Sport podvozek

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
nsh
Příspěvky: 57
Registrován: 10. 06. 2011 14:29
Bydliště: Königgratz
Kontaktovat uživatele:

Sport podvozek

Příspěvek od nsh » 12. 06. 2015 16:55

Cau mam dotaz chtel bych neco sportovniho do tricy a potrebuji poradit. Videl bych to asi na tlumice Bilstein a pruziny Eibach. Co vim pruziny jsou dozadu -30 a predek -40 to je pro me asi ok. Ale nevim co s tlumicema B6 nebo B8 jaky je mezi nima rozdil? Nekdo zkusenosti? Jeste me napadla varianta zadek nesnizovat a predek -30. Prosim o nejakou radu. Diky. :wink:

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Sport podvozek

Příspěvek od Fuseon » 15. 06. 2015 13:32

Ja mam B8 a su super, ziaden kostitras, krasne fungujuce športové opakujem športové tlmiče.Cena medzi B6 a B8 je zanedbatelná ale pre znizený podvozok sú vhodnejšie B8. Ja to mam na cabriu, v predu znizené cca 40 a zadok nic a som spokojný, Usmerni si priority načo to chceš.

Uživatelský avatar
nsh
Příspěvky: 57
Registrován: 10. 06. 2011 14:29
Bydliště: Königgratz
Kontaktovat uživatele:

Re: Sport podvozek

Příspěvek od nsh » 16. 06. 2015 11:22

No chci je na normalni jezdeni a sem tam na ostrejsi jizdu. Original jsou pro me naprosto nevhodne. Zadek nemas snizeny a predek -40 B8 a pruzine jake Eibach? Mohl bys prosim ukazat nejaky foto jak to vypada? Moc by me to zajimalo :wink:. A vzadu mas co original tlumice a pruziny?

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Re: Sport podvozek

Příspěvek od Alex_78 » 16. 06. 2015 13:02

B6 a B8 jsou myslim stejne, jen B8 ma kratsi pistnici prave kvuli snizeni.

Mirek E.
Příspěvky: 1331
Registrován: 26. 06. 2012 16:13

Re: Sport podvozek

Příspěvek od Mirek E. » 18. 06. 2015 22:21

No heled, ja koupil pruziny H&R se snizenim predek i zadek -35mm. Zadek byl o cca 1cm vyssi jak predek, takze auto bylo lehce do klinku. Temer jsem to dorovnal vymenou gumovych podlozek pod zadnimi pruzinami za nizsi plastove. Mam nove seriove plynokapalinove tlumice a krome stabiku vsude strongflexy. Auto funguje velmi dobre, neodskakuje, neni moc tvrde a tolik se nenaklani. Takze pokud nechces vylozene zavodni podvozek, drzel bych se neceho podobneho, akorat s lepsimi tlumici. Ty Bilsteiny s kratsi pistnici by byly asi v pohode. Ja bych si ale trochu priplatil a rovnou kontaktoval pana Huska - HP Sporting, zda by neumel postavit 4ks tlumicu na sportovni jizdu za nejakou rozumnou cenu. Ve vysledku treba ani nemusi byt drazsi jak nejake Bilsteiny/Koni apod. a ziskas repasovatelny tlumic s moznosti upravy tuhosti. Staci si jen najit kontakt a zeptat se. Ja mam echo ze postavi tlumice na sport. jizdu kolem 10 - 15 tis. podle typu auta. A jelikoz E30 ma treba vpredu jen patronu a vzadu je tlumic take velmi jednoduchy, muze to byt u te nizsi hranice.

Odpovědět