Jde dat do modelu 316i Motor z 325i?
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15. 07. 2005 20:27
Jde dat do modelu 316i Motor z 325i?
jdeto zrealizovat?mam teda tu 316i a v super stavu zadna koroze a proto bych tam rad strelil motor z 325i tak se pta, jestli je to slozite to prekopat a na kolik by to celkem vyslo?
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No to se nastačím divit? Pokud koupíš kompletní motor včetně el. svazku s převodovkou a kardanem a oželíš check tak za víkend nemáš co dělat.
Žádná velká pakárna to není, jediný co potřebuješ je nějaký zvedák, kterým jsi schopen ten motor vyndat, protože šestiválec se do auta v teplejch blbě dává.
Cena toho všeho je závislá na tom za kolik jsi schopen sehnat potřebné komponenty a pokud si práci uděláš sám nic víc tě to už stát nebude.
Žádná velká pakárna to není, jediný co potřebuješ je nějaký zvedák, kterým jsi schopen ten motor vyndat, protože šestiválec se do auta v teplejch blbě dává.
Cena toho všeho je závislá na tom za kolik jsi schopen sehnat potřebné komponenty a pokud si práci uděláš sám nic víc tě to už stát nebude.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Přesně tak, dá se to udělat celkem v pohodě za víkend (pokud jde všechno povolit tak, jak má), ideální je to dělat ve dvou lidech. Ještě bych doporučoval výfuk z 325i Akorát brzdy pak budou chtít trošku posílit A taky doklady pak nebudeš mít úplně adekvátníHanis píše:No to se nastačím divit? Pokud koupíš kompletní motor včetně el. svazku s převodovkou a kardanem a oželíš check tak za víkend nemáš co dělat.
Žádná velká pakárna to není, jediný co potřebuješ je nějaký zvedák, kterým jsi schopen ten motor vyndat, protože šestiválec se do auta v teplejch blbě dává.
Cena toho všeho je závislá na tom za kolik jsi schopen sehnat potřebné komponenty a pokud si práci uděláš sám nic víc tě to už stát nebude.
... E sechsunddreizig
Předělávat celou elektriku určitě nemusíš, stačí přehodit jen motorový svazek a s tím není taková práce Obecně mám dojem (ale nejsem si 100% jistý), že stejné roky 320i a 325i s katem měly stejnou motorovou kabeláž, bezkatové verze měly odlišnou, ale taky stejnou pro 320i a 325i. Mělo by stačit přecvaknout ŘJ, konektory by měly sedět. Ale jestli není jednodušší nechat kabeláž na motoru, nasadit motor a pak jen nacvaknout pár konektorůTweety píše:Zatím utopie, ale když se to tady tak řeší : Když bych chtěl uskutečnit výměnu 2.0 ---> 2.5 Musim předělávat elktriku ? Zadní kotoučová ramena už mám. Co kardan, poloosy, ...to by mělo být stejné, nebo se pletu ? Nechce se mi hledat v ETK, lehčí je rada od zkušenějších
Jinak v ETK jsem našel, že v 325i bývají difery 3,64; 3,73 a 3,91 a 320i bývají 3,45; 3,91; 4.10 a 4,27. Řekl bych, že převodovka bude taky jinak odstupňovaná u 325i než u 320i, ale určitě to pojede, i když vyměníš "jen" motor s elektrikou.
... E sechsunddreizig
Tak kabelaze by meli bejt totozne 2 radkovej pc 320i z 325i.A 3radkovej pc z 320i s 325i.Prehodis jen Pc a vahu vzduchu.Prevodovy pomer doladis diferom
0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
- Mrca Martin
- Příspěvky: 126
- Registrován: 25. 02. 2003 20:13
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
není problém - já postavil z 316 M40 r.v. 1990 - 327i M20 r.v. 1986
Můžeš to udělat buď hodně jednoduše - jen motor + mot. El. svazek + ŘJ
váha vzduchu, chladič, vejfuk a první díl kardanu z 6ti válu - vše ostatní muže být puvodní.
Nebo složitě - motor + mot. El. svazek + ŘJ váha vzduchu, chladič, vejfuk a první díl kardanu z 6ti válu, budíky s ot., p. chlazené brzdy,přední těhlice tlumičů (široké) + všechny tlumiče, pružiny přední zadní, stabilizátory - přední silnější a na zadek domontovat, zadní ramena s kotoučema, difer (pokud možno samosvor buď V nebo S cca 3.91 - 3.64), (sedačky a servořízení) jo poloosy mužeš nechat 316 jsou stejný
PS: jediný co mě zustalo puvodní je lak a zadní bubny jinak mam vše překopaný
přeji hodně zábavy při přestavbě
Můžeš to udělat buď hodně jednoduše - jen motor + mot. El. svazek + ŘJ
váha vzduchu, chladič, vejfuk a první díl kardanu z 6ti válu - vše ostatní muže být puvodní.
Nebo složitě - motor + mot. El. svazek + ŘJ váha vzduchu, chladič, vejfuk a první díl kardanu z 6ti válu, budíky s ot., p. chlazené brzdy,přední těhlice tlumičů (široké) + všechny tlumiče, pružiny přední zadní, stabilizátory - přední silnější a na zadek domontovat, zadní ramena s kotoučema, difer (pokud možno samosvor buď V nebo S cca 3.91 - 3.64), (sedačky a servořízení) jo poloosy mužeš nechat 316 jsou stejný
PS: jediný co mě zustalo puvodní je lak a zadní bubny jinak mam vše překopaný
přeji hodně zábavy při přestavbě
EASY RIDER - Forever e30 - první v r. 1999