Jde dat do modelu 316i Motor z 325i?

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Kuban_316i
Příspěvky: 10
Registrován: 15. 07. 2005 20:27

Jde dat do modelu 316i Motor z 325i?

Příspěvek od Kuban_316i » 20. 07. 2005 18:57

jdeto zrealizovat?mam teda tu 316i a v super stavu zadna koroze a proto bych tam rad strelil motor z 325i tak se pta, jestli je to slozite to prekopat a na kolik by to celkem vyslo?

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 20. 07. 2005 20:43

Všechno jde, kastle je stejná, jen je s tím dost s....
Obrázek

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 21. 07. 2005 17:47

myslim ze krome kastle a interieru bys vymenil asi vsechno, nebo se pletu? brzdy, motor, prevodovku, kardan, difer.. blablabla - nebylo by jednodussi a levnejsi koupit celou 325 a prehodit jen kastli? :)
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

Příspěvek od Jeňas » 22. 07. 2005 16:53

Je tam hodne veci jinych... Elektrika atd... Je s tim fakt nechutna jeba**a... Jestli do toho pujdes tak hodne stesti a pevny nervy... :)
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 25. 07. 2005 11:46

No to se nastačím divit? Pokud koupíš kompletní motor včetně el. svazku s převodovkou a kardanem a oželíš check tak za víkend nemáš co dělat.
Žádná velká pakárna to není, jediný co potřebuješ je nějaký zvedák, kterým jsi schopen ten motor vyndat, protože šestiválec se do auta v teplejch blbě dává.
Cena toho všeho je závislá na tom za kolik jsi schopen sehnat potřebné komponenty a pokud si práci uděláš sám nic víc tě to už stát nebude.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
MirekTD
Příspěvky: 217
Registrován: 29. 11. 2004 13:34
Bydliště: Praha/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MirekTD » 04. 08. 2005 10:57

Hanis píše:No to se nastačím divit? Pokud koupíš kompletní motor včetně el. svazku s převodovkou a kardanem a oželíš check tak za víkend nemáš co dělat.
Žádná velká pakárna to není, jediný co potřebuješ je nějaký zvedák, kterým jsi schopen ten motor vyndat, protože šestiválec se do auta v teplejch blbě dává.
Cena toho všeho je závislá na tom za kolik jsi schopen sehnat potřebné komponenty a pokud si práci uděláš sám nic víc tě to už stát nebude.
Přesně tak, dá se to udělat celkem v pohodě za víkend (pokud jde všechno povolit tak, jak má), ideální je to dělat ve dvou lidech. Ještě bych doporučoval výfuk z 325i :wink: Akorát brzdy pak budou chtít trošku posílit :wink: A taky doklady pak nebudeš mít úplně adekvátní 8)
... E sechsunddreizig

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 04. 08. 2005 12:17

Zatím utopie, ale když se to tady tak řeší : Když bych chtěl uskutečnit výměnu 2.0 ---> 2.5 Musim předělávat elktriku ? Zadní kotoučová ramena už mám. Co kardan, poloosy, ...to by mělo být stejné, nebo se pletu ? Nechce se mi hledat v ETK, lehčí je rada od zkušenějších :oops: :wink:

Uživatelský avatar
MirekTD
Příspěvky: 217
Registrován: 29. 11. 2004 13:34
Bydliště: Praha/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MirekTD » 04. 08. 2005 13:20

Tweety píše:Zatím utopie, ale když se to tady tak řeší : Když bych chtěl uskutečnit výměnu 2.0 ---> 2.5 Musim předělávat elktriku ? Zadní kotoučová ramena už mám. Co kardan, poloosy, ...to by mělo být stejné, nebo se pletu ? Nechce se mi hledat v ETK, lehčí je rada od zkušenějších :oops: :wink:
Předělávat celou elektriku určitě nemusíš, stačí přehodit jen motorový svazek a s tím není taková práce :wink: Obecně mám dojem (ale nejsem si 100% jistý), že stejné roky 320i a 325i s katem měly stejnou motorovou kabeláž, bezkatové verze měly odlišnou, ale taky stejnou pro 320i a 325i. Mělo by stačit přecvaknout ŘJ, konektory by měly sedět. Ale jestli není jednodušší nechat kabeláž na motoru, nasadit motor a pak jen nacvaknout pár konektorů :wink:

Jinak v ETK jsem našel, že v 325i bývají difery 3,64; 3,73 a 3,91 a 320i bývají 3,45; 3,91; 4.10 a 4,27. Řekl bych, že převodovka bude taky jinak odstupňovaná u 325i než u 320i, ale určitě to pojede, i když vyměníš "jen" motor s elektrikou.
... E sechsunddreizig

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 04. 08. 2005 21:35

Tak kabelaze by meli bejt totozne 2 radkovej pc 320i z 325i.A 3radkovej pc z 320i s 325i.Prehodis jen Pc a vahu vzduchu.Prevodovy pomer doladis diferom
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 06. 08. 2005 21:56

Takže jestli jsem to pochopil, budu potřebovat jen ŘJ. Tak fajn, díky za rady.

Uživatelský avatar
Mrca Martin
Příspěvky: 126
Registrován: 25. 02. 2003 20:13
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mrca Martin » 07. 08. 2005 09:37

není problém - já postavil z 316 M40 r.v. 1990 - 327i M20 r.v. 1986 :D

Můžeš to udělat buď hodně jednoduše - jen motor + mot. El. svazek + ŘJ
váha vzduchu, chladič, vejfuk a první díl kardanu z 6ti válu - vše ostatní muže být puvodní.

Nebo složitě - motor + mot. El. svazek + ŘJ váha vzduchu, chladič, vejfuk a první díl kardanu z 6ti válu, budíky s ot., p. chlazené brzdy,přední těhlice tlumičů (široké) + všechny tlumiče, pružiny přední zadní, stabilizátory - přední silnější a na zadek domontovat, zadní ramena s kotoučema, difer (pokud možno samosvor buď V nebo S cca 3.91 - 3.64), (sedačky a servořízení) jo poloosy mužeš nechat 316 jsou stejný

PS: jediný co mě zustalo puvodní je lak a zadní bubny jinak mam vše překopaný :wink:

přeji hodně zábavy při přestavbě :lol:
EASY RIDER - Forever e30 - první v r. 1999

Odpovědět