zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
528i
člen E30.cz
Příspěvky: 673
Registrován: 17. 01. 2014 10:46
Bydliště: Liberec

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od 528i » 11. 05. 2016 10:56

na visku zapomeň tu tam určitě nedáš, já měl mezi chladičem a rozdělovačem asi 8 mm, a to jsem měl i trochu zaklepanej tunel, abych to nacpal co nejvíc dozadu ....

imo to určitě nemělo
Obrázek

Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1277
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Ropák » 16. 05. 2016 00:08

Na e30.de je v tom zástavbovým seriálu fotka auta s viskospojkou, ale zdá se, že má nějakej tenkej chladič. S chladičem z TDčka není šance, jak píše kolega výše. Já dal před něj klimavrtuli z e34, má dostatečnej výkon.
Jinak ty německý držáky mám na autě a jsou to brutální kusy železa - kdybych je dal do šmelce, ještě na tom vydělám. Váží fakt dost. Sám bych takhle masivní určitě nesvařoval, takže ještě popřemejšlej o výrobě. To je nevýhoda motoru z e32/4 proti žraločímu - ty závity jsou hrozně daleko vpředu.
Nemám třícu 8)

tomas86
Příspěvky: 60
Registrován: 19. 06. 2009 09:42

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od tomas86 » 05. 06. 2016 21:42

[quote="fingo"]Nazdar chlapi, cital som toto forum niekolko krat hore dole, ale aj tak ma zaujimaju niektore veci.

Drziaky na motor, vecsina z vas vyrobila doma, tym sposobom ze ste osadili motor a podla toho vyrobili potrebne drziaky, neverim tomu uplne kedze motor musi mat presnu polohu.
Mate niekto na predaj hotove presne spravene alebo zakotovany vykres ako ich vyrobit?
Inak sa daju len objednat z nemecka a stoja dost.

Motor mam z e32 takze vana by mala pasovat, mal tento motor imobilizer ?

Chcem ho posunut co najblizsie ku kasni aby sa mi dopredu vosla viskospojka, je to mozne alebo mozem hned zabudnut ?[/quote]

motor das co najviac dozadu a chladic z e28 535 a visko sa vojde.
das motor do vodorovnej polohy a nabodujes drziaky, vytiahnes a dozvaras. nic zlozite.

Pasta
Příspěvky: 6
Registrován: 09. 11. 2015 15:50

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Pasta » 11. 07. 2016 23:10

A neví někdo jak je to s převodovkou? Nesehnal jsem m30 převodovku. Nejde použít převodovka třeba z m20ky?? :)

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od MattyX » 12. 07. 2016 08:23

Nejde. Pouzijes max m10...

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od Klakson » 26. 07. 2017 12:59

Pouze pro informaci pro další stavby, dneska jsem procházel stránky společnosti Supersprint a nabízejí výfuk pro zástavbu M30 do E30 ale i pro jiné zástavby jako m50, s50 atd. Sice to stojí ranec ale třeba to někdo využije. Mají i variantu pro M3 nárazník (-:

kurevolfik
Příspěvky: 2
Registrován: 23. 01. 2014 18:03

Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy

Příspěvek od kurevolfik » 21. 09. 2017 09:01

Stařec, řeším problém na e30. Mám velky e30 obal zřejmě ze 7rady a nevím co použít za poloosy. Unášet minerálů má průměr šroubů 102mm a ja mám na poloose z e30 96mm. Délka by byla dobrá. Dá se to z něčeho presrubovat abych nemusel bastlit?

Odpovědět