Můj motor - uvnitř (2válce nefunkční)

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Můj motor - uvnitř (2válce nefunkční)

Příspěvek od ondra_m » 19. 10. 2005 19:06

Někteří z vás možná ví, že z Plešnic jsem odjel na provázku, protože ze 6tiválce jsem měl 4válec.
Při rychlém ohledání jsem zjistil, že benzín i jiskra tam jde. Žádné pazvuky se nebyly, motor běžel normálně, ale jen na 4válce.

Měření komprese mluvilo jasně žádná komprese na 4 a 5 tém válci.
A teprve dneska jsem se dostal k tomu vyndat motor a kouknout se co se stalo.

Takže tady jsou obrázky (trochu mi přes to místo tekl olej :-( ):
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jak vidno, prostě chybí kus těsnění mezi válcema, podle všeho to vypadá, že se prostě a jednoduše upálilo a odfouklo.

Nicméně i velmi zajímavé efekty byly na funkčním 6tém válci.
To jsem ještě neviděl :-D
Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Evidentně tam bylo trochu tepleji a těsnění pod hlavou nemělo tu vůli to vydržet a začalo se prostě tavit. Zajímavý je, že se to protrhlo mezi 4-5 když nejhůř vypadá 6tej, no asi "štěstí" :-)

Držte palce ať to do pátku složím ať můžu v sobotu lítat zase po okruhu.
Ondra ex.M-Fahrer

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 19. 10. 2005 19:27

Vypada to, ze na seriovy tesneni jsou ty tvoje tlaky trochu moc vysoky, mozna budes muset zapremyslet na nejakou jinou variantou tesneni. Treba medene krouzky a papir?

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 19. 10. 2005 21:41

Těsnění ajuza asi není to pravé :-) Zkusím něco kvalitnějšího. A uvidíme.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 10. 2005 23:22

ondra_m píše:Těsnění ajuza asi není to pravé :-) Zkusím něco kvalitnějšího. A uvidíme.
celokovovy?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Franta 327i
Příspěvky: 2812
Registrován: 28. 01. 2004 07:19
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Franta 327i » 20. 10. 2005 05:02

Čau Ondro, kam v sobotu pojedeš? Brno, nebo Most?
BMW 327i evo s3000 - racing car
VW T4 & BMW 318i Touring

Prodej ND na e30, e46 ... 774144426

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 20. 10. 2005 07:00

Zeptám se, budeš rovnat hlavu :?:
Asi bys měl, co ?
podle mě se to stalo taky proto, páč v místě 6 válce to bylo dotažený nejvíc - křivá hlava, nebo nerovnoměrně dotažená - což u tebe asi nehro, ale je jasný - větší koprese - větší tlak = větší teplota - tam se to pak nenásobí, ale skoro umocňuje - taviči pístů :twisted:
celokovový těsnění + papír nebo "klingerit" by to měl v vyřešit

kdybys potřeboval "klingerit", tak doporučuju TEMAC Zvěřínek

A vubec jezdíš jako prase, tak se nediv :twisted: :D
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 20. 10. 2005 17:13

Ondro,jenom bych se chtel zeptat,jestli je to ten turbomotor?Jestli jo tak jaký máš plnící tlak?A jestli by jsi sem nehodil nějaké foto Tvého motoru pls :cry: .díky :wink:

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 24. 10. 2005 09:12

Uff, na chvilku jsem příspěvek zmizel, protože si jeden kupující myslel, že je to motor z diesela, tak jsem nechtěl mást. :-)

Takže okruh jsem nestihl, našel jsem ještě problém v uložení jednoho ventilu :-(

Jinak plnící tlak při poruše jsem měl nastavenej na 0.7 Bar, ale před tím jsem několikrát lítal na 1.2Bar
Hlavu i blok jsem měřil a vypadá zcela rovná.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 24. 10. 2005 14:20

Čau Ondro! ještě jsem se Tě chtěl zeptat na to přeplňování:
1) Co na to všechno říká přvodovka a vůbec celé hnací ústrojí?
2) Co kluci na technické? Mám šanci projít i bez známosti?
3) Co spotřeba? O kolik se zvedne když tak musím mít ten přívstřik paliva? A jak to máš řešené konkrétně Ty?
5) Jak jsi snížil ten kompresní poměr Ty? nechal sis sfrézovat písty?
6) Ten tlak jsi asi reguloval pomocí wastegate, že? Používal jsi při tom turbosmart nebo něco podobného?

Díky moc za Tvé odpovědi a držím palce ať auto jezdí a turbo píská o stošest!!
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 24. 10. 2005 20:02

1) Převodovka: viewtopic.php?t=7794
Diff: viewtopic.php?t=18205
2) To záleží jak to je udělaný, jaké jsou emise a podobně
3) já mám jak kdy mezi 11 až 53L/100km
5) používám vhodné originály
6) Tužší pružina ve wastegate plus elektronický boost controler APEXI AVC-R pro precizní doladění tlaku.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 24. 10. 2005 20:10

ondra_m píše:5) používám vhodné originály
podle fotek to na to moc nevypada... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 10. 2005 20:58

O.K. Takže na normální ježdění to asi není, že? Už jenom kvůli té spotřebě...:) To žere tak hodně asi kvůli tomu přídavnému vstřiku, že?? Jinak díky za info. Přeju ať Ti to jezdí co nejdýl!!!
No smoke, no fun...
Obrázek

Odpovědět