tak asi volakde robis chybu, pretoze ja ani nemusim stat hore cumakom, ani nic mackat a odvdusnim ho otvorom na to urcenym za 10min.MAGO píše:presne tak čumak hore a mačkať hadice, spravit odvzdusnovak v najvyssom bode chlad. systemu, napr. adapter na cidlo teploty vody a cez to to odvzdusnit... ja som tak spravil M20 za 20min odvzdusnene voda sa mi drzi pod polovicou, okolo 83°C
zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
ja treba na zavodaku nemam termostat a jde to promackat pres hadice a prepad z chladice v origo expanzce..pak jen povolit origo odvzd. a ucpat prepad z expanzky a profouknout pusou...kdyz to neni horky, tak je to prace na 5min a s cumakem nic nedelam..Pinki píše:Jak já odvzdušňuju m30 , tak jenom povolím odvzdušňovák na termostatu ,vyšroubuju čidlo teploty (nebo záslepku) co je na tělese termostatu nejvýše a liju vodu, to vše při nenastartovaném motoru. Jak začne vytékat kapalina z čidla i z odvzdušňováku ,tak dotáhnu, nastartuju ,nechám běžet cca minutu chcípnu a znova povolím už jenom čidlo dotáhnu a je to . A mám origo expanzku z m20 plast na podběhu.
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
Možné úpravy m30b35
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda li má někdo zkušenosti s úpravami motoru m30b35 bez toho aniž by se muselo ladit na brzdě viz kompresor turbo atd..
předem děkuji za odpovědi
předem děkuji za odpovědi
jo, par lidi to tu řešilo, ale valnej efekt to nema...ani nejsou moznosti..vykon zustane cca stejnej, az seriovej, akorat krasne vyhladis kroutak, pripadne posunes krivku..
jestli chces koně, bez brzdy, jednotky, vstriku, mafu, wb lambady se neobejdes(+30ps)
jestli chces 300+ tak se bez pretlaku neobejdes
jestli chces koně, bez brzdy, jednotky, vstriku, mafu, wb lambady se neobejdes(+30ps)
jestli chces 300+ tak se bez pretlaku neobejdes
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
-
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28. 06. 2010 18:18
- Bydliště: Svitavy
Re: Možné úpravy m30b35
Dá se z toho dostat víc,hlavně ho dostaneš do otáček-což u tohodle krouťákového motoru potřebuješ.Samozřejmě,že to bude jako vždy něco stát.Jestli se nemýlím,tak alpina z tohoto motoru dosahovala kolem 260k.skodamiky píše:Zdravím, chtěl bych se zeptat zda li má někdo zkušenosti s úpravami motoru m30b35 bez toho aniž by se muselo ladit na brzdě viz kompresor turbo atd..
předem děkuji za odpovědi
Na brzdě to hrotit nemusíš,stačí když Ti někdo udělá lepší program a nebo nejlépe vzor alpina.Znám člověka co se čipováním dlouho zabývá.
na to rovnou zapomen...to je naprosto k nicemu
smrdi to benalem, ale je fakt, ze od 5000 to jede lip nez origo..a je to trochu zivejsi, ale nejakej narust vykonu necekej...to proste programem nedozenes..
smrdi to benalem, ale je fakt, ze od 5000 to jede lip nez origo..a je to trochu zivejsi, ale nejakej narust vykonu necekej...to proste programem nedozenes..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
-
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28. 06. 2010 18:18
- Bydliště: Svitavy
Nikde jsem netvrdil,že ten výkon dostaneš jenom programem,zas tak blbej nejsem.Však mám napsaný,že to něco stojí a když víš co a jak, tak vůči M nebudeš o moc pomalejší.Iwan píše:na to rovnou zapomen...to je naprosto k nicemu
smrdi to benalem, ale je fakt, ze od 5000 to jede lip nez origo..a je to trochu zivejsi, ale nejakej narust vykonu necekej...to proste programem nedozenes..
lamda
potřebuju poradit s lamdou. mám doma lambdu bosh z m20 b25 (4 káble - 2 bíly 1 šedý a 1 černý) a potřeboval bych poradit ,esi bude fungovat jak má v m30 b35. aby to neposílalo nějaky zmaty do řj. pokud to nepude-pak sem narazil na unirzální lambdy. jaký je mei nima rozdíl?
a pak bych potřeboval poradit o kolik menší průměr výfukovyho potrubi po svodech před katem je z m20 b25 v porovnáním s m30 b35. jestli by se dal tento kus výfuku nahradit bez ztráty výkonu.. dík moc!
pozn. je to na e34, ale to v tomhle případě nehraje roli
a pak bych potřeboval poradit o kolik menší průměr výfukovyho potrubi po svodech před katem je z m20 b25 v porovnáním s m30 b35. jestli by se dal tento kus výfuku nahradit bez ztráty výkonu.. dík moc!
pozn. je to na e34, ale to v tomhle případě nehraje roli
-
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28. 06. 2010 18:18
- Bydliště: Svitavy
zdravim, chcel by som dat expanzku z e34 m5 do m30. potrebujem poradit kam napojit hadicku c.10 alebo staci otvor nejak ucpat?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... sion_tank/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... sion_tank/
elektrika m30
Zdravím dělám zástavbu do e30 m30b30 ze 7 řady ... elektrika mi dělá trochu problém ( díky za rady
m30 elektrika
plast ale chrom elektrika ... nesedí mi barvy v zásuvce od motorové elektriky ...
- Tommy38
- člen E30.cz
- Příspěvky: 416
- Registrován: 02. 11. 2011 21:02
- Bydliště: Kladno, Praha, Sedlčany
Zdar zvažuji zástavbu m30b35 do kábra(chrom) původně 2,5.
Co jsem tu tak pročítal, chtěl bych nějak to shrnout, jestli jsem nějaký ty základy na začátek pochytil dobře.
Našel jsem nějaké držáky do e30 viz. odkaz: http://store.garagistic.com/ocart/e30-m30-mounts
nechce se mi moc zasahovat do kastle, tak bych rád uvítal nějaké zhodnocení jestli vypadají "v poho"
Dál tedy hardynu z M50 2,5 e34
kardan e30 324td ¨
paliváč může být m20
Zajímalo by mě který chladiče a expanzky používáte, aby stíhal chladit a zase jsem nemusel řezat do kastle dík
Co jsem tu tak pročítal, chtěl bych nějak to shrnout, jestli jsem nějaký ty základy na začátek pochytil dobře.
Našel jsem nějaké držáky do e30 viz. odkaz: http://store.garagistic.com/ocart/e30-m30-mounts
nechce se mi moc zasahovat do kastle, tak bych rád uvítal nějaké zhodnocení jestli vypadají "v poho"
Dál tedy hardynu z M50 2,5 e34
kardan e30 324td ¨
paliváč může být m20
Zajímalo by mě který chladiče a expanzky používáte, aby stíhal chladit a zase jsem nemusel řezat do kastle dík
E30 coupe Chrom M10B18 -> ex
E30 Cabrio Chrom M20B25 -> snad to někdy pojede
E46 sedan 330d+ chip -> ex
E61 před fl 530d -> aktuální dailynka
E30 Cabrio Chrom M20B25 -> snad to někdy pojede
E46 sedan 330d+ chip -> ex
E61 před fl 530d -> aktuální dailynka
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Chladič kup z TD/ tropická verze - rozměry 550*440, dá se sehnat do 3000 novej
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Držáky si vyrob sám,chladič používám z e28 m5 je vhodnější.
Tady je moje práce:
zastavby-motoru-m50-do-e30-t65862,start,40.html
Tady je moje práce:
zastavby-motoru-m50-do-e30-t65862,start,40.html