Vule v kardanu.

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Vule v kardanu.

Příspěvek od Feryt » 10. 08. 2006 20:30

Je normalni ze kardan ma axialni vuli? Kdyz ho chytnu rukou da se s nim pootocit cca o 1cm?
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Vule v kardanu.

Příspěvek od Max-Max » 10. 08. 2006 20:49

Feryt píše:Je normalni ze kardan ma axialni vuli? Kdyz ho chytnu rukou da se s nim pootocit cca o 1cm?
neni to nahodou vule z prevodovky nebo diferu? pac kardan muze mit vuli jen v krizich nebo na uchyceni hardyspojky, vetsinou to sou vule z prevodovky a difu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 10. 08. 2006 20:53

Jo jo tak jsem to myslel :). Je to normal?
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 08. 2006 20:58

Feryt píše:Jo jo tak jsem to myslel :). Je to normal?
normal ne, bezne jo :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 10. 08. 2006 21:00

Sakra toho jsem se bal :) Tak aspon mam dalsi vec kterou musim "vemenit" "postelovat" :)
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 08. 2006 21:06

Feryt píše:Sakra toho jsem se bal :) Tak aspon mam dalsi vec kterou musim "vemenit" "postelovat" :)
drzim palce, pac to obnasi totalni repas prevodovky a diferu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 10. 08. 2006 21:07

Hmm, pokud to bude duvod "kopani" pri razeni, tak se neda nic delat. Prvne zkontroluju ulozeni kardanu, necham ho prevazit a uvidime.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 08. 2006 21:08

Feryt píše:Hmm, pokud to bude duvod "kopani" pri razeni, tak se neda nic delat. Prvne zkontroluju ulozeni kardanu, necham ho prevazit a uvidime.
kopani bude spis problem spojky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 10. 08. 2006 21:09

Spojku mam novou.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 08. 2006 21:11

Feryt píše:Spojku mam novou.
Fungl novou?

na to, abys dostal kopanec diky vuli v kardanu, bys tam musel mit vuli dle mne alespon 2-3 cm v obvodu, nemluve ze by to bylo uz provazeno i kvalitnim ramusem a dle mne by to uz dlouho nezilo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 10. 08. 2006 21:38

Jo jo fungl novej sach teda jestli mi ho tam kutil opravdu dal :/.
Zjistim jak vypada to ulozeni. Jako vule ja tma docela dost velka :(.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 11. 08. 2006 09:05

to co popisujes vypada spise na vuli v diferencialu... tu tam maji opravdu skoro vsichni a momentalne teprve zjistuji nakolik se to da rozebrat a povymenovat... podle prvnich poznatku ty loziska, ktera by v diferencialu mozna vymenit chtela stoji ca 2500,- kus a je jich tam nekolik... uvidime...
Naposledy upravil(a) PET77 dne 11. 08. 2006 09:17, celkem upraveno 1 x.
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 11. 08. 2006 09:07

Mam asi to samy. Nejakou vuli pootoceni kardanem. Pri prerazovani to taky zamlati, nekdy i pri ubrani a pridani plynu. Pri razeni se musim mazlit se spojkou, aby to probehlo hladce a potichu. Pricitam to diferaku, mam pripraven jiny, ale nejak mi nezbyva cas.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 11. 08. 2006 09:43

Hmm, ta repase se teda asi moc nevyplati, ale asi to bude difer, pac mam i malou vuli kolech.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 08. 2006 14:53

ja se chystam konecne nahodit difer z automatu, ten nedostaval takove pecky, tak uvidime jestli je vule nebo ne. Dle porovnani jen rukou je vule temer nulova oproti diferu z manualu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 11. 08. 2006 16:32

Dej pak vedet jestli to pomohlo jo?
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 11. 08. 2006 16:50

Ahoj, abyste nebyli zklamani az to povymenujete. Rany pri razeni totiz muzou zpusobovat take vymlacene silenbloky napravnice - pri prechodu z/do zaberu to s ni hazi nahoru a dolu a mlati to o kovove podlozky silentbloku.

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 11. 08. 2006 17:22

POdvozek mam celej novej, teda ktom prednich cepu na rameni a sb, ale ty jsou v pohode.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 11. 08. 2006 17:31

Feryt píše:POdvozek mam celej novej, teda ktom prednich cepu na rameni a sb, ale ty jsou v pohode.
jestli sis to nemenil na tom podvozku sam nebo si na mechose celou dobu nekoukal tak tomu moc never :roll: ja se jeden cas taky dost divil :evil: mechosove u me maj konec pokud jim nemuzu sedet za zadkem a cumet pod paraty :x
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 08. 2006 18:03

Rotten píše:Ahoj, abyste nebyli zklamani az to povymenujete. Rany pri razeni totiz muzou zpusobovat take vymlacene silenbloky napravnice - pri prechodu z/do zaberu to s ni hazi nahoru a dolu a mlati to o kovove podlozky silentbloku.
rany - zvukove a kopance od kary pri razeni si myslim sou dve ruzne veci.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět