Jaky dát odpor na xenony, aby se nerozsvitil check?

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Jaky dát odpor na xenony, aby se nerozsvitil check?

Příspěvek od Macek » 17. 09. 2005 14:43

?
Předem dík
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 17. 09. 2005 15:32

zajimave - me check nesvitil s xenonama
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 17. 09. 2005 16:48

mě taky píče chceck, že mi nesvítěj světla.
Odpor, nebo relé :?:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6343
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 17. 09. 2005 16:52

Však ono by se to dalo celkem jednoduše spočítat, kdyby se řeklo, co tam má jít, a co tam reálně jde :)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 17. 09. 2005 17:27

Fx píše:Však ono by se to dalo celkem jednoduše spočítat, kdyby se řeklo, co tam má jít, a co tam reálně jde :)
A máš zase recht, teď si jen musím někoho vodchytit se stejným autem a změřím mu kolik ampér mu teče drátkama wod žárovek.
No a pak si ho zěřím sobě :twisted: a rozdíl doladím odpůrkem :wink:

Dík.

Čecky geniální myšlenky sou v podstatě jednoduchý.

Takže zas tak jsi nám tak moc neporadil :roll: .

:twisted: :oops: :D
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 09. 2005 20:32

DAN píše:
Fx píše:Však ono by se to dalo celkem jednoduše spočítat, kdyby se řeklo, co tam má jít, a co tam reálně jde :)
A máš zase recht, teď si jen musím někoho vodchytit se stejným autem a změřím mu kolik ampér mu teče drátkama wod žárovek.
No a pak si ho zěřím sobě :twisted: a rozdíl doladím odpůrkem :wink:

Dík.

Čecky geniální myšlenky sou v podstatě jednoduchý.

Takže zas tak jsi nám tak moc neporadil :roll: .

:twisted: :oops: :D
jeste vcera si mu skladal poklony za jeho znalosti a ted z nej delas dilina :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 17. 09. 2005 21:09

Max-Max píše: jeste vcera si mu skladal poklony za jeho znalosti a ted z nej delas dilina :lol:
No co, nezaplatil, měl to zaplacený jenom do včerejška. :wink:
Co mám asi tak pdle tebe dělat, mazat mu veřejně med kolem rypáku zadarmo. :roll:


:twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6343
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 17. 09. 2005 21:29

DAN: Ja ti snad na Cernak privezu nejakej med :lol:

Nebylo by od veci uvest, o jake auto se jedna, protoze na E30 tenhle problem nemel ani Francis na trech autech... takze premejslim, jestli mluvite o E30...
E39 535i sedan

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 19. 09. 2005 10:38

Mluvim o e21 :wink: ale check je tam z e30.... spise pujde o to, jaky xenony tam jsou... nejspis mam nake malo žrave...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 19. 09. 2005 10:47

jakou mas elektroniku tech xenonu? "jednokrabickovou" ,nebo "dvoj" ?

vybojky zerou dycky stejne, pujde o tu elektroniku jak je udelana - staci malinkata prodleva v odberu a check se rozsviti
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 20. 09. 2005 08:28

Ja mám dvojkrabici a check se rosviti asi po 20s
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 499
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 22. 09. 2005 14:30

zadnej odpor.
Ale asi to bude spatne odrusenej menic. Podle meho budou vyschle filtracni kondenzatory v napajeni 12V-> potreba vymenit, nebo z vnejsku doplnit filtr v napajeni. Tlumivka radu desitek az stovek mikrohenry a nekolik elytu (pro spinane zdroje) paralelne. Takove kousky se daj vyrubat z PCzdroju. Pripadne ti mohu s tim poradit.

Uživatelský avatar
Seba325iX
Příspěvky: 94
Registrován: 25. 08. 2004 09:11
Bydliště: Praha

Příspěvek od Seba325iX » 23. 09. 2005 22:18

Nevím jaký vliv má rušení z měniče pro tu výbojku ale domnívám se že problém bude asi v tom že 55W žárovka bere 4,6A ale xenon jen 3,5A takže bych zkusil na zkoušku dát paralerne na menič 21W žárovku pak by to melo byt OK bohužel jsem nevidel schema jednotky ktera vyhodnocuje ta svetla ale asi tam bude bočník ktery by se dal žvětšit, nebo to můžou snímat indukčně pak pridat závity.

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 23. 09. 2005 22:44

neco o checku je na nemcich ale nemecky neumim tak nevim 100pro jestli se to tyka nastaveni svetel :?:

Habe den Check-Control Umbau gesehen und möchte dazu noch eine Kleinigkeit anmerken.
Bei diesem Umbau geht es lediglich darum, einen bestimmten Pin am IC lahmzulegen.
Dies geschieht bei Deinem Vorschlag durch das Entfernen einer Brücke auf der Leiterplatte.
Das ist nur auf der BOSCH-Platine oder auf einer von HELLA so. Da es aber auch CC von VDO gibt, gilt es auch hier, die Idee
mit dem lahmgelegten IC-Anschluss umzusetzen. Vorsicht! Bei VDO Instrumenten sitzt der IC um 180 Grad gedreht auf der
Platine. Der Umbau ist sehr einfach. Man muss hier lediglich die Leiterbahn zu Pin Nr.25 durchtrennen, am besten mit einem
Teppichmesser o.ä. Dieser Umbau ist allgemeingültig für sämtliche Hersteller und Ausführungen! Zur Erläuterung füge ich eine
Skizze bei.

Obrázek
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 24. 09. 2005 20:43

Seba325iX píše:Nevím jaký vliv má rušení z měniče pro tu výbojku ale domnívám se že problém bude asi v tom že 55W žárovka bere 4,6A ale xenon jen 3,5A takže bych zkusil na zkoušku dát paralerne na menič 21W žárovku pak by to melo byt OK bohužel jsem nevidel schema jednotky ktera vyhodnocuje ta svetla ale asi tam bude bočník ktery by se dal žvětšit, nebo to můžou snímat indukčně pak pridat závity.
jj, je to indukcne, jenze jsem to zadelal do E21 pojiskovky a nechce se mi vtom znova hrabat....
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 24. 09. 2005 20:46

samiq píše:zadnej odpor.
Ale asi to bude spatne odrusenej menic. Podle meho budou vyschle filtracni kondenzatory v napajeni 12V-> potreba vymenit, nebo z vnejsku doplnit filtr v napajeni. Tlumivka radu desitek az stovek mikrohenry a nekolik elytu (pro spinane zdroje) paralelne. Takove kousky se daj vyrubat z PCzdroju. Pripadne ti mohu s tim poradit.
To se mi nezda...děla to od prvopocatku a pouzil jsme nove xenony...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 27. 09. 2005 10:13

Tenhle problem nemam. divny je ze na jednom svetle mam 10 a na druhym 15A pojistku jinak to nesviti (jedno nebo druhy) a 7,5 to pali jak o zivot
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
Seba325iX
Příspěvky: 94
Registrován: 25. 08. 2004 09:11
Bydliště: Praha

Příspěvek od Seba325iX » 27. 09. 2005 22:04

Ten měnič má velký počáteční proud změřil jsem cca 8A, stejně v okamžiku zapnutí bude ještě vetší proto pojistka 7,5A nemá šanci.

Uživatelský avatar
Luda
člen E30.cz
Příspěvky: 182
Registrován: 08. 11. 2007 09:52
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Luda » 09. 10. 2009 19:52

Proudová špička při startu studeného xenonu je u originálních měničů i 25A.
BMW E30 320i Touring

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6343
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 10. 10. 2009 10:59

Někde vyhrabu video se změřenými startovacími proudy xenonů ode mě a dám to sem ;)
E39 535i sedan

Odpovědět