Je mi jasný že komlet elektrika, svazek, řj, sání + váha vzduchu, rozdělovač + věci k předělání.
A co dál?
Co hlava?
Vstřiky?
Rozdíly Le-Jetronic vs. Motronic
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Rozdíly Le-Jetronic vs. Motronic
jakej motorReno... píše:Je mi jasný že komlet elektrika, svazek, řj, sání + váha vzduchu, rozdělovač + věci k předělání.
A co dál?
Co hlava?
Vstřiky?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Uprimne?
2.3 vs 2.5 je rozdil ve vsem, spodek, hlava, vacka, rozdelovac, ventily, hadicove rozvody (pouze pokud se bavime chrom plast, chrom chrom ma hadice stejne), vaha, hlavni svazek, motormanagement, relatka pro ovladani RJ a cerpadla a sedmeho vstriku,... da se rict ze vse je jine.
Ber to tak, ze 2.5 nahradila starou 2.3.
altik a starter je zamennej.
2.3 vs 2.5 je rozdil ve vsem, spodek, hlava, vacka, rozdelovac, ventily, hadicove rozvody (pouze pokud se bavime chrom plast, chrom chrom ma hadice stejne), vaha, hlavni svazek, motormanagement, relatka pro ovladani RJ a cerpadla a sedmeho vstriku,... da se rict ze vse je jine.
Ber to tak, ze 2.5 nahradila starou 2.3.
altik a starter je zamennej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220