Ostrá Eta do iX (327iX)
Ostrá Eta do iX (327iX)
Tak už mám konečně za sebou zástavbu 2,7 do iXa:)
A předem říkám kdo nemá pevné nervy tak se do toho radši nepouštějte:)
Celá přestavba je celkem v poho...až na to debilni olejový čerpadlo....to mě dalo celkem pod nohy....
Kompletní popis úpravy případně popíšu na dotaz...
jedna věc je však hodně důležitá....chybí v popisu úpravy který se tady už objevila... NELZE pouze použít zaslepku M20 na olejovém kanálku...nutné využít i druhý olejový kanál jenž vede z čerpadla!!!!! Motor bez něj sice maže...ale po přidání talkoměru oleje sem zjistil že čerpadlo tlačí až 17atmosfér!!! sož je pro motor neunosné!!!! Nefunguje totiž regulace tlaku oleje což jen díky policajtoj nelze zjistit...ten ukazu pouze maže, nemaže a neřeší samotný tlak oleje...
Jinak se jedná o nejsilnější formu ostré ety...blok Eta,písty s vybráním(vetší komprese), snížená hlava 2,5, řídící jednotka 2,5
Auto jede jak ďábel, hlavně díky vyššímu krouťáku...ješte chystám ostrou vačku, svody a přímo na míru dělánou řídící jednotkou od BMW Power:)
Strana iX Power
A předem říkám kdo nemá pevné nervy tak se do toho radši nepouštějte:)
Celá přestavba je celkem v poho...až na to debilni olejový čerpadlo....to mě dalo celkem pod nohy....
Kompletní popis úpravy případně popíšu na dotaz...
jedna věc je však hodně důležitá....chybí v popisu úpravy který se tady už objevila... NELZE pouze použít zaslepku M20 na olejovém kanálku...nutné využít i druhý olejový kanál jenž vede z čerpadla!!!!! Motor bez něj sice maže...ale po přidání talkoměru oleje sem zjistil že čerpadlo tlačí až 17atmosfér!!! sož je pro motor neunosné!!!! Nefunguje totiž regulace tlaku oleje což jen díky policajtoj nelze zjistit...ten ukazu pouze maže, nemaže a neřeší samotný tlak oleje...
Jinak se jedná o nejsilnější formu ostré ety...blok Eta,písty s vybráním(vetší komprese), snížená hlava 2,5, řídící jednotka 2,5
Auto jede jak ďábel, hlavně díky vyššímu krouťáku...ješte chystám ostrou vačku, svody a přímo na míru dělánou řídící jednotkou od BMW Power:)
Strana iX Power
327iX E30 iX Power
Byla...je...bude navždy.....E30
Byla...je...bude navždy.....E30
Muzes mi poslat navod Tve upravy
Budu rád za podrobny popis ... muzes zaslat na email : MekHaur@gmail.com Dekuji M.
Re: Ostrá Eta do iX (327iX)
Taky bych poprosil o dokumentaci. ( mstinka@seznam.cz) dekujuu
Re: Ostrá Eta do iX (327iX)
Víte o tom že to je 9 let staré téma ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Ostrá Eta do iX (327iX)
Mě spíše zaráží se ptát na dokumentaci od něčeho, co je tu napsáno 105x možná i 106x a pokaždé si do toho někdo vloží něco svého ... a za dobu 9 let od vzniku tohoto tématu se dostupnosti některých věcí dost změnila
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8