Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 10. 08. 2006 20:30
Je normalni ze kardan ma axialni vuli? Kdyz ho chytnu rukou da se s nim pootocit cca o 1cm?
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 10. 08. 2006 20:49
Feryt píše:Je normalni ze kardan ma axialni vuli? Kdyz ho chytnu rukou da se s nim pootocit cca o 1cm?
neni to nahodou vule z prevodovky nebo diferu? pac kardan muze mit vuli jen v krizich nebo na uchyceni hardyspojky, vetsinou to sou vule z prevodovky a difu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 10. 08. 2006 20:53
Jo jo tak jsem to myslel

. Je to normal?
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 10. 08. 2006 20:58
Feryt píše:Jo jo tak jsem to myslel

. Je to normal?
normal ne, bezne jo

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 10. 08. 2006 21:00
Sakra toho jsem se bal

Tak aspon mam dalsi vec kterou musim "vemenit" "postelovat"

BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 10. 08. 2006 21:06
Feryt píše:Sakra toho jsem se bal

Tak aspon mam dalsi vec kterou musim "vemenit" "postelovat"

drzim palce, pac to obnasi totalni repas prevodovky a diferu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 10. 08. 2006 21:07
Hmm, pokud to bude duvod "kopani" pri razeni, tak se neda nic delat. Prvne zkontroluju ulozeni kardanu, necham ho prevazit a uvidime.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 10. 08. 2006 21:08
Feryt píše:Hmm, pokud to bude duvod "kopani" pri razeni, tak se neda nic delat. Prvne zkontroluju ulozeni kardanu, necham ho prevazit a uvidime.
kopani bude spis problem spojky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 10. 08. 2006 21:09
Spojku mam novou.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 10. 08. 2006 21:11
Feryt píše:Spojku mam novou.
Fungl novou?
na to, abys dostal kopanec diky vuli v kardanu, bys tam musel mit vuli dle mne alespon 2-3 cm v obvodu, nemluve ze by to bylo uz provazeno i kvalitnim ramusem a dle mne by to uz dlouho nezilo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 10. 08. 2006 21:38
Jo jo fungl novej sach teda jestli mi ho tam kutil opravdu dal :/.
Zjistim jak vypada to ulozeni. Jako vule ja tma docela dost velka

.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
PET77
- Turbo mužík
- Příspěvky: 757
- Registrován: 11. 02. 2003 22:24
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od PET77 » 11. 08. 2006 09:05
to co popisujes vypada spise na vuli v diferencialu... tu tam maji opravdu skoro vsichni a momentalne teprve zjistuji nakolik se to da rozebrat a povymenovat... podle prvnich poznatku ty loziska, ktera by v diferencialu mozna vymenit chtela stoji ca 2500,- kus a je jich tam nekolik... uvidime...
Naposledy upravil(a)
PET77 dne 11. 08. 2006 09:17, celkem upraveno 1 x.
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 11. 08. 2006 09:07
Mam asi to samy. Nejakou vuli pootoceni kardanem. Pri prerazovani to taky zamlati, nekdy i pri ubrani a pridani plynu. Pri razeni se musim mazlit se spojkou, aby to probehlo hladce a potichu. Pricitam to diferaku, mam pripraven jiny, ale nejak mi nezbyva cas.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 11. 08. 2006 09:43
Hmm, ta repase se teda asi moc nevyplati, ale asi to bude difer, pac mam i malou vuli kolech.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 11. 08. 2006 14:53
ja se chystam konecne nahodit difer z automatu, ten nedostaval takove pecky, tak uvidime jestli je vule nebo ne. Dle porovnani jen rukou je vule temer nulova oproti diferu z manualu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 11. 08. 2006 16:32
Dej pak vedet jestli to pomohlo jo?
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
Rotten
- Příspěvky: 436
- Registrován: 13. 03. 2003 15:10
- Bydliště: Ostrov
Příspěvek
od Rotten » 11. 08. 2006 16:50
Ahoj, abyste nebyli zklamani az to povymenujete. Rany pri razeni totiz muzou zpusobovat take vymlacene silenbloky napravnice - pri prechodu z/do zaberu to s ni hazi nahoru a dolu a mlati to o kovove podlozky silentbloku.
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 11. 08. 2006 17:22
POdvozek mam celej novej, teda ktom prednich cepu na rameni a sb, ale ty jsou v pohode.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 11. 08. 2006 17:31
Feryt píše:POdvozek mam celej novej, teda ktom prednich cepu na rameni a sb, ale ty jsou v pohode.
jestli sis to nemenil na tom podvozku sam nebo si na mechose celou dobu nekoukal tak tomu moc never

ja se jeden cas taky dost divil

mechosove u me maj konec pokud jim nemuzu sedet za zadkem a cumet pod paraty

Mam shnilou 325i s KO motorem
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 11. 08. 2006 18:03
Rotten píše:Ahoj, abyste nebyli zklamani az to povymenujete. Rany pri razeni totiz muzou zpusobovat take vymlacene silenbloky napravnice - pri prechodu z/do zaberu to s ni hazi nahoru a dolu a mlati to o kovove podlozky silentbloku.
rany - zvukove a kopance od kary pri razeni si myslim sou dve ruzne veci.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220