zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 28. 07. 2010 15:31

S tou vanou nevím jak to je v reálu,na fóru jsem se dočetl že pro zástavbu m30 do e30 jde použít pouze vana s čerpadlem z e34(má podobnej tvar jak šestiválcová e30 vana) tak jsem sehnal rovnou motor z e34 a víc jsem neřešil...
Vany z motorů z e24 a e32 bych řekl že budou mít jinej tvar a jinde umístěnou takovou tu "misku na olej"? takže by se to posadilo na nápravu nebo na řízení...asi :)
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 28. 07. 2010 18:20

Tak to koukam, ze mezi M50 a dalsi "novou" skolou sestivalcu a M20, M30 a dalsi starou skolou je ve spotrebe docela propastny rozdil.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 28. 07. 2010 20:15

vana z e34 a e32 je stejná .Stejně jako sací koše.

Uživatelský avatar
mamomi
Příspěvky: 795
Registrován: 12. 09. 2009 14:29

Příspěvek od mamomi » 30. 08. 2010 12:30

Pinki píše:Je to ten konektor na první fotce vlevo jak psal georgij.d . Z toho konektoru musíš žlutý napojit na pin 32 na řj ,měl by to být bíly s černým pruhem.
Potom z toho třípinového vem ten černý kabel a napoj ho na pin č6 na řj .Měl by to být taky černý kabel.
takto isto by mal aj mne fungovať otáčkomer? Len ja mám motor z E28 a plasťácku elektriku. Je to tam nejako prepojené, ale otáčkomer a ekonomer nejde

Uživatelský avatar
Vajpr
Příspěvky: 566
Registrován: 02. 12. 2008 16:14
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajpr » 03. 09. 2010 18:31

Pinki píše:vana z e34 a e32 je stejná .Stejně jako sací koše.
asi to tak bude, mám M30 motor z e32 a s vanou nebyl problém...
Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 21. 09. 2010 22:46

Mozna bych ho umel sehnat...sam jsem ho kdysi kupoval...asi 4ku
v nejhorsim muzes pouzit z 325...zalezi co kde budes mit..jestli origo stred, tak zadek uz je celkem jedno..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 23. 09. 2010 07:38

Hoonnza píše:a náhodou kdybych si chtěl vyrobit vlatsní tlumič na míru .. nevíš kde v praze se prodávají ty děrované výfukové trubky, že bych si jen udělal obal do toho dal pár přepážek a tu trubku .. takhle mi to pár lidí radilo, ale nevim jestly je to, to optimální co sháním .. :oops:
ty děrované trubky na výfuk jsem nikde nesehnal,tak jsem koupil ve feroně děrovaný plech a udělal ty trubky z toho plechu.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 23. 09. 2010 10:59

krabice od bot :D :D :

Obrázek

Obrázek


Obrázek

Obrázek


Je to kopie nějakého laďáku na m40 ,akorát mám dva vstupy průměr 60mm a 2 výstupy 70mm, je průchozí -vidíš skrz ,ale jsou tam přepážky.

m40 -
Obrázek

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 23. 09. 2010 13:22

Vychytávka u těchto absorbčních tlumičů je použít ty vnitřní perforovaný trubky o větším průměru než ty přívodní - plyny pak zpomalují a více se tlumí hluk. Možná, že to tak i u toho laufu je, jen to není patrné. Je to defakto obdoba té první části (blíž k nám na 2. foto).

BTW jakým plynem (směsí) to bylo vařený?
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 23. 09. 2010 14:25

je to vařené nerezovým drátem a čistým co.

Uživatelský avatar
Hoonnza
Příspěvky: 1264
Registrován: 04. 04. 2007 12:35
Bydliště: Praha 18 Letňany,Mlázovice

Příspěvek od Hoonnza » 05. 10. 2010 16:35

další otázka .. :oops: může se použít pro m30b35 čerpadlo (extérní) z m20b20 ..
Mě odešly na origo ponorným z 535i asi nějaký ty spodní vrtulky a tak začíná čerpat až když je minimálně do poloviny ponořený v palivu .. proto bych raději použil čerpadlo z m20 který mám doma..
Co sem koukal na info, tak z m30 tlačí kolem 3.5baru a průtok cca 110-130litrů .. a to z m20 cca 3bary a průtok je ale stejnej ..
Když tam teda dám to z M20 nebude to třeba vynechávat ve vysokejch ot.?
Případně jaký jiný použít čerpadlo , když ponorný nemůžu dát do nádrže (závodní) ?

EDIT : čerpadlo z m20b20 vyzkoušeno a vpohodě to jede i na m30b35 motoru.. :wink:
Toyota KE35, AE86, Golf Mk2 20v turbo, BMW E30 335i tour, E30 335i Turbo coupe, E30 324td chromák sedan, E34 520i tour

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 09. 05. 2011 11:53

Pasuju bitte silentbloky pod motor z E32 bez uprav? Pripadne z coho dalsieho este?
Furt rozmyslam co sa mi miestami prenasaju vybracie od motora do riadenia a vcera som zistil, ze sa mi motor opiera o riadenie kvoli nizkym SB, ktore su tam zatimne orig z M20. Nechapem, ze som si to nevsimol uz davno.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 09. 05. 2011 12:34

Tak udělej podložku pod ten držák motoru třeba z 6mm plocháče a máš klid.

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 09. 05. 2011 19:21

Napadlo mi to, ale chcel som to uz spravit poriadne. Okrem toho kompetentni vacsie SB doporucuju kvoli vyssej vahe motora a ich primeranej vydrzi. To si uz teda nemyslim, ze by bolo nejak akutne v tomto ohlade, ale tak...primeranejsie su tie vacsie urcite.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 09. 05. 2011 20:05

pip píše:Napadlo mi to, ale chcel som to uz spravit poriadne.
V tom případě ti poradím,použij silentbloky e28 m5.Bohužel,dají se koupit jen v BMW.Používám je při zástavbách m50tek do e30tek právě kvůli řízení.

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 09. 05. 2011 20:23

Nadhera...predpokladam ze to bude ranec...?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 09. 05. 2011 21:46

pip píše:Nadhera...predpokladam ze to bude ranec...?
Bohužel cca 946,- bez DPH ks ale origo BMW žádné febi a td...

tady máš kód z ETK 11811128932

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 10. 05. 2011 19:12

nejlevnější jsou na E24 635i a to i v BMW
E30 325i

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 13. 05. 2011 23:23

Klakson píše:nejlevnější jsou na E24 635i a to i v BMW
Koupeno, vymeneno, zlepseno.
Uz se ten motor neprojevuje jako takovej buran :)

Uživatelský avatar
JIRKAe30BAUR
Příspěvky: 237
Registrován: 05. 06. 2009 10:05
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od JIRKAe30BAUR » 05. 06. 2011 21:21

zdravim...uz delsi dobu planuju motor m30 do e30..ted se mi naskytla moznost motoru z e34 s chipem od alpiny,takze do toho asi pujdu...hodne veci jsem se tu docetl,ale chtel jsem se zeptat jestli by sem nekdo pridat foto jak ma provedeny drzaky motoru..nejaky predstavy mam,nejaky drzaky uz jsem i videl,ale neprislo mi to jako dobre reseni..tak bych se rad podival na vase zpusoby uchyceni pokud by vam to nevadilo :)
BMW e30: TC BAUR 318, 325i kupe lestenka ve fazi renovace,DRIFT MACHINE 335i,chip alpina,5x120,stavitelnej podvozek,zvetsene odklony,rejdy atd atd

Odpovědět