BRZDY
Re: BRZDY
Me prijde usmevnej argument k ATE Power disc, ze uzavrena drazka neodvadi plyny a prach pryc. To by prece musela desticka kryt povrch kotouce celoplosne, aby toto tvrzeni byla pravda.
Jinak pokud vim, tak kotouce Brembo Max se na E30 nedělají, svýho času jsem je sháněl ...
Jinak pokud vim, tak kotouce Brembo Max se na E30 nedělají, svýho času jsem je sháněl ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Greeny
- Příspěvky: 820
- Registrován: 13. 03. 2010 12:44
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
nevidím důvod proč by to u ATE power disc smysl dávat nemělo, naopak mě připadají nesmyslné nebo hůř funkční spíš ty Brembo, ty ATE by nefungovaly kdyby byla destička velká jako celý kotouč, takto ten plyn přirozeně uteče před nebo za desku, ne nahoru nebo dolů jako u Brembo. Obecně si ale myslím že je to spíš na parádu. I na sportovní svezení bych klidně doporučil obyčejný kotouč a kvalitní performance desky alá HP+ a pod.
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: BRZDY
Výprodej...
Třmeny z A3 k tomu se dají použít.
http://wp1016621.server-he.de/300mm/pro ... cts_id=174
Třmeny z A3 k tomu se dají použít.
http://wp1016621.server-he.de/300mm/pro ... cts_id=174
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: BRZDY
Pokud pocitas do napravy i tlumic, tak se lisi tloustka tlumice - 45 mm a 51 mm. Kazdopadne rozdeleni 318i a 325i nelze pouzit vseobecne, navic ty nase pelechy desetkrat nekdo rozebiral, takze komponenty jsou dle vkusu kazdeho soudruha.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: BRZDY
A nebo taky v ničem, pokud jde o touring nebo cabrio.motovsky píše:Zdravim, muze mi pls nekdo objasnit v cem se lisi napravy 325i a 318i?
jsou to vpredu jen chlazene kotouce a vzadu kotoucovka nebo je to i neco dalsiho? diky moc a sorry ze to sem cpu.
Tím chci říct,že všechny toury a kábra měli "dospělé" podvozky,ať už to byly 325 nebo 316
Re: BRZDY
De facto vse muzes zamenovat - chces kotoucovku? Kup kotoucovku, je pro vsechny E30 stejna, vymen zadni trubicky a hadice a pasuje tam. Phersony 45 a 51 mm? Zamenitelne be jakekoliv jine upravy. Vetrane/nevetrane kotouce? Taky zamenitelne, s odpovidajicima trmenama. E30 je jako lego pro velke kluky ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: BRZDY
Stranku zpatky sem tu s nekym resil adapter na vetsi brzdy ... posilal sem link na nejakej uz vymyslenej adapter ... ted hledam klasicky trmeny na tricu na allegru a narazil jsem na toto: http://allegro.pl/big-brake-mega-hamulc ... ml#thumb/3 .... kdyby mel nekdo zajem to vyzkouset ....
(BTW sehnat klasicky novy trmeny na tricu je v CR asi nemozne :-( )
(BTW sehnat klasicky novy trmeny na tricu je v CR asi nemozne :-( )
Re: BRZDY
Stejně je nejlepší upgrade toto : http://auto.bazos.cz/inzerat/46736614/P ... Brembo.php :-))
Re: BRZDY
jak chceš, to tam takly dostaneš!!!Boldor píše:Stejně je nejlepší upgrade toto : http://auto.bazos.cz/inzerat/46736614/P ... Brembo.php )
Re: BRZDY
[quote="528i"][quote="Boldor"]Stejně je nejlepší upgrade toto : http://auto.bazos.cz/inzerat/46736614/P ... Brembo.php :-))[/quote]
jak chceš, to tam takly dostaneš!!! :twisted:[/quote]
A všude pak řeknu čí to byla práce.. :-))
jak chceš, to tam takly dostaneš!!! :twisted:[/quote]
A všude pak řeknu čí to byla práce.. :-))
- DJsoju
- Příspěvky: 590
- Registrován: 22. 07. 2008 12:01
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
Ahoj všichni. Potřeboval bych poradit od zkušenějších vhodnou kombinaci brzd. Předek mám od Jáci, 345 mm kotouče a třmen čtyřpístek z E38. To už mám na auto napasovaný včetně 17" kol. Potřebuju ale poradit co vhodného k tomu dozadu, aby nebyla jedna strana přebržděná. Kotouče dozadu bych chtěl dát 286mm přední z E36 a k tomu potřebuju vhodný třmen. Aktuálně mám k dispozici třmeny z E38 740i, E36 328i a E34 325TDS. Klidně ale seženu jiný. Origo ručku neřeším, přijde tam hydro. Předem díky za info a tipy.
BMW E30 331i Cabrio
Ex BMW E36 318Ti@328TI Compact - žabí malá M3
Ex BMW E30 318iS Touring - šmoulí pohřebák
Ex BMW E36 318Ti@328TI Compact - žabí malá M3
Ex BMW E30 318iS Touring - šmoulí pohřebák
- Predy
- Příspěvky: 49
- Registrován: 29. 09. 2014 07:15
- Bydliště: Novosedly u Mikulova
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
Kluci prosím o radu... Mám problém s velkou vůlí na brzdovém pedálu.
Když zmáčknu brzdu, tak musím cca 5 cm zmáčknout pedál než začne teprve brzdit. V předu mám celkem nové kotouče + nové desky a dle zkušenosti Mirka.E , který měl projeté vzadu bubny (já je měl už K.O.), jsem je vyměnil taky za nové TRW bubny + TRW Superkit (pakny, prasátka, samostavy, osky, pružinky,..). Celé jsem to odvzdušnil a má to úplně stejný chod. Dnes jsem odvzdušnil pro jistotu i přední brzdy, ale ty byly OK.
Zase žádná změna, sice když zmáčknu těch prázdných 5 cm, tak pak jdou brzdy pěkně ostře... Když stojím na místě a držím silou brzdu, tak se pedál nepropadává (netěsný válec). Při opakovaném brždění se to chová stále stejně... Kdyby byla kapalina KO tak by to bylo při prudkém brždění "gumové" ne? Je ještě někde možné "nastavit" nějaký doraz válce/posilovače? Nebo jen hledám vadu, kde žádná není a má to tak každý?
Jinak ta vůle se chová, jak kdybych mačkal jen nějakou pružinu...
Předem děkuji za jakoukoliv radu, už mě nic nenapadá :-/
Když zmáčknu brzdu, tak musím cca 5 cm zmáčknout pedál než začne teprve brzdit. V předu mám celkem nové kotouče + nové desky a dle zkušenosti Mirka.E , který měl projeté vzadu bubny (já je měl už K.O.), jsem je vyměnil taky za nové TRW bubny + TRW Superkit (pakny, prasátka, samostavy, osky, pružinky,..). Celé jsem to odvzdušnil a má to úplně stejný chod. Dnes jsem odvzdušnil pro jistotu i přední brzdy, ale ty byly OK.
Zase žádná změna, sice když zmáčknu těch prázdných 5 cm, tak pak jdou brzdy pěkně ostře... Když stojím na místě a držím silou brzdu, tak se pedál nepropadává (netěsný válec). Při opakovaném brždění se to chová stále stejně... Kdyby byla kapalina KO tak by to bylo při prudkém brždění "gumové" ne? Je ještě někde možné "nastavit" nějaký doraz válce/posilovače? Nebo jen hledám vadu, kde žádná není a má to tak každý?
Jinak ta vůle se chová, jak kdybych mačkal jen nějakou pružinu...
Předem děkuji za jakoukoliv radu, už mě nic nenapadá :-/
- Predy
- Příspěvky: 49
- Registrován: 29. 09. 2014 07:15
- Bydliště: Novosedly u Mikulova
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
Nastavit? Ja jsem po nasazeni bubnu naslapal pedalem, aby se roztahly samostavy. Ze zacatku cvakali pri kazdem malem slapnuti na pedal a ke konci pri velke sile seslapnuti. Pro sestelovani rucni brzdy (u paky v interieru) jsem musel pouzit podlozky pod matky, protoze sla rucka zatahnout silou az na 10 zubu. Ted ji mam max na 6 (pri fakt velke sile). Ale brzdy funguji skvele a rucka zablokuje kola i na asfaltu v 50 km/h.
Je jeste moznost kde co nastavit?
Je jeste moznost kde co nastavit?
Re: BRZDY
[quote="Predy"]Nastavit? Ja jsem po nasazeni bubnu naslapal pedalem, aby se roztahly samostavy. Ze zacatku cvakali pri kazdem malem slapnuti na pedal a ke konci pri velke sile seslapnuti. Pro sestelovani rucni brzdy (u paky v interieru) jsem musel pouzit podlozky pod matky, protoze sla rucka zatahnout silou az na 10 zubu. Ted ji mam max na 6 (pri fakt velke sile). Ale brzdy funguji skvele a rucka zablokuje kola i na asfaltu v 50 km/h.
Je jeste moznost kde co nastavit?[/quote]
Mám taký istý problém podarilo sa ti to nejako vyriešiť ?
Je jeste moznost kde co nastavit?[/quote]
Mám taký istý problém podarilo sa ti to nejako vyriešiť ?
- DJsoju
- Příspěvky: 590
- Registrován: 22. 07. 2008 12:01
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
[quote="Predy"]Nastavit? Ja jsem po nasazeni bubnu naslapal pedalem, aby se roztahly samostavy. Ze zacatku cvakali pri kazdem malem slapnuti na pedal a ke konci pri velke sile seslapnuti. Pro sestelovani rucni brzdy (u paky v interieru) jsem musel pouzit podlozky pod matky, protoze sla rucka zatahnout silou az na 10 zubu. Ted ji mam max na 6 (pri fakt velke sile). Ale brzdy funguji skvele a rucka zablokuje kola i na asfaltu v 50 km/h.
Je jeste moznost kde co nastavit?[/quote]
Pakny se musí nastavit při instalaci, nasadíš komplet pakny i s bubnem a skrz díru na kolovej šroub musíš točit šroubovákem nastavovacím šroubem, než začne buben drhnout a pak o kousek povolit zpět. Samozřejmě u páky ruční brzdy musíš mít lana povolený, ty pak dotáhneš a děláš tím jenom drobnou korekci dotažení.
Je jeste moznost kde co nastavit?[/quote]
Pakny se musí nastavit při instalaci, nasadíš komplet pakny i s bubnem a skrz díru na kolovej šroub musíš točit šroubovákem nastavovacím šroubem, než začne buben drhnout a pak o kousek povolit zpět. Samozřejmě u páky ruční brzdy musíš mít lana povolený, ty pak dotáhneš a děláš tím jenom drobnou korekci dotažení.