BRZDY

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4003
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: BRZDY

Příspěvek od Gabo » 27. 02. 2015 22:26

Me prijde usmevnej argument k ATE Power disc, ze uzavrena drazka neodvadi plyny a prach pryc. To by prece musela desticka kryt povrch kotouce celoplosne, aby toto tvrzeni byla pravda.
Jinak pokud vim, tak kotouce Brembo Max se na E30 nedělají, svýho času jsem je sháněl ...
EX: e30 325iT LPG 8/88
Akt:
Octavia 1 TDi 2000- vlhkej sen českejch rodin v metle a na hlínách
Favorit 136 L 1990 - výkvět komunistického strojírenství
Peugeot 106 1.1 - stříbrnej francouzskej bobek po prvním majiteli
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Greeny
Příspěvky: 631
Registrován: 13. 03. 2010 12:44
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Greeny » 01. 03. 2015 23:34

nevidím důvod proč by to u ATE power disc smysl dávat nemělo, naopak mě připadají nesmyslné nebo hůř funkční spíš ty Brembo, ty ATE by nefungovaly kdyby byla destička velká jako celý kotouč, takto ten plyn přirozeně uteče před nebo za desku, ne nahoru nebo dolů jako u Brembo. Obecně si ale myslím že je to spíš na parádu. I na sportovní svezení bych klidně doporučil obyčejný kotouč a kvalitní performance desky alá HP+ a pod.

Uživatelský avatar
Greeny
Příspěvky: 631
Registrován: 13. 03. 2010 12:44
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Greeny » 01. 03. 2015 23:38

hmm, nepřečet jsem si Gabův příspěvek a už jsem komentoval. Aspoň vidím, že uvažujeme podobně :)

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 11985
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: BRZDY

Příspěvek od MattyX » 02. 03. 2015 09:47

Výprodej...

:) Třmeny z A3 k tomu se dají použít.

http://wp1016621.server-he.de/300mm/pro ... cts_id=174
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

motovsky
Příspěvky: 43
Registrován: 16. 08. 2009 15:07

Re: BRZDY

Příspěvek od motovsky » 05. 03. 2015 12:12

Zdravim, muze mi pls nekdo objasnit v cem se lisi napravy 325i a 318i?

jsou to vpredu jen chlazene kotouce a vzadu kotoucovka nebo je to i neco dalsiho? diky moc a sorry ze to sem cpu.

Uživatelský avatar
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4003
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: BRZDY

Příspěvek od Gabo » 05. 03. 2015 12:32

Pokud pocitas do napravy i tlumic, tak se lisi tloustka tlumice - 45 mm a 51 mm. Kazdopadne rozdeleni 318i a 325i nelze pouzit vseobecne, navic ty nase pelechy desetkrat nekdo rozebiral, takze komponenty jsou dle vkusu kazdeho soudruha.
EX: e30 325iT LPG 8/88
Akt:
Octavia 1 TDi 2000- vlhkej sen českejch rodin v metle a na hlínách
Favorit 136 L 1990 - výkvět komunistického strojírenství
Peugeot 106 1.1 - stříbrnej francouzskej bobek po prvním majiteli
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1846
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

Re: BRZDY

Příspěvek od Teddy » 05. 03. 2015 14:43

motovsky píše:Zdravim, muze mi pls nekdo objasnit v cem se lisi napravy 325i a 318i?

jsou to vpredu jen chlazene kotouce a vzadu kotoucovka nebo je to i neco dalsiho? diky moc a sorry ze to sem cpu.
A nebo taky v ničem, pokud jde o touring nebo cabrio.
Tím chci říct,že všechny toury a kábra měli "dospělé" podvozky,ať už to byly 325 nebo 316 :wink:

motovsky
Příspěvky: 43
Registrován: 16. 08. 2009 15:07

Re: BRZDY

Příspěvek od motovsky » 13. 03. 2015 18:10

diky za info. takze vetrany kotouce, tlustsi tlumice a predek jako dospely podvozek, zadek cela naprava je jina, kotoucova, tedy dospela :-D je ovsem u vsech e30 stejna?

Uživatelský avatar
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4003
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: BRZDY

Příspěvek od Gabo » 13. 03. 2015 22:31

De facto vse muzes zamenovat - chces kotoucovku? Kup kotoucovku, je pro vsechny E30 stejna, vymen zadni trubicky a hadice a pasuje tam. Phersony 45 a 51 mm? Zamenitelne be jakekoliv jine upravy. Vetrane/nevetrane kotouce? Taky zamenitelne, s odpovidajicima trmenama. E30 je jako lego pro velke kluky ...
EX: e30 325iT LPG 8/88
Akt:
Octavia 1 TDi 2000- vlhkej sen českejch rodin v metle a na hlínách
Favorit 136 L 1990 - výkvět komunistického strojírenství
Peugeot 106 1.1 - stříbrnej francouzskej bobek po prvním majiteli
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Svedik
člen E30.cz
Příspěvky: 648
Registrován: 10. 06. 2012 17:10
Bydliště: Praha

Re: BRZDY

Příspěvek od Svedik » 18. 03. 2015 08:15

Stranku zpatky sem tu s nekym resil adapter na vetsi brzdy ... posilal sem link na nejakej uz vymyslenej adapter ... ted hledam klasicky trmeny na tricu na allegru a narazil jsem na toto: http://allegro.pl/big-brake-mega-hamulc ... ml#thumb/3 .... kdyby mel nekdo zajem to vyzkouset ....

(BTW sehnat klasicky novy trmeny na tricu je v CR asi nemozne :-( )

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4104
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Re: BRZDY

Příspěvek od Iwan » 27. 03. 2015 14:55

třmeny mají normálně v elitu 2-8tis..

Boldor
Příspěvky: 68
Registrován: 25. 01. 2005 09:16
Bydliště: Praha a dál na jih..

Re: BRZDY

Příspěvek od Boldor » 15. 04. 2015 15:12

Stejně je nejlepší upgrade toto : http://auto.bazos.cz/inzerat/46736614/P ... Brembo.php :-))

Uživatelský avatar
528i
člen E30.cz
Příspěvky: 652
Registrován: 17. 01. 2014 10:46
Bydliště: Liberec

Re: BRZDY

Příspěvek od 528i » 16. 04. 2015 05:33

Boldor píše:Stejně je nejlepší upgrade toto : http://auto.bazos.cz/inzerat/46736614/P ... Brembo.php :-))
jak chceš, to tam takly dostaneš!!! :twisted:
Obrázek

Boldor
Příspěvky: 68
Registrován: 25. 01. 2005 09:16
Bydliště: Praha a dál na jih..

Re: BRZDY

Příspěvek od Boldor » 17. 04. 2015 13:31

[quote="528i"][quote="Boldor"]Stejně je nejlepší upgrade toto : http://auto.bazos.cz/inzerat/46736614/P ... Brembo.php :-))[/quote]

jak chceš, to tam takly dostaneš!!! :twisted:[/quote]

A všude pak řeknu čí to byla práce.. :-))

Uživatelský avatar
DJsoju
Příspěvky: 496
Registrován: 22. 07. 2008 12:01
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od DJsoju » 16. 08. 2015 21:39

Ahoj všichni. Potřeboval bych poradit od zkušenějších vhodnou kombinaci brzd. Předek mám od Jáci, 345 mm kotouče a třmen čtyřpístek z E38. To už mám na auto napasovaný včetně 17" kol. Potřebuju ale poradit co vhodného k tomu dozadu, aby nebyla jedna strana přebržděná. Kotouče dozadu bych chtěl dát 286mm přední z E36 a k tomu potřebuju vhodný třmen. Aktuálně mám k dispozici třmeny z E38 740i, E36 328i a E34 325TDS. Klidně ale seženu jiný. Origo ručku neřeším, přijde tam hydro. Předem díky za info a tipy.

Uživatelský avatar
Predy
Příspěvky: 49
Registrován: 29. 09. 2014 07:15
Bydliště: Novosedly u Mikulova
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Predy » 14. 09. 2015 21:33

Kluci prosím o radu... Mám problém s velkou vůlí na brzdovém pedálu.
Když zmáčknu brzdu, tak musím cca 5 cm zmáčknout pedál než začne teprve brzdit. V předu mám celkem nové kotouče + nové desky a dle zkušenosti Mirka.E , který měl projeté vzadu bubny (já je měl už K.O.), jsem je vyměnil taky za nové TRW bubny + TRW Superkit (pakny, prasátka, samostavy, osky, pružinky,..). Celé jsem to odvzdušnil a má to úplně stejný chod. Dnes jsem odvzdušnil pro jistotu i přední brzdy, ale ty byly OK.
Zase žádná změna, sice když zmáčknu těch prázdných 5 cm, tak pak jdou brzdy pěkně ostře... Když stojím na místě a držím silou brzdu, tak se pedál nepropadává (netěsný válec). Při opakovaném brždění se to chová stále stejně... Kdyby byla kapalina KO tak by to bylo při prudkém brždění "gumové" ne? Je ještě někde možné "nastavit" nějaký doraz válce/posilovače? Nebo jen hledám vadu, kde žádná není a má to tak každý?
Jinak ta vůle se chová, jak kdybych mačkal jen nějakou pružinu...
Předem děkuji za jakoukoliv radu, už mě nic nenapadá :-/

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3985
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Re: BRZDY

Příspěvek od Stany » 22. 09. 2015 13:35

Zadní bubny musíš nastavit :!:

Uživatelský avatar
Predy
Příspěvky: 49
Registrován: 29. 09. 2014 07:15
Bydliště: Novosedly u Mikulova
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Predy » 22. 09. 2015 14:55

Nastavit? Ja jsem po nasazeni bubnu naslapal pedalem, aby se roztahly samostavy. Ze zacatku cvakali pri kazdem malem slapnuti na pedal a ke konci pri velke sile seslapnuti. Pro sestelovani rucni brzdy (u paky v interieru) jsem musel pouzit podlozky pod matky, protoze sla rucka zatahnout silou az na 10 zubu. Ted ji mam max na 6 (pri fakt velke sile). Ale brzdy funguji skvele a rucka zablokuje kola i na asfaltu v 50 km/h.

Je jeste moznost kde co nastavit?

Uživatelský avatar
branis
Příspěvky: 39
Registrován: 24. 11. 2013 18:48
Bydliště: Trenčín

Re: BRZDY

Příspěvek od branis » 15. 10. 2017 22:02

[quote="Predy"]Nastavit? Ja jsem po nasazeni bubnu naslapal pedalem, aby se roztahly samostavy. Ze zacatku cvakali pri kazdem malem slapnuti na pedal a ke konci pri velke sile seslapnuti. Pro sestelovani rucni brzdy (u paky v interieru) jsem musel pouzit podlozky pod matky, protoze sla rucka zatahnout silou az na 10 zubu. Ted ji mam max na 6 (pri fakt velke sile). Ale brzdy funguji skvele a rucka zablokuje kola i na asfaltu v 50 km/h.

Je jeste moznost kde co nastavit?[/quote]
Mám taký istý problém podarilo sa ti to nejako vyriešiť ?

Uživatelský avatar
DJsoju
Příspěvky: 496
Registrován: 22. 07. 2008 12:01
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od DJsoju » 16. 10. 2017 07:53

[quote="Predy"]Nastavit? Ja jsem po nasazeni bubnu naslapal pedalem, aby se roztahly samostavy. Ze zacatku cvakali pri kazdem malem slapnuti na pedal a ke konci pri velke sile seslapnuti. Pro sestelovani rucni brzdy (u paky v interieru) jsem musel pouzit podlozky pod matky, protoze sla rucka zatahnout silou az na 10 zubu. Ted ji mam max na 6 (pri fakt velke sile). Ale brzdy funguji skvele a rucka zablokuje kola i na asfaltu v 50 km/h.

Je jeste moznost kde co nastavit?[/quote]

Pakny se musí nastavit při instalaci, nasadíš komplet pakny i s bubnem a skrz díru na kolovej šroub musíš točit šroubovákem nastavovacím šroubem, než začne buben drhnout a pak o kousek povolit zpět. Samozřejmě u páky ruční brzdy musíš mít lana povolený, ty pak dotáhneš a děláš tím jenom drobnou korekci dotažení.

Odpovědět