jak je složité udělat u E30 vyměnu z manuálu na automat?
co vše se u automatu připojuje a kam?
jak to celý funguje?
díky za info
jak na manuál -> automat ?
jak na manuál -> automat ?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
No je toho dost.
převodovka + hydroměnič
jinej setrvák + nějakej šrot okolo
možná i jinej kardan (délka?)
brzdovej pedál
vytáhnout z klikovky ložisko hřídele převodovky
řj převodovky
panel a páku voliče převodovky
spínač kickdownu pod plynový pedál
spínací relé na blokování startování motoru když je navolen režim jízdy
jinej chladič
jinej snímač škrticí klapky a kvůli tomu i kabelový svazek motoru
spousta kabeláže k tomu všemu
...a na něco jsem určitě zapomněl, takže takhle to stejně celý nefunguje
převodovka + hydroměnič
jinej setrvák + nějakej šrot okolo
možná i jinej kardan (délka?)
brzdovej pedál
vytáhnout z klikovky ložisko hřídele převodovky
řj převodovky
panel a páku voliče převodovky
spínač kickdownu pod plynový pedál
spínací relé na blokování startování motoru když je navolen režim jízdy
jinej chladič
jinej snímač škrticí klapky a kvůli tomu i kabelový svazek motoru
spousta kabeláže k tomu všemu
...a na něco jsem určitě zapomněl, takže takhle to stejně celý nefunguje

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja kdyz rozebiral automata tak sem nasel jeste nejakou RJ nebo co - Kickdown sperre, RJ prevodovky neni podminkou - ja ji nemel, predni kardan je kratsi, pac prevodovka automat je o dost delsi, zadni cast je shodna. Chladic je dobre mit i s dirama pro privod chlazeni prevodovky. Spinac skrtici klapky sem mel stejnej jako na automatu - 2 Splas - proc jinej??? - kabelaz ano, je jina, taky je jina hlavni RJ motoru, ma koncove cislo 380 - ta na manualu funguje, takze mozna bude fungovat i z manualu na automatu.Splaš píše:No je toho dost.
převodovka + hydroměnič
jinej setrvák + nějakej šrot okolo
možná i jinej kardan (délka?)
brzdovej pedál
vytáhnout z klikovky ložisko hřídele převodovky
řj převodovky
panel a páku voliče převodovky
spínač kickdownu pod plynový pedál
spínací relé na blokování startování motoru když je navolen režim jízdy
jinej chladič
jinej snímač škrticí klapky a kvůli tomu i kabelový svazek motoru
spousta kabeláže k tomu všemu
...a na něco jsem určitě zapomněl, takže takhle to stejně celý nefunguje
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
V tom máš asi pravdu. V automatu co jsem rozebíral já řj byla, asi je nutná u převodovek s volbou režimu ekonomický/sportovní. Ta krabička na kickdown tam myslím byla taky a ještě nějaká ochrana proti zařazení zpátečky.Max-Max píše: ja kdyz rozebiral automata tak sem nasel jeste nejakou RJ nebo co - Kickdown sperre, RJ prevodovky neni podminkou - ja ji nemel.
Max-Max píše: Spinac skrtici klapky sem mel stejnej jako na automatu - 2 Splas - proc jinej??? -
v mým případě jinej byl- větší s kulatým konektorem o 2 piny víc (M20 2,5)
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nebyl to nahodou konektor pro kabelovej podsvazek pro vstriky? ja kdyz koukam do ETk tak je stejnej ten spinac. Nektere verze motorelektriky meli rozdelenej svazek na hlavni a podsvazek ke vstrikum.Splaš píše:V tom máš asi pravdu. V automatu co jsem rozebíral já řj byla, asi je nutná u převodovek s volbou režimu ekonomický/sportovní. Ta krabička na kickdown tam myslím byla taky a ještě nějaká ochrana proti zařazení zpátečky.Max-Max píše: ja kdyz rozebiral automata tak sem nasel jeste nejakou RJ nebo co - Kickdown sperre, RJ prevodovky neni podminkou - ja ji nemel.
Max-Max píše: Spinac skrtici klapky sem mel stejnej jako na automatu - 2 Splas - proc jinej??? -
v mým případě jinej byl- větší s kulatým konektorem o 2 piny víc (M20 2,5)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
NebylMax-Max píše: nebyl to nahodou konektor pro kabelovej podsvazek pro vstriky? ja kdyz koukam do ETk tak je stejnej ten spinac. Nektere verze motorelektriky meli rozdelenej svazek na hlavni a podsvazek ke vstrikum.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tak to je mozny, ten muj automat nebyl s moznosti rezimuSplaš píše:NebylMax-Max píše: nebyl to nahodou konektor pro kabelovej podsvazek pro vstriky? ja kdyz koukam do ETk tak je stejnej ten spinac. Nektere verze motorelektriky meli rozdelenej svazek na hlavni a podsvazek ke vstrikum.ale vypadá podobně. Koukal jsem taky do ETK a vyhodilo to na mě oba dva druhy, u toho mýho je poznámka EH, takže soudím že to taky je kvůli převodovce s volbou režimu řazení...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220