevo jak psal georgij.d . Z toho konektoru musíš žlutý napojit na pin 32 na řj ,měl by to být bíly s černým pruhem.
Potom z toho třípinového vem ten černý kabel a napoj ho na pin č6 na řj .Měl by to být taky černý kabel.
Mozna bych ho umel sehnat...sam jsem ho kdysi kupoval...asi 4ku
v nejhorsim muzes pouzit z 325...zalezi co kde budes mit..jestli origo stred, tak zadek uz je celkem jedno..
v nejhorsim muzes pouzit z 325...zalezi co kde budes mit..jestli origo stred, tak zadek uz je celkem jedno..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
ty děrované trubky na výfuk jsem nikde nesehnal,tak jsem koupil ve feroně děrovaný plech a udělal ty trubky z toho plechu.Hoonnza píše:a náhodou kdybych si chtěl vyrobit vlatsní tlumič na míru .. nevíš kde v praze se prodávají ty děrované výfukové trubky, že bych si jen udělal obal do toho dal pár přepážek a tu trubku .. takhle mi to pár lidí radilo, ale nevim jestly je to, to optimální co sháním ..
Vychytávka u těchto absorbčních tlumičů je použít ty vnitřní perforovaný trubky o větším průměru než ty přívodní - plyny pak zpomalují a více se tlumí hluk. Možná, že to tak i u toho laufu je, jen to není patrné. Je to defakto obdoba té první části (blíž k nám na 2. foto).
BTW jakým plynem (směsí) to bylo vařený?
BTW jakým plynem (směsí) to bylo vařený?
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
další otázka .. může se použít pro m30b35 čerpadlo (extérní) z m20b20 ..
Mě odešly na origo ponorným z 535i asi nějaký ty spodní vrtulky a tak začíná čerpat až když je minimálně do poloviny ponořený v palivu .. proto bych raději použil čerpadlo z m20 který mám doma..
Co sem koukal na info, tak z m30 tlačí kolem 3.5baru a průtok cca 110-130litrů .. a to z m20 cca 3bary a průtok je ale stejnej ..
Když tam teda dám to z M20 nebude to třeba vynechávat ve vysokejch ot.?
Případně jaký jiný použít čerpadlo , když ponorný nemůžu dát do nádrže (závodní) ?
EDIT : čerpadlo z m20b20 vyzkoušeno a vpohodě to jede i na m30b35 motoru..
Mě odešly na origo ponorným z 535i asi nějaký ty spodní vrtulky a tak začíná čerpat až když je minimálně do poloviny ponořený v palivu .. proto bych raději použil čerpadlo z m20 který mám doma..
Co sem koukal na info, tak z m30 tlačí kolem 3.5baru a průtok cca 110-130litrů .. a to z m20 cca 3bary a průtok je ale stejnej ..
Když tam teda dám to z M20 nebude to třeba vynechávat ve vysokejch ot.?
Případně jaký jiný použít čerpadlo , když ponorný nemůžu dát do nádrže (závodní) ?
EDIT : čerpadlo z m20b20 vyzkoušeno a vpohodě to jede i na m30b35 motoru..
Toyota KE35, AE86, Golf Mk2 20v turbo, BMW E30 335i tour, E30 335i Turbo coupe, E30 324td chromák sedan, E34 520i tour
Pasuju bitte silentbloky pod motor z E32 bez uprav? Pripadne z coho dalsieho este?
Furt rozmyslam co sa mi miestami prenasaju vybracie od motora do riadenia a vcera som zistil, ze sa mi motor opiera o riadenie kvoli nizkym SB, ktore su tam zatimne orig z M20. Nechapem, ze som si to nevsimol uz davno.
Furt rozmyslam co sa mi miestami prenasaju vybracie od motora do riadenia a vcera som zistil, ze sa mi motor opiera o riadenie kvoli nizkym SB, ktore su tam zatimne orig z M20. Nechapem, ze som si to nevsimol uz davno.
- JIRKAe30BAUR
- Příspěvky: 237
- Registrován: 05. 06. 2009 10:05
- Bydliště: Praha 4
zdravim...uz delsi dobu planuju motor m30 do e30..ted se mi naskytla moznost motoru z e34 s chipem od alpiny,takze do toho asi pujdu...hodne veci jsem se tu docetl,ale chtel jsem se zeptat jestli by sem nekdo pridat foto jak ma provedeny drzaky motoru..nejaky predstavy mam,nejaky drzaky uz jsem i videl,ale neprislo mi to jako dobre reseni..tak bych se rad podival na vase zpusoby uchyceni pokud by vam to nevadilo
BMW e30: TC BAUR 318, 325i kupe lestenka ve fazi renovace,DRIFT MACHINE 335i,chip alpina,5x120,stavitelnej podvozek,zvetsene odklony,rejdy atd atd