A předem říkám kdo nemá pevné nervy tak se do toho radši nepouštějte:)
Celá přestavba je celkem v poho...až na to debilni olejový čerpadlo....to mě dalo celkem pod nohy....
Kompletní popis úpravy případně popíšu na dotaz...
jedna věc je však hodně důležitá....chybí v popisu úpravy který se tady už objevila... NELZE pouze použít zaslepku M20 na olejovém kanálku...nutné využít i druhý olejový kanál jenž vede z čerpadla!!!!! Motor bez něj sice maže...ale po přidání talkoměru oleje sem zjistil že čerpadlo tlačí až 17atmosfér!!! sož je pro motor neunosné!!!! Nefunguje totiž regulace tlaku oleje což jen díky policajtoj nelze zjistit...ten ukazu pouze maže, nemaže a neřeší samotný tlak oleje...
Jinak se jedná o nejsilnější formu ostré ety...blok Eta,písty s vybráním(vetší komprese), snížená hlava 2,5, řídící jednotka 2,5

Auto jede jak ďábel, hlavně díky vyššímu krouťáku...ješte chystám ostrou vačku, svody a přímo na míru dělánou řídící jednotkou od BMW Power:)
Strana iX Power