úspěšná výměna M40 za M43
Re: úspěšná výměna M40 za M43
Ano páni, ložisko na kľuke vymením, motor som menil ja a menil som aj ložisko kedže ostávala prevodovka M40, ale ďakujem za upozornenie :))
Re: úspěšná výměna M40 za M43
Procitam starsi prispevek a tady je jedna vec, ktera mne kolem roku 2002 taky potkala a nikdo si s tim nevedel rady ani pomoci.Shifty píše: ↑22. 12. 2015 20:10Zdravím,
omlouvám se že přispívám do tohoto tématu, ale je jediné které jsem našel podobné mému problému a nemohu zakládat nový. Mám E30 původně motor M40B16 teď M40B18, nevím jak moc správně a co vše, ale auto jelo dokud nezačali problémy s chlazením, ale to odbočuji. Každopádně jsem se v tom motoru začal šťourat a zjistil jsem, že je přidřenej na vačce, celkem slušně ( ale jel ). A teď co s tím?
...
Motory M40B16 a M40B18 jsou velmi podobne, ale kazdy ma JINOU vahu vzduchu a tedy i hadici sani (holinka).
Ono to sice pojede, ale nastavaji silene podivne problemy s prehrivanim. Dokonce mi popraskaly hlinikove vrsky na vsech svickach Bosch. Jezdil jsem s tim asi 2 roky a pak jsem chtel vymenit tu holinku a najednou bylo jasno. Vymenil jsem vahu vzduchu za spravnou (motor puvodne 1.6 --> 1.8, vaha vzduchu zustala pro 1.6) a vse zacalo fungovat spravne. Kdysi jsme to tu na foru resili.
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: úspěšná výměna M40 za M43
To zní jako velmi chudá směs - > to by vysvětlovalo to extrémní přehřívání...