Změna buben -kotouč zadní náprava
Změna buben -kotouč zadní náprava
Chtěl bych si změnit na zadní nápravě kotouče za bubny? poředpokládám že budu potřebovat kotouče, brzdiče, nevim jak je to řešeno s ručkou a jak s nábojem nebo jiný ramono ? neni potřeba měnit posilovač/hadičky? a lanovody? jiný nebo stejný?
dočasný konec BMW
Tak tak vymen cely ramena a mas to udelane za par hodAkmall píše:Vymenit cely ramena, a lanko na rucku taky.....jinak OK. mam vse doma ale buh vi kdy se k tomu dostanu.
Jestli to budes delat tak budu vdecnej za peknej postup
0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
OKeuromen píše:hledal sem a moc sem toho právě nenašelHuska píše:zkus to hodit tady do vyhledávače ... už se to řešilo hodněkrát
Takže musíš vyměnit celá ramena. Správně by jsi měl vyměnit i hlavní brzdovej válec má jiný poměr. Ramena s kotoučema jsou dva druhy s a bez ABS... tudíš můžeš oboje. kotouče, destičky.. to je tak všechno. .. jinak pokud nevyměníš i přední za chlazené je rozdíl malý.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Taky to teď přehazuju a mám dotaz na lanko k ručce. Někdo tu napsal, že je stejný, ale na těch kotoučích je u mě jiný (jsou z ISa), než mám teď na bubnech(M40). Jak se to mění, to se mění i s bovdenem? Asi jo co, protože skrz ten bovden se žádná koncovka neprotáhne. A jaká má bejt na ty ISový dýlka(bez ABS)? ... Dík
Naposledy upravil(a) Sámo dne 12. 11. 2006 20:28, celkem upraveno 1 x.
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
ano lanko měnís s bovdenem ... ten končí na úrovni zadních sedaček a je zasunutej do trubkového vedení... většino je to tam pořádně zarezlý tak si musíš pohrát s odpojením ... délka je stejná ... brzdové lanko je vždy s bovdenem jeden nerozebíratelný celek.Sámo píše:Taky to teď přehazuju a mám dotaz na lanko k ručce. Někdo tu napsal, že je stejný, ale na těch kotoučích je u mě jiný (jsou z ISa), než mám teď na bubnech(M40). Jak se to mění, to se mění i s bovdenem? Asi jo co, protože skrz ten bovden se žádná koncovka neprotáhne. A jaká má bejt na ty ISový dýlka(bez ABS)? ... Dík
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Měl bych ještě jeden dotaz ohledně tý přestavby, koupil jsem hlavní brzdovej válec z touringa, ale ještě jsem narazil na jednu věc, kterou jsem chtěl taky koupit, ale vzhledem k tomu že ji scháním už docela dlouho a nemůžu sehnat, tak se chci zeptat jestli stačí ten brzd. válec nebo musim vyměnit i tu věc:
č. 5 Brake pressure regulator
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... pipe_rear/
díky
č. 5 Brake pressure regulator
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... pipe_rear/
díky
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Když to tak vidim v realoem, tak bych si troufl říct, že je to stejný jak pro 4 válec tak pro 6ti válec.
http://bmwfans.info/parts/catalog/34331152494/
http://bmwfans.info/parts/catalog/34331152494/
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Jenom k těm lankům ručky - stejný teda nejsou, liší se koncema. A nejsou stejne ani dle ETK ...
Kotouc:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
díl 9
Buben:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
díl 10
Kotouc:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
díl 9
Buben:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
díl 10
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Max-Max: Mám tomu rozumnět tak, že jsou teda stejný pro 4vál i 6vál? Já jen, že třeba visca je tam u e36 stejná M3 i 328i, a dočetl jsem se tady, že u m3 by měla být ta větší... http://bmwfans.info/parts/catalog/11527505302/
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
1., nevim proc sem tahas e36Emczin píše:Max-Max: Mám tomu rozumnět tak, že jsou teda stejný pro 4vál i 6vál? Já jen, že třeba visca je tam u e36 stejná M3 i 328i, a dočetl jsem se tady, že u m3 by měla být ta větší... http://bmwfans.info/parts/catalog/11527505302/
2., visco spojka je stejna, rozmerove se lisi plastove vrtule a to neni to same
ano, regulator tlaku brzd je opravdu stejny.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220