servo z e30 pripadne z e36 s vypustenym olejom
servo z e30 pripadne z e36 s vypustenym olejom
Chcem sa spytat aky mate nazor natoto:
Ak z hrebena ktory bol urceny k servu (e30 alebo e36) vypustim olej pojde mi riadenie rovnako tazko ako keby bolo mechanicke, alebo este tazsie ako mechanicke. Dakujem.
PS: Chcem dat servo z e36 do e30 kvoli strmsti riadenia, ale zase nepotrebujem servo, tak by som to vsetko odstranil a nechal len mechaniku. Dik Za nazory
Ak z hrebena ktory bol urceny k servu (e30 alebo e36) vypustim olej pojde mi riadenie rovnako tazko ako keby bolo mechanicke, alebo este tazsie ako mechanicke. Dakujem.
PS: Chcem dat servo z e36 do e30 kvoli strmsti riadenia, ale zase nepotrebujem servo, tak by som to vsetko odstranil a nechal len mechaniku. Dik Za nazory
OT takze by to melo byt asi stejne protoze taky chci davat servo na e30 a kdyz dam jeden den servo druhy den hadice a treti den vse dohromady a budu mezi tim jezdit tak by to slo rizeni stejne jak mechanicke pokud jsem to tedy dobre pochopil pokud to tak neni tak me prosim opravte nevimtotiz jak by se chovalo
Když jsem to tam montoval, tak jsem to zkoušel a bez zapojený pumpy to jde stejně jako bez serva. Osobně mám taky dojem že by to chtělo aby tam nějakej olej byl, pač tam jinak žádný mazivo neni....ale vydření by byla asi otázka dlouhého času- to už je ale jen dojem a ne praxe.
motorkáři vítáni : www.yacomi.cz
Moje info a muj nazor ( nekamenujte mne )
S odpojenou pumpou mi rizeni z 36 prislo tezsi . Konzultoval jsem to s sefmechanikem jednoho "vrchare" a ten navrhoval rozebrat rizeni , ubrousit tu stredovou potvurku ( fakt netusim jak to nazvat ) vyhodit gufera a ty plastovy dorazy , misto nich vytocit z teflonu neco jako byly ty plastovy dorazy aby hreben nemnel vuli ( kdyz tam nejsou ty gufera ) nak je tam zaaretovat ( sroubek zvrchu ) a to sami udelat s domeckem rizeni ( 3 tesneni ) misto sroubu z hadime zaslepky.
Nedokazu odhadnout jakou by to mnelo zivotnost ( ten teflon vlozka ) ale mnelo by to chvili fungovat ( kamarad to planuje na "zavodaka"
Sehnat neservo z 36 je nadlidskej ukol udajne ( nem servr. ) jsou jen na 3% 316 tek ....
S odpojenou pumpou mi rizeni z 36 prislo tezsi . Konzultoval jsem to s sefmechanikem jednoho "vrchare" a ten navrhoval rozebrat rizeni , ubrousit tu stredovou potvurku ( fakt netusim jak to nazvat ) vyhodit gufera a ty plastovy dorazy , misto nich vytocit z teflonu neco jako byly ty plastovy dorazy aby hreben nemnel vuli ( kdyz tam nejsou ty gufera ) nak je tam zaaretovat ( sroubek zvrchu ) a to sami udelat s domeckem rizeni ( 3 tesneni ) misto sroubu z hadime zaslepky.
Nedokazu odhadnout jakou by to mnelo zivotnost ( ten teflon vlozka ) ale mnelo by to chvili fungovat ( kamarad to planuje na "zavodaka"
Sehnat neservo z 36 je nadlidskej ukol udajne ( nem servr. ) jsou jen na 3% 316 tek ....
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
hlavne nesmis zapojit servopumpu bez oleje, myslim tim dat tam remen a zkouset to bez naplne, velice brzo se vydre, pac jde na sucho a je v prdeli, extrem je, ze se ti tam vylamou nejaky lopatky a je to uplne v p....i. vlastni zkusenost, kdyz sem chtel dojet sdirou v hrebenuBAD píše:OT takze by to melo byt asi stejne protoze taky chci davat servo na e30 a kdyz dam jeden den servo druhy den hadice a treti den vse dohromady a budu mezi tim jezdit tak by to slo rizeni stejne jak mechanicke pokud jsem to tedy dobre pochopil pokud to tak neni tak me prosim opravte nevimtotiz jak by se chovalo
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
Řeč ale byla o neservu E36. Bohužel bych řekl, že tuhle variantu tu viděl málokdoTorham píše:Rizeni z e30 2 otocky do plnyho rejdu e36 1,5 otocky . Je taky o neco "tuzsi" . Pri cene serva z e30 ( nebylo jich "tolik" ) je lepsi dat e36 ( 98% vsech e36 ma servo ) a vyjde levnejiBmw-rally píše:A nevíš jakej převod má to neservo řízení z E36? Jestli má cenu to vůbec zkoušet schánět.
E39 535i sedan
Tak neservo z E36 jsem taky ještě neviděl. Servo z E36 mám ve svojí E30ce akorát musim upřesnit že do plnýho rejdu to má o něco víc než 1,5 otáčky ale míň než 1,3/4 Jde to malinko z tuha, ale mě to vyhovuje. Když se tam dá i čerpadlo z E36 tak to prý chodí lehounce, ale to stejně nechci.
motorkáři vítáni : www.yacomi.cz
Mě jednoho krásného dne začal cvrkat olej ze serva zrovna když jsem byl na dovolený, tak jsem byl nucen sundat řemen abych neradřel pumpu kdyby to vyteklo celý. A když to bylo odpojený tak to byla děsná dřina. Na místě jsem s tím neotočil vůbec a za jízdy při odbočování jsem musel jezdit pěkně omalu abych stíhal.
BMW 325i Touring http://ufocz.wz.cz/