Zástavba M50 místo M20

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 13. 05. 2006 13:39

zdene píše:A když se ten motor m50 instaluje do e30 aji s m50 převodama tak kardan normálně sedne nebo budou problémy se zkracováním atd???


hlavně některý M50 už měly na kardanu místo křížů homokynetáky a na konci jinej počet šroubů do diferu i na hardyspojku
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 13. 05. 2006 21:54

adam320 píše:
zdene píše:A když se ten motor m50 instaluje do e30 aji s m50 převodama tak kardan normálně sedne nebo budou problémy se zkracováním atd???


hlavně některý M50 už měly na kardanu místo křížů homokynetáky a na konci jinej počet šroubů do diferu i na hardyspojku
Ke konci ( asi od roku 92 ) čecky.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 16. 05. 2006 19:48

A když to použiju z toho staršího modelu tak ta m50 převodovka sedne v pohodě na e30 kardan??
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

jarda325i
Příspěvky: 84
Registrován: 20. 09. 2004 20:47

Příspěvek od jarda325i » 18. 05. 2006 19:44

tak ted jsem tu zastavbu dokoncil a mam tam m20 rychlostku :wink:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 05. 2006 19:47

jarda325i píše:tak ted jsem tu zastavbu dokoncil a mam tam m20 rychlostku :wink:
No a nějaký poznatky o který by jsi se byl ochotnej s náma podělit?
je třeba něco upravit kvuli skříni z m20? a z čeho jí máš...2.0 nebo 2.5?
děkuji
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

jarda325i
Příspěvky: 84
Registrován: 20. 09. 2004 20:47

Příspěvek od jarda325i » 18. 05. 2006 19:51

no mam ji z moji puvodni 2.5 a je skutecne lehce naklonena cely agregat je posunuty do predu takze jsem musel pouzit razeni z e34 a zkratit ho no a jinak kardan sedel ,posunul jsem to o 2cm dopredu ale kardan se posune za prostrednim ulozeni

jarda325i
Příspěvky: 84
Registrován: 20. 09. 2004 20:47

Příspěvek od jarda325i » 18. 05. 2006 20:05

jo abych nezapomel musi se vymenit operne lozisko setrvacniku,puvodne jsem chtel pouzit strvacnik z m20 protoze je lehci a neni odpruzenej oproti m50,ale musela by se vymenit olejova vana a to jsem nechtel je hlubsi a tudis nevim jestli neni i olejove cerpadlo jine,takze setrvak zustal,jinak jsem musel vyrobit drzaky na motor ,vymenit posilovac brzd,chladic z e34 a elektrickou saharujinak muzu zaslat fotoale sem ho neumim vlozit :cry:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 05. 2006 20:09

super, díky za info, myslim že se to hodí více lidem

foto jestli ho sem chceš vložit mi klidně pošli na mail....dole je....a já ho sem dám


Obrázek
Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 18. 05. 2006 21:59

Super :twisted:
Jak tak koukám na výfukový kolínka...ty sou z E30 že jo? A šly tam přimontovat v pohodě nebo byla nějaká úprava?
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 18. 05. 2006 22:33

zdene píše:Super :twisted:
Jak tak koukám na výfukový kolínka...ty sou z E30 že jo? A šly tam přimontovat v pohodě nebo byla nějaká úprava?
Tak to asi těžko, ta fotka je předpokládám původní M20. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 19. 05. 2006 11:07

No jo,su já to blb :)
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 19. 05. 2006 14:10

To JAdra325i: A asi se muselo upravovat i uchycení motoru, co?? Mohl by jsi mi sdělit jakým způsobem a jestli se musely vyrábět i nějké ramena nebo jak?? Díky :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 19. 05. 2006 17:41

Co já vím tak musíš udělat akorát jiný držáky motoru ale návod na ně asi nenajdeš,to se dělá většinou od oka tak jak je kdo potřebuje...
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

jarda325i
Příspěvky: 84
Registrován: 20. 09. 2004 20:47

Příspěvek od jarda325i » 19. 05. 2006 19:26

jojo drzaky jsem musel vyrobit takzvane na miru,dneska jsem mel prvni testovaci jizdu a muzu narovinu rict ze jsem od toho ocekaval vic ,to ta moje bejvalka 2.5 byla od spoda ostrejsi,tomuhle trva nez seroztoci :cry: ale jinak vsechno v poho,ten odpruzenej setrvacnik me taky moc nesedi ,sotva si hrabne na dvojku ,jinak tenhle motor ma 160000km najeto a nechaval jsem frzovat hlavu o 0.8mmjediny co jsem nevymenil je vysokotlake cerpadlo........asi to prodam

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 19. 05. 2006 22:16

Ja mam ten samej motor v aute k nemu 318is prevodovku a komplet 2.5i<M20> spojku nechapu proc by si mel menit vanu nebo cos psal..Jinac celej motor mam tak o 2-3cm jeste vic dozadu
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Vlko
Příspěvky: 149
Registrován: 27. 12. 2005 00:33
Bydliště: Bratislava SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlko » 20. 05. 2006 08:32

Aky pouzivate brzdovi posilovac pri M50???
E30 M3 S62B50 biTurbo
(OO=[][]=OO)

jarda325i
Příspěvky: 84
Registrován: 20. 09. 2004 20:47

Příspěvek od jarda325i » 20. 05. 2006 16:36

for Forret: protoze jsem chtel vymenit setrvak z puvodni dvaapule ,je totiz lehci a neni odpruzenej ,ale ma jinej tvar a tak se mi opiral o vanu,vis.Nakonec jsem nechal m50 kovej setrvak

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 20. 05. 2006 17:26

zdene píše:Co já vím tak musíš udělat akorát jiný držáky motoru ale návod na ně asi nenajdeš,to se dělá většinou od oka tak jak je kdo potřebuje...
A výroba je hodně náročná??
No smoke, no fun...
Obrázek

Vlko
Příspěvky: 149
Registrován: 27. 12. 2005 00:33
Bydliště: Bratislava SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlko » 20. 05. 2006 19:07

Vlko píše:Aky pouzivate brzdovi posilovac pri M50???
Zevraj sa normalny e30 posilovac opiera o sanie M50tky?????
E30 M3 S62B50 biTurbo
(OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 20. 05. 2006 22:02

No prave ze ja mam komplet spojku z 2.5i m20 tada i setrvak a uplne v pohode.Dnes sem byl auto Testovat a jede to lip nez sem cekal :twisted: Hlavu mam taky snizenou o 0.4mm ale navic mam delany i ventily
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Odpovědět