přestavba 1.8i M40 -> 1.8 IS

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 23. 04. 2014 14:32

Těsnění pod klapu je katologově stejne takže klapka by teoreticky sedět měla budou asi jinak vyvedene vystupy na hadice. Lanko pokud delkově vychází mužeš nechat. u hadic netuším ale velka ke klapce bude delkově asi jinačí jak moc to nevím nemám s čím porovnat. Přinejhorším klapku na m42 e30 mám
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 24. 04. 2014 08:33

To bych pak odzkoušel.. Pokud se liší hadice, tak to nevadí, prohodim příp.za delší.. Díky

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2071
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 24. 04. 2014 08:58

Nevím jak to pojede na E36 jednotku, protože nezapomeň že v novějším sání je ještě jedna klapka (DISA), která se otevírá podle otáček :wink:
BMW E30 328i @ kdfi 1.4
BMW E46 318Ci - daily kára

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Facebook
Obrázek YouTube

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 04. 05. 2014 11:44

Tak další dotaz ohledně phersonů a přestavby M40-M42.

1.) Bude nějak auto hůře ovladatelné pokud nechám malé phersony?
2.) Jdou pružiny co mám teď na malých phersonech na velké phersony?
3.) Vložky tlumičů o průměru 45mm jsou pro phersony 51mm je to tak?

Díky moc

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 04. 05. 2014 13:52

pokud máš tlumiče v pořádku tak by si žádny rozdil poznat neměl pružiny můžeš normalně přehodit
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 09. 05. 2014 17:04

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45

1.) Kam prosím Vás vede hadice č.7 vedoucí z elektroventilu č.5? Není mi to z obrázku na 100% jasné, ale do podtlakového ventilu ovládání plynu zespodu pod sáním (ten malý vyobrazený na hadicí č.7)?

2.) Jinak zpětný ventil č.6 nutně musí na motoru být? Předtím tam totiž nebyl. Díky

Uživatelský avatar
GEORG_iS
člen E30.cz
Příspěvky: 697
Registrován: 12. 02. 2009 16:04
Bydliště: Ostrava 731910971
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GEORG_iS » 09. 05. 2014 22:06

17.12. Jsi sem psal poprve o zastavbě isa. A mě by jenom tak orientačně zajimalo kdy tak odhaduješ timhle tempem že by to mohlo jezdit ?
Aby jsi to měj ještě vubec do čeho zastavět protože koroze je svině :D
Obrázek
E30 ´90 M42 Coupe Diamantschwarz Metallic
E34 ´94 M50 Sedan Orientblau Metallic

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 10. 05. 2014 09:21

Mám už motor hotovej, jen sem se zasek u tohodle, proto se na to ptám. Auto mám vyvařený a dobře ošetřený, takže nemá co reznout... Nemám čas ležet jen pod autem, peníze mi nerostou na záhonku a času taky nemám na rozdávání, tak nevim jestli tu teď řešíme auta nebo potřebu někoho, aby si rejpnul..

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 29. 05. 2014 15:28

Napdá mě dál jak s lambda sondou? Když je motor z e36 M42 a elektriku e36M42 budu přepinovávat na původní el.zásuvku, mám dát lambdu z e30 M42 nebo nechat z e36M42? dle ETK jsou čísla neshodná tak nevim zda budou měřit stejně nebo ne..

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 01. 06. 2014 12:32

lambdy budou stejne rozdíl bude v délce kabelu
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

iSo

Příspěvek od james1991 » 04. 08. 2014 09:50

Tak M42 už sedí v autě místo M40, mám tam držáky z e30 iS a siláče motoru z e36 iS, ale vypadá to, že motor je strašně vysoko posazenej... Někdo nějaký řešení? Na M40 držáky a siláče M42 nechci posazovat..

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 04. 08. 2014 10:00

na těch m40 držácích by to bylo ještě víš
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 04. 08. 2014 10:13

ahá..Tak co bys poradil místo těch siláčů z e36 iSa co mám? M20? Nevím jaký je tam rozdíl ve výšce..

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 04. 08. 2014 23:15

A máš tam určitě držáky z is motoru? M20 má myslím ty same silentbloky jak m40. Ideální jsou silentbloky z e30 1,8is. Jak je daleko vana motoru od nápravnice?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 05. 08. 2014 14:41

Tak nakonec se jednalo pouze o optický klam a kapota normálně zavřít jde... Čsem bych rád na tu M42 z e36 dal sání z e30 M42, pasuje to či ne? Díkes

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 05. 08. 2014 18:00

Pasuje a motorovou elektriku máš teď nejspiš z e36 že
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 05. 08. 2014 19:24

Mám no.. tam nevim pak co např.s podtlakovym ventilem co vede do sání...

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 06. 08. 2014 21:02

nic nechal bys ho někde viset na káblech, aby řj věděla že je tam a nehazela zbytečně chybu. Nemám ale tušení jak to pojede jak velký rozdíl je v mapách
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
Vajpr
Příspěvky: 566
Registrován: 02. 12. 2008 16:14
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajpr » 06. 08. 2014 21:51

Podle me by jsi musel zamenit i elektriku s ridici jednotkou.
V sani z E36 je DISA, na kterou je to naladene, s jinym sanim to nebude
fungovat spravne.( ty 2kw nebo 3kw navic se tam nevzaly jen tak z bozi vule;-))
A ty silace z e36tky jsou vyssi, musis dat tricitkove (is nebo m40).
Vyssi silace na motoru sice umoznuji zavrit kapotu, ale namahaji hardy spojku, lozo v prevodovce a vrtule ti nevejde presne do sahary...
navic to nevypada vubec dobre :wink:
Obrázek

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 07. 08. 2014 14:12

No nakonec se to na ty siláče posadilo a vrtule se do sahary vejde bezproblému a kapota jde taky dovřít..

Odpovědět