Nastavitelný přední odklon, má o to někdo zájem?
Nastavitelný přední odklon, má o to někdo zájem?
Ahoj,
Na základě upgradů mého auta jsem vytvořil novou součástku a tak se chci se zeptat jestli by měl někdo zájem o úpravu horního uložení předních tlumičů a to tak , že je nastavitelnej odklon předních kol. Lidově řečeno jde zvětšit či zmenšit tzv. Ačka přední nápravy.
Cena modifikace vašeho standartního uložení je 1200,-CZK za kus. Cena je za úpravu již vyndaného uložení. lze provést i na uložení s namontovaným MCPhersonem, jen to musí bejt venku z auta. Dokázal bych zajistit i vyndání a namontování z/na auto za příplatek.
Je potřeba jen vyspecifikovat, zda to chcete korekci 0° až +2° nebo -2° až 0°.
Takže by byl by o to reálný zájem? Nebo je to pro normální E30tkaře out?
Jo ještě bych dodal pro případné závodníky, že standartní ložisko zůstane zachováno, takže se furt vlezete do kategorie N.
Ondra
Na základě upgradů mého auta jsem vytvořil novou součástku a tak se chci se zeptat jestli by měl někdo zájem o úpravu horního uložení předních tlumičů a to tak , že je nastavitelnej odklon předních kol. Lidově řečeno jde zvětšit či zmenšit tzv. Ačka přední nápravy.
Cena modifikace vašeho standartního uložení je 1200,-CZK za kus. Cena je za úpravu již vyndaného uložení. lze provést i na uložení s namontovaným MCPhersonem, jen to musí bejt venku z auta. Dokázal bych zajistit i vyndání a namontování z/na auto za příplatek.
Je potřeba jen vyspecifikovat, zda to chcete korekci 0° až +2° nebo -2° až 0°.
Takže by byl by o to reálný zájem? Nebo je to pro normální E30tkaře out?
Jo ještě bych dodal pro případné závodníky, že standartní ložisko zůstane zachováno, takže se furt vlezete do kategorie N.
Ondra
Ondra ex.M-Fahrer
No já si zas myslim že pořizovat si tohle bez spousty už dávno udělanejch uprav a prozkoumanejch částí auta je pro kohokoli přirozeně nesmysl. Člověk kterej s E30 závodí musí zákonitě sám řešit tolik věcí že už neni problém aby tohle vyřešil sám. Zároveň investuje vzhledem k provozu závodáku tolik peněz do celýho auta že musí přirozeně podvozek řešit uplně jinym stylem. No a pro někoho kdo nezávodí se vyplatí stokrát víc když si našetří na kompletní novej např. Mtechnik. Nechápu na co je potom někomu takovýmu stavitelnej odklon třeba do Prahy. Další věc je kolik lidí odsud asi jezdí s E30 jakejkoli závod.
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Odklon je jednou nastavenej ale to neznamená, že neni důvod ho změnit...paveld píše:co mi to vylepsi? asi sem blbej ale nak mi to nedochazi, protoze odklon se jednou nastavi a sand neni potreba ho menit...???
Každej má jiné nároky na jízdní vlastnosti, tak si to může takhle trochu poladit... Třeba člověk kterej honí auto často po okruhu se nad tím bude asi zamýšlet, jak by udělal aby mu to v zatáčkách líp sedělo. A 70letej děda co s tím jede jednou tejdně do Tesca pro karton vod a 10 rohlíků, tomu bude úplně putna jakej má odklon...
A mezi ty starý dědky se řadí asi skoro všichni z fóra včetně mě...
Nebo že bych si nechal poupravit formana?
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
U běžných lidí - tím, že auto snížíš nebo zvýšíš, tak se ti mění úhel MCPhersonu vůči zemi.
Oba úchyné body (čep a ložisko) jsou stále na stejných místech.
Snížením se ti tedy mění všechny parametry geometrie, některé víc, některé třeba jen zanedbatelně.
To a tím, že se to ze standartního - nenastavitelného horního ložiska, udělá nastavitelné, tak to můžeš zkorigovat dle potřeby a měnit tím vlastnosti podvozku.
Což pro běžného uživatele který auto využívá na normální ježdění, může být návrat k sériovým hodnotám, nebo když máš z nějakého důvodu potřebu měnit tyto hodnoty (ovladatelnost vozidla při sportovním použití atp.).
Oba úchyné body (čep a ložisko) jsou stále na stejných místech.
Snížením se ti tedy mění všechny parametry geometrie, některé víc, některé třeba jen zanedbatelně.
To a tím, že se to ze standartního - nenastavitelného horního ložiska, udělá nastavitelné, tak to můžeš zkorigovat dle potřeby a měnit tím vlastnosti podvozku.
Což pro běžného uživatele který auto využívá na normální ježdění, může být návrat k sériovým hodnotám, nebo když máš z nějakého důvodu potřebu měnit tyto hodnoty (ovladatelnost vozidla při sportovním použití atp.).
Ondra ex.M-Fahrer
pavle, odklony se nedají na seriové třicítce nastavit - ty vyplynou z vlastností (hlavně výšky) podvozkupaveld píše:k tou sjizdeni - tak nejak sem to myslel - kdyz nastavis odklon tak jak ma byt tak se ti kola sjizdeji taky dobre, ale kdyz to zmenis tak se to snad logicky musi zhorsit...? ...sorry, asi mi to fakt nedochazi
v sérii je to kolem -1° (další -° se rovná zhruba 3cm snížení u přední nápravy)
a) když se tedy sníží předek o 6 cm máš -3° odklonu, což se hodí perfektně na okruh - při dobrých pneu auto perfektně sedí v zatáčkách, ale současně to znamená vyšší míru opotřebení vnitřní části dezénu při dlouhodobém ježdění hlavně rovně=běžný provoz)
příklad -> takhle vypadaj ty 3° ->
potom můžeš použít korekci o +2° a hurá přední kola už se při běžném ježdění nebudou sjíždět zevnitř...
b) máme auto nesnížené, nebo jen málo snížené a potřebujeme vytvořit vyšší odklony kvůli jízdním vlastnostem na okruhu - je to dobré jak na rychlostní průjezdy, tak na driftování (osvědčená hodnota na drifty je -4° vepředu a 0° vzadu) - potom použijeme korekci o -2° a hnedle máme od -3° do -4° a jsme tam kde sme chtěli být...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Ahoj chcel by som sa spýtať pri akom znížení mi pomôžu tieto nastaviteľné ložiská dostať parametre geometrie do sériového stavu. Myslím že séria bude mať niečo do seba. Díkondra_m píše:U běžných lidí - tím, že auto snížíš nebo zvýšíš, tak se ti mění úhel MCPhersonu vůči zemi.
Oba úchyné body (čep a ložisko) jsou stále na stejných místech.
Snížením se ti tedy mění všechny parametry geometrie, některé víc, některé třeba jen zanedbatelně.
To a tím, že se to ze standartního - nenastavitelného horního ložiska, udělá nastavitelné, tak to můžeš zkorigovat dle potřeby a měnit tím vlastnosti podvozku.
Což pro běžného uživatele který auto využívá na normální ježdění, může být návrat k sériovým hodnotám, nebo když máš z nějakého důvodu potřebu měnit tyto hodnoty (ovladatelnost vozidla při sportovním použití atp.).
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
prave ze s korekcnim ulozenim budes mit ty gumy sjety stejne, ne jenom z jedny strany.vlada320 píše:nejsem zvedavej na to ze si koupim novy Bridgestoneky a budu je za par mesicu vyhazovat kvuli tomu ze z vnejsku maj dokonalej vzorek a z vnitrni strany sou uplne v haji.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
- Příspěvky: 627
- Registrován: 01. 02. 2004 21:47
- Bydliště: Praha
Tady je něco obdobnýho, ale štelovací
http://www.the-welters.com/racing/gc-installation/
Záklon rejdovýho čepu jste někdo řešil?
http://www.the-welters.com/racing/gc-installation/
Záklon rejdovýho čepu jste někdo řešil?
Potřebuji poradit mám e30ku 2,5i podvozek HR -60/-40 pevný
a přemýšlím o výměně předního horního uložení tlumiču muj dotaz je jestli mám dát originál horní uložení tlumiču nebo jiné např D2
http://www.tuningcardesign.cz/podvozek- ... 4_107.html
má to cenu tam dávat?co doporučíte...
a přemýšlím o výměně předního horního uložení tlumiču muj dotaz je jestli mám dát originál horní uložení tlumiču nebo jiné např D2
http://www.tuningcardesign.cz/podvozek- ... 4_107.html
má to cenu tam dávat?co doporučíte...