Zástavba M50 místo M20

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 22. 10. 2013 18:24

Míchat to nejde, aspon co já se setkal kvůly středovému uložení. Já tam dal celý kardan z 325 E36 a mám ho tam do ted a krásně vychází.

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 03. 11. 2013 14:39

Má, ještě jednu otázku, z čeho tam máte chladič? Mi tam origo z m20 nevýde kvuli vrtuli, chci tam zachovat visko vrtuli ale prostě ten z m20 je krátký, vrtule mi naráží do toho plastu na chladiči, Chtěl bych něco co má expanzku na chladiči pokud možno. :D dneska jsem zkoušel z e34 a ten je moc veliký ten tam prostě nevleze aniž bych řezal do auta. Díky za rady

FEEDY
Příspěvky: 49
Registrován: 01. 10. 2012 19:17
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od FEEDY » 07. 11. 2013 08:18

takže kardany nesedí? já myslel že to sedne mechanicky všechno celkem "jak prdel na hrnec". sem z toho trošičku vedle :D

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 07. 11. 2013 09:20

Podsto píše:Má, ještě jednu otázku, z čeho tam máte chladič? Mi tam origo z m20 nevýde kvuli vrtuli, chci tam zachovat visko vrtuli ale prostě ten z m20 je krátký, vrtule mi naráží do toho plastu na chladiči, Chtěl bych něco co má expanzku na chladiči pokud možno. :D dneska jsem zkoušel z e34 a ten je moc veliký ten tam prostě nevleze aniž bych řezal do auta. Díky za rady
primo do auta rezat nemusíš, jen musíš upravit spodni drzaky na chladic - zkratit. me se tam z e34 vlezl v pohode.
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

FEEDY
Příspěvky: 49
Registrován: 01. 10. 2012 19:17
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od FEEDY » 07. 11. 2013 14:20

A můžu mít ještě otázečku k těm brzdovejm posíkům?? brzdí ten twingovej? případně někdo tu psal o brzdě ze superba...sedne tam nebo je to s místem tak něják ouvej??

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 07. 11. 2013 14:52

mam posilovac z punta, brzdi to se seriovejma brzdama, na silnici ci treba vrchy asi dostatecny, na okruh nevim (ja uhral bud kapalinu nebo samotny brzdy, posilovac podle me slapal dobre)
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

FEEDY
Příspěvky: 49
Registrován: 01. 10. 2012 19:17
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od FEEDY » 07. 11. 2013 14:54

já něják nevim kterej tam napasovat...sem z toho celkem mimoň. Takže nějákej fiat teda taky pude. A jak je to s držákem posilovače? ten se něják upravuje, nebo to pásne akorát?

Uživatelský avatar
DJsoju
Příspěvky: 590
Registrován: 22. 07. 2008 12:01
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DJsoju » 07. 11. 2013 16:24

FEEDY píše:já něják nevim kterej tam napasovat...sem z toho celkem mimoň. Takže nějákej fiat teda taky pude. A jak je to s držákem posilovače? ten se něják upravuje, nebo to pásne akorát?
Z Renaulta 19 tam pasuje, seženeš ho v Budějcích na každým druhým vrakáči. Na 100% ho budou mít u Zimmela, je to na konci ulice pod mlíkárnama (tovární se jmenuje).
BMW E30 331i Cabrio

Ex BMW E36 318Ti@328TI Compact - žabí malá M3
Ex BMW E30 318iS Touring - šmoulí pohřebák

FEEDY
Příspěvky: 49
Registrován: 01. 10. 2012 19:17
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od FEEDY » 07. 11. 2013 16:56

Super díky moc za info..

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 07. 11. 2013 20:27

7" posilovač má ještě Peugeot 205 a VW Golf I. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

FEEDY
Příspěvky: 49
Registrován: 01. 10. 2012 19:17
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od FEEDY » 07. 11. 2013 21:11

A ještě jeden dotaz a pro dobu blízkou i dalekou už by ode mne moh bejt pokoj. :D Dá se nějákým způsobem vypnout imobilizér? někdo mi říkal že to jde skrz diagnostiku nebo tak něják, ale já tomu něják moc nechci věřit... dá se teda imobilizér něják obejít?

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 07. 11. 2013 21:33

m50 nema imo. jinak nejak obejit asi jde, ale to dost problem
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

FEEDY
Příspěvky: 49
Registrován: 01. 10. 2012 19:17
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od FEEDY » 08. 11. 2013 05:17

já kupuju m52 a tamby bjt měl údajně

Uživatelský avatar
Emczin
Příspěvky: 332
Registrován: 24. 11. 2009 15:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Emczin » 08. 11. 2013 10:35

U M52 už je u všech. Dá se to udělat nějak v řídící jednotce, přes diagnostiku to nejde, to by bylo moc jednoduchý :D, nicméně jednodušší a levnější je prostě EWS vypárat a dát to do tříci s tim...

FEEDY
Příspěvky: 49
Registrován: 01. 10. 2012 19:17
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od FEEDY » 08. 11. 2013 10:38

vypárat EWS? :D sice nevim co ews je ale myslim že ta krabička tam určitě nějákou funkci mít bude :D

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 08. 11. 2013 12:37

podivej se do tématu zástavba m52.. tam je to vsechno
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

FEEDY
Příspěvky: 49
Registrován: 01. 10. 2012 19:17
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od FEEDY » 08. 11. 2013 12:48

pročítal sem ale něják sem to nepobíral, tak sem se chtěl informovat

Uživatelský avatar
DJsoju
Příspěvky: 590
Registrován: 22. 07. 2008 12:01
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DJsoju » 08. 11. 2013 20:24

FEEDY píše:pročítal sem ale něják sem to nepobíral, tak sem se chtěl informovat
tak se zastav někdy na konzultaci, můžu ti vysvětlit jak to funguje a i něco ukázat :wink:
BMW E30 331i Cabrio

Ex BMW E36 318Ti@328TI Compact - žabí malá M3
Ex BMW E30 318iS Touring - šmoulí pohřebák

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 15. 11. 2013 19:26

Mám otázku zapojoval jsem dneska zásuvku na m50 ( použil jsem zásuvky z m20) a na obou stranách mi zůstaly nějaké dráty respektive na straně auta asi 5 a na straně motoru ještě víc. Zapojoval jsem to podle tehle tabulky http://www.rmeuropean.com/bmw-e30-m50-swap.aspx

Na co jsou ty ostatní dráty a popřípadě co snimi mám udělat?

Díky

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 21. 11. 2013 21:53

Prosím z čeho jste použili chladič? Chtěl bych zachovat visco spojku ale nevím jaký chladič je vhodný, zkoušel jsem z m20 ten je malý tam mi vrtule chytá o ten plast vpravo na chladiči, pak z e34 ten je zas obrovský ten tam nedostanu a ještě z tds e36 ale ten je zase moc hluboký ( má 42 mm) a to už je moc na těsno. Chtěl jsem dát z td e30 ale jeden člen tady mi říkal že to je na nic protože má expanzku mimo chladič a že mu to tlakovalo. Tak jsem v pasti, existuje nějaký chladič který je široký ale hluboký jen 32 mm jako má e30 td a má expanzku přímo na chladiči? Díky za rady.

Odpovědět