Při rychlém ohledání jsem zjistil, že benzín i jiskra tam jde. Žádné pazvuky se nebyly, motor běžel normálně, ale jen na 4válce.
Měření komprese mluvilo jasně žádná komprese na 4 a 5 tém válci.
A teprve dneska jsem se dostal k tomu vyndat motor a kouknout se co se stalo.
Takže tady jsou obrázky (trochu mi přes to místo tekl olej

Jak vidno, prostě chybí kus těsnění mezi válcema, podle všeho to vypadá, že se prostě a jednoduše upálilo a odfouklo.
Nicméně i velmi zajímavé efekty byly na funkčním 6tém válci.
To jsem ještě neviděl

Evidentně tam bylo trochu tepleji a těsnění pod hlavou nemělo tu vůli to vydržet a začalo se prostě tavit. Zajímavý je, že se to protrhlo mezi 4-5 když nejhůř vypadá 6tej, no asi "štěstí"

Držte palce ať to do pátku složím ať můžu v sobotu lítat zase po okruhu.