Kompresor do E30
Kompresor do E30
Jakej použít, jak to nastavit a je potřeba upravit ŘJ?
Poradí někdo?
Poradí někdo?
Re: Kompresor do E30
1) jakej sezenesDragon píše:Jakej použít, jak to nastavit a je potřeba upravit ŘJ?
Poradí někdo?
2) to je na dlouho
3) ano i ne (podle toho co tam budes tlacit)
4) poradi

Každopádně kdyby někdo potřeboval tak se taky pokusim pomoct a doporučim někoho. Např. Zrovna teď můžu vychvalovat do nebes jednoho čalouníka kterej je fakt machr a ceny má naprosto přijatelný! Jakmile dodělá výplňe dveří nafotim a ukážu.
Co se týče nástrojařiny bych se teď měl seznámit taky s jednim výbornym člověkem!
Co se týče nástrojařiny bych se teď měl seznámit taky s jednim výbornym člověkem!
Ja vim to je oč mi běží. Nedávno sem čet článek ve Speedu o nejkomplexnějšim tuningu Audi RS4 a to mě docela inspirovalo. Samozřejmě to neznamená že to do konce roku budu mít hotový. Počítám tak čtyri až pět let než to bude všechno vychytaný a hotový. Prostě taková hračka. Chci koupit jedno celý auto na ND takže i bouraný s m20 motorem. Postupně budu kupovat co potřebuju! Je mi jasný že musim vypadat jak největší magor ale je to prostě taková hračka, něco jako ty uparvený americký klasiky z 40.let kdy tam je uplně jinej motor a z kapoty kouká to obrovský sání. Jen je to holt na dlouho!GeRoX píše:zaklad je:
postavit motor na novo...a pak resit co s tim...samozrejme ze pouze v priapde ze chces aby to neco vydrzelo...
...je vicemene jedno kdo ti to udela...zaklad je tam mit co mozna nejlepsi veci...jako treba titanovou ojnici na m20 kus za 700 €...![]()
![]()
![]()
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To Dragon: Na jakej se chceš dostat výkon? Než turbit či kompresorovat M20 s nejistým výsledkem a spoustou trablů není lepší použít seriový motor s potřebným výkonem a zaručenou životností. Nechci tě nějak zrazovat, ale odladit přijatelně přeplňování je dost peněz
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- speedfred
- Příspěvky: 361
- Registrován: 01. 10. 2003 17:36
- Bydliště: niekde v CSSR
- Kontaktovat uživatele:
nedavno mi jeden manik vravel,ze vraj urobil z m20 2,5 265PS co sa mi zda dost,lebo urobit viac ako 100PS/L z atmosferickeho motoru je celkom umenie.vraj to mal aj odbrzdene.motor bol vraj cely preprecovany-kluka,ojnice,piesty,hlava atd atd....teraz sa chysta na turboaplikaciu
je zo senca,tak blavaci a okolie by ho mohli poznat
je zo senca,tak blavaci a okolie by ho mohli poznat
vcelku to ujde
Uvidim. Ono tak jako tak je to práce pro vraha. Když bych chtěl do iX nacpat motor např. 3,5 m30 tak je to taky šílený, předělat olejovou vanu, držáky a další věci. Já bych to spíš viděl asi tak že si koupim nějakou rozflákanou 325i a na motoru si budu kutit a testovat. Je to ale i tak na dlouho! Co se výkonu týče tak si myslim že z 2,5l bych moh dostat tak 220-230PS možná víc. U toho 3,5l to začíná na 211PS ale to už si vyloženě žádá komplet úpravu podvozku a ani nevim kolik takovej motor přidá nahmotnosti E30.Hanis píše:To Dragon: Na jakej se chceš dostat výkon? Než turbit či kompresorovat M20 s nejistým výsledkem a spoustou trablů není lepší použít seriový motor s potřebným výkonem a zaručenou životností. Nechci tě nějak zrazovat, ale odladit přijatelně přeplňování je dost peněz
2 Dragon: a ja myslel,ze jsi si to rozmyslel. spsi polozim ti otazku zda to budes delat do te 325ix, ktera je fakt vonavka tak to ti nedoporucim pekny auto a motor, o kterym nevis jak dlouho vydrzi, kde te necha v trablech a neni to na kazdodeni jezdeni. Nevim pokud by jsi to mel jako ja tak nic nereknu,ale jestli s tim autem jezdis nedopotucuji fakt ne a nebo koupit nejake jine a tam to delat. A pokud si to nechas udelat a neni to dobre nebudes o tom vedet VUBEC,ale VUBEC NIC a uvazovat o nejakych titanovych ojnicich a podobne je blbost si myslim a pokud udelas toto a budes jezit tak se zase rozbije toto co jsi neplanoval a vykostis se do toho zase tady a pak tamhle a pak to bude OK a koupis zase neco za velky balik a najednou se vymlati toto a úalk zase ono. Asi ti doporucim vyzkouset but kompresor nebo turbo to je na tobe do ceho jsi ochoten vice vrazit a pak si postavit nejlepe SAM motor nekde v rohu garaze a dat ho tam pak,Ale pokud si vzpominas tak jsem o tom SPOLU MLUVILI osobne!!!!!!!!
Pokud by ta turboaplikace měla přijít na tento motor tak je to blud. Výkonný atmosferický motor a turbomotor je každý o něčem jiném. (kompresní poměr, .....)speedfred píše:nedavno mi jeden manik vravel,ze vraj urobil z m20 2,5 265PS co sa mi zda dost,lebo urobit viac ako 100PS/L z atmosferickeho motoru je celkom umenie.vraj to mal aj odbrzdene.motor bol vraj cely preprecovany-kluka,ojnice,piesty,hlava atd atd....teraz sa chysta na turboaplikaciu
je zo senca,tak blavaci a okolie by ho mohli poznat
Musím souhlasit s Filipem.
Když chceš dělat nějaký šílenosti s M20 typu speciální díly. Tak nějaký předělání 3.5 do iXa je to nejmenší
Jakýkoliv speciální díly vyjdou xxxkrát dráž než sériové. Proto zastávám názor raději, čas od času zničit sériový motor, než stavět nějaký co vydrží sice 3x déle, ale stojí 10x tolik.
Jak jsem pochopil, tak to chceš řešit proto, aby jsi z toho auta měl dobrý pocit a mohl se na něj koukat
Zvyšovat výkon má podle mne smysl jen když vím, že to budu využívat....... jinak proč? K čemu?
Když chceš dělat nějaký šílenosti s M20 typu speciální díly. Tak nějaký předělání 3.5 do iXa je to nejmenší

Jakýkoliv speciální díly vyjdou xxxkrát dráž než sériové. Proto zastávám názor raději, čas od času zničit sériový motor, než stavět nějaký co vydrží sice 3x déle, ale stojí 10x tolik.
Jak jsem pochopil, tak to chceš řešit proto, aby jsi z toho auta měl dobrý pocit a mohl se na něj koukat

Zvyšovat výkon má podle mne smysl jen když vím, že to budu využívat....... jinak proč? K čemu?
Ondra ex.M-Fahrer
Chápu jak to myslíte. S Filipem sme si o tom výborně popovídaly. První věc je ta že je to stejně na delší dobu a moje plány sou asi takhle (všechno se mění takže odchylky od budoucí skutečnosti jsou možné): Seženu si motor (2,5l m20 nebo 3,5 m30 co bude k mání atd.) samotnej motor si upravim, v podstatě se na něm i naučim co a jak (iXo zůstane netknutý) je to jako bych si vyráběl kitcar. Třeba nakonec skončim s dvouma E30, jedno totálně originál iX a druhý např. E30 335i("X") Turbo nebo kompresor. Vim že to neni levný a že se to nevyplatí ale řekněte sami, viděly jste někdy na tuninggovejch srazech některý upravený auta jako Favorit a podobný, má to cenu?
Pro mě po mojí práci je to určitej relax se v tom autě hrabat tak tohle by bylo něco jako "moje hand made auto".
A nebojte, Filip moje auto viděl a má pravud že by byla škoda ho bastlit a předělávat, opravdu ho nechci nějak prasit a přehazovat motor a jiný podobný věci.
Pro mě po mojí práci je to určitej relax se v tom autě hrabat tak tohle by bylo něco jako "moje hand made auto".
A nebojte, Filip moje auto viděl a má pravud že by byla škoda ho bastlit a předělávat, opravdu ho nechci nějak prasit a přehazovat motor a jiný podobný věci.