Zástavba M50 místo M20

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Dejv3
Příspěvky: 16
Registrován: 02. 11. 2013 20:41

Příspěvek od Dejv3 » 20. 03. 2014 18:50

a mužu se tedy zeptat ktery drat ukostřit (barvu)? mam i připravene hněde čidlo ale to bych musel stejně předělavat konektor

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 20. 03. 2014 21:42

použij toto zapojení
m-50-v-e30-elektrika-t65921.html
a ukostříš hnědo/žlutý z pinu 11 v motorové zásuvce(strana motorové elektriky)
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 03. 04. 2014 16:54

Chalani, mám takový problémek na M50/2, třeba Vás napadne kde je chybka.

Mazání! Mám tam čidlo pro měření tlaku i teploty oleje a dneska sem po tom, co motor chvíli běžel a já hledal kudy mi přisává falešný vzduch zjistil, že když odpojím hadici odvětrání z hlavy, přestane hlava mazat(nebo to tak alespoň zní). Když jsem motor skládal čerpadlo se tvářilo OK a pružinku jsem dával novou.

Tlak oleje při cca 1200ot a studeném oleji byl nad 2bary, po zahřátí oleje na 70°C cca 1.5-2bary což mi přijde ok. Já už to vidím zadřené... :-D
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 03. 04. 2014 20:32

já mám na volnoběh při uplně ledovým motoru 5bar ;) Na 50" olej 3bar a na horkej 1-0.9 bar ...

Odvětrání mám hozený zatím volně a sání zaslepený ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 12. 04. 2014 16:05

Caute, konecne jsem se dostal k nastartovani a jsem docela sklamany. Potrebuju poradit, motor nedrzi poradne volnobeh a brutalne strili do sani, vytocit jde ale vic jak 3 tis. Jsem nezkousel. Chytne hned ale chyta lepe bez vahy vzduchu, benzin jde, jiskra taky, koupil jsem nove cidla vody a snimac na kliku. Pripada mi to jakoby nejel nejaky valec chvylkama. Nebo neco takoveho. Jdou nejak vyzkouset zapalovaci moduly jestli hazi spravne jiskru? Mel jsem je venku a vsechny svicky jely, jestli spravne tezko rict. Benzin je novy. Jinak za kazdou radu budu rad. Neco jsem cetl ze muze byt problem ze je prehozena remenice na klice a mozna ze jsem tam dal z m50b20 ale tim si nejsem jisty uz protoze uz mi ten motor lezi doma dlouho.

Diky moc

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 12. 04. 2014 20:03

nesmíš dát řemenici z vanosu nebo m52 ale to by ti neběželo vůbec. Benzinové hadice máš správně? m50 nějak poběží jen na čidlo kliky je to dost jednoduché řízení. Nemáš přehozené konektory od volnoběžáku a snímače škrtící klapky?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 12. 04. 2014 20:12

Hadice snad ne, muzu vyzkouset zitra a ty cidla taky zkusim. Diky moc!

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 13. 04. 2014 08:24

Jestě mě npadlo že jsem tu hlavní řemenici nechal nalakovat nemůže to být třeba ten problém?

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 13. 04. 2014 13:35

M40TURBO píše:teplota ti neukazuje protože nemáš ukostřený druhý drát od čidla pak můžeš nechat z m50
Jen bych se vrátil k tomuto, čidlo, i kdybych druhý pin z M50kového ukostřil fungovat nebude, dle tech dokumentací mají rozdílnou hodnotu.

Čidlo M50(12 62 1 747 281) má při 100°C 352ohm
Obrázek

Čidlo E30(12 62 1 710 512) má při 100°C 47ohm
Obrázek
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 13. 04. 2014 14:43

Problém vyřešen :oops: neměl jsem zapojenou hadici zezadu do sání

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 13. 04. 2014 18:03

Tak opet problem :cry: po zahrati na cca 40-50 stupnu zacalo neco v motoru klepat. Uz jsem ztoho bezradny. Sundal jsem ventiove viko a vypada to ze maze dobre, ale na viku byla takova ta bila emulze v miste rozvodu. Ale jen uplne minimalne jakoby jen povlak. Jen nevimjkde a co klepe to je to nejhorsi. Mi se zda ze neco zespoda a kolega rikal ze jakoby pod sanim se mu zda. Neni nekdo z okoli ostravy, ze bych mu klidne neco zaplatil aby nato mrknul? Nebo skusim o vikendu nahrat video. Popripade cim zacit? Hlavu dolu? Nebo spis odspodu zacit? Jeste kdyz to bylo zahrate a trochu jsem pridal tak se mi zdalo ze slysim takovy kovovy zvuk.

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 13. 04. 2014 21:11

Udělej videjko a zkus i pres šroubovák poslechnout od kud ten zvuk jde... pokus to bude marny, změřil bych tlak oleje.
Pokud to bude mazat a klepat dal, může byt protočeny ložisko... ale to je katastrofický scenar , kterej nemusí nastat :-)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 20. 04. 2014 17:24

Tak jsem motor vytáhl, šlo to od spodu tak jsem se mrknul na šálky a všechny ůplně krásne až na jeden, je to šálek prvního válce na ojnici. Ta jedna půlka toho šálku je jakoby malá mám i fotku ale neumím to sem dát. Na obou půlkách je číslo 1284849 A ještě 850 ale je tam ještě nějaké číslo SK (KS) 5353zb a na tom menším je SK (KS) 5209za

Ted jen otázka pokud je klikovka uplně bez drážek a poškození má cenu ji přebrušovat nebo jen změřit a podle toho koupit nové šálky?

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 20. 04. 2014 18:54

Jen ještě jedna otázka čím nebo jak povolit ten velký šroub na klice? Je tam normální závit? Díky

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 20. 04. 2014 19:06

hoď někam ty fotky, ať se mrkneme ;)

závit na šroubu do řemenice je normální, potřebuješ jen velkou trubku k tomu :D
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 20. 04. 2014 19:06

Nezná někdo rozměry drážkového řemenu pro m50ku bez servo čerpadla :idea:
Dík Stany

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 20. 04. 2014 19:15


Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 20. 04. 2014 19:39

udělej ještě foto toho čepu na klice, ale pokud nevykazuje nějaký známky opotřebení a není jak harmonika, tak bych ji raději vůbec nebrousil ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 20. 04. 2014 19:43

Jako myslíš nafotit tu klikovku? Jako je to krásně hladké, klikovky co jsem vytahoval z m20 natom byly mnohem hůř :D

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 20. 04. 2014 19:48

jen pokud tam jsou rýhy se kterýma by jsi si nebyl jistý ;)

Pokud je to hladký jako prase, tak to neřeš ;)
brusem toho můžeš víc zkurvit než zachránit ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Odpovědět