Zástavba M50 místo M20
použij toto zapojení
m-50-v-e30-elektrika-t65921.html
a ukostříš hnědo/žlutý z pinu 11 v motorové zásuvce(strana motorové elektriky)
m-50-v-e30-elektrika-t65921.html
a ukostříš hnědo/žlutý z pinu 11 v motorové zásuvce(strana motorové elektriky)
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Chalani, mám takový problémek na M50/2, třeba Vás napadne kde je chybka.
Mazání! Mám tam čidlo pro měření tlaku i teploty oleje a dneska sem po tom, co motor chvíli běžel a já hledal kudy mi přisává falešný vzduch zjistil, že když odpojím hadici odvětrání z hlavy, přestane hlava mazat(nebo to tak alespoň zní). Když jsem motor skládal čerpadlo se tvářilo OK a pružinku jsem dával novou.
Tlak oleje při cca 1200ot a studeném oleji byl nad 2bary, po zahřátí oleje na 70°C cca 1.5-2bary což mi přijde ok. Já už to vidím zadřené...
Mazání! Mám tam čidlo pro měření tlaku i teploty oleje a dneska sem po tom, co motor chvíli běžel a já hledal kudy mi přisává falešný vzduch zjistil, že když odpojím hadici odvětrání z hlavy, přestane hlava mazat(nebo to tak alespoň zní). Když jsem motor skládal čerpadlo se tvářilo OK a pružinku jsem dával novou.
Tlak oleje při cca 1200ot a studeném oleji byl nad 2bary, po zahřátí oleje na 70°C cca 1.5-2bary což mi přijde ok. Já už to vidím zadřené...
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
já mám na volnoběh při uplně ledovým motoru 5bar Na 50" olej 3bar a na horkej 1-0.9 bar ...
Odvětrání mám hozený zatím volně a sání zaslepený
Odvětrání mám hozený zatím volně a sání zaslepený
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Caute, konecne jsem se dostal k nastartovani a jsem docela sklamany. Potrebuju poradit, motor nedrzi poradne volnobeh a brutalne strili do sani, vytocit jde ale vic jak 3 tis. Jsem nezkousel. Chytne hned ale chyta lepe bez vahy vzduchu, benzin jde, jiskra taky, koupil jsem nove cidla vody a snimac na kliku. Pripada mi to jakoby nejel nejaky valec chvylkama. Nebo neco takoveho. Jdou nejak vyzkouset zapalovaci moduly jestli hazi spravne jiskru? Mel jsem je venku a vsechny svicky jely, jestli spravne tezko rict. Benzin je novy. Jinak za kazdou radu budu rad. Neco jsem cetl ze muze byt problem ze je prehozena remenice na klice a mozna ze jsem tam dal z m50b20 ale tim si nejsem jisty uz protoze uz mi ten motor lezi doma dlouho.
Diky moc
Diky moc
nesmíš dát řemenici z vanosu nebo m52 ale to by ti neběželo vůbec. Benzinové hadice máš správně? m50 nějak poběží jen na čidlo kliky je to dost jednoduché řízení. Nemáš přehozené konektory od volnoběžáku a snímače škrtící klapky?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Jen bych se vrátil k tomuto, čidlo, i kdybych druhý pin z M50kového ukostřil fungovat nebude, dle tech dokumentací mají rozdílnou hodnotu.M40TURBO píše:teplota ti neukazuje protože nemáš ukostřený druhý drát od čidla pak můžeš nechat z m50
Čidlo M50(12 62 1 747 281) má při 100°C 352ohm
Čidlo E30(12 62 1 710 512) má při 100°C 47ohm
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Tak opet problem po zahrati na cca 40-50 stupnu zacalo neco v motoru klepat. Uz jsem ztoho bezradny. Sundal jsem ventiove viko a vypada to ze maze dobre, ale na viku byla takova ta bila emulze v miste rozvodu. Ale jen uplne minimalne jakoby jen povlak. Jen nevimjkde a co klepe to je to nejhorsi. Mi se zda ze neco zespoda a kolega rikal ze jakoby pod sanim se mu zda. Neni nekdo z okoli ostravy, ze bych mu klidne neco zaplatil aby nato mrknul? Nebo skusim o vikendu nahrat video. Popripade cim zacit? Hlavu dolu? Nebo spis odspodu zacit? Jeste kdyz to bylo zahrate a trochu jsem pridal tak se mi zdalo ze slysim takovy kovovy zvuk.
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Udělej videjko a zkus i pres šroubovák poslechnout od kud ten zvuk jde... pokus to bude marny, změřil bych tlak oleje.
Pokud to bude mazat a klepat dal, může byt protočeny ložisko... ale to je katastrofický scenar , kterej nemusí nastat
Pokud to bude mazat a klepat dal, může byt protočeny ložisko... ale to je katastrofický scenar , kterej nemusí nastat
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Tak jsem motor vytáhl, šlo to od spodu tak jsem se mrknul na šálky a všechny ůplně krásne až na jeden, je to šálek prvního válce na ojnici. Ta jedna půlka toho šálku je jakoby malá mám i fotku ale neumím to sem dát. Na obou půlkách je číslo 1284849 A ještě 850 ale je tam ještě nějaké číslo SK (KS) 5353zb a na tom menším je SK (KS) 5209za
Ted jen otázka pokud je klikovka uplně bez drážek a poškození má cenu ji přebrušovat nebo jen změřit a podle toho koupit nové šálky?
Ted jen otázka pokud je klikovka uplně bez drážek a poškození má cenu ji přebrušovat nebo jen změřit a podle toho koupit nové šálky?
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
hoď někam ty fotky, ať se mrkneme
závit na šroubu do řemenice je normální, potřebuješ jen velkou trubku k tomu
závit na šroubu do řemenice je normální, potřebuješ jen velkou trubku k tomu
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
udělej ještě foto toho čepu na klice, ale pokud nevykazuje nějaký známky opotřebení a není jak harmonika, tak bych ji raději vůbec nebrousil
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jen pokud tam jsou rýhy se kterýma by jsi si nebyl jistý
Pokud je to hladký jako prase, tak to neřeš
brusem toho můžeš víc zkurvit než zachránit
Pokud je to hladký jako prase, tak to neřeš
brusem toho můžeš víc zkurvit než zachránit
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8