Zástavba m20 místo m10

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
kallusake
Příspěvky: 13
Registrován: 08. 04. 2014 21:26
Bydliště: Chomutov

Zástavba m20 místo m10

Příspěvek od kallusake » 14. 05. 2014 06:41

Omlouvám se,že tento dotaz přidávám do této sekce ale ještě nemůžu přidat normálně do fóra...Mám problém se svojí třícou,je to chromák,motor původně m10b18..teď jsem tam nasochal m20b25(+komplet mot.svazek) z plastu a mám problém s tím motorovým steckerem..problém je v tom,že ten chromácký konektor co vede do pojistkovky má míň pinů než ta koncovka od mot. svazku z plastu,co s tím ? Koukal jsem že ty kabely které tam jsou nejsou ani na stejných místech..stačí je přeházet podle barev a prostě ty co mi přebývají v tý plast koncovce nezapojovat ? nebo to nepoběží ?

Toto téma jsem zde hledal asi 3hodiny a nic jsem nenašel tak se ještě jednou omlouvám,že příspěvek přidávám zde :(( ..předem díky za rady!!

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 14. 05. 2014 21:57

stáhni si etm pro e30 a podle schemat to přepoj
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 14. 05. 2014 22:12

Hele důležité jsou jen čtyři káble :!: Zelený,zeleno bílí,černožlutí a zelenofialoví.
Zbytek sou jen čidla a kontrolky.

kallusake
Příspěvky: 13
Registrován: 08. 04. 2014 21:26
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od kallusake » 15. 05. 2014 05:43

Jo tak včera jsem to nakopl konečně :) ..ale někde bude problém,špatně reaguje na plyn a neběží na 6 ..asi bude něco špatně zapojené,buď prohozený kabely od škrtící klapky a toho podtlaku nebo nevím ..včera jsem to dělal asi 12hodin tak už jsem večer neměl nervy :lol:

Jo a ještě jeden problém bych měl,nemůžu to přesně nastavit na rysky,vždy když dopnu řemen tak mi to uteče o zub..rozvoďák jsem neměnil protože má najeto něco okolo 30tkm...je nějaký fígl na to jak to udělat pořádně ?

kallusake
Příspěvky: 13
Registrován: 08. 04. 2014 21:26
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od kallusake » 15. 05. 2014 05:55

Teď když čučím do těch schémat nikde nemůžu najít 318 :? ..u každého roku jsou samé 325 ... a ten motorový svazek taky nějak nenajdu .. jak tam pojmenovaný ?

Uživatelský avatar
Dendo
Příspěvky: 291
Registrován: 05. 06. 2011 12:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Dendo » 15. 05. 2014 07:33

Sa nediv ze to spatne reaguje na plyn a robi to kraviny ked si to nastartoval s rozhasenymi rozvodmi :shock:
Life is too short to drive boring cars
E30 M52B25DET - obyč. sedan
Obrázek

kallusake
Příspěvky: 13
Registrován: 08. 04. 2014 21:26
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od kallusake » 15. 05. 2014 07:54

Já to chtěl zkusit co to bude dělat s tou elektriku :)

Uživatelský avatar
Dendo
Příspěvky: 291
Registrován: 05. 06. 2011 12:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Dendo » 15. 05. 2014 12:42

To je sice super, ale myslim ze si mozes gratulovat ak si nepozohybal ventily (co sa teoreticky stat mohlo ked pises ze nebezi na vsetkych 6). Uz si nepametam jak na tom m20 je, ci sa to stretne uz pri posune o 1 zub :?
Life is too short to drive boring cars
E30 M52B25DET - obyč. sedan
Obrázek

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 15. 05. 2014 13:18

Dendo píše:To je sice super, ale myslim ze si mozes gratulovat ak si nepozohybal ventily (co sa teoreticky stat mohlo ked pises ze nebezi na vsetkych 6). Uz si nepametam jak na tom m20 je, ci sa to stretne uz pri posune o 1 zub :?
Zas z toho nedělej takovou kovbojku :lol:
Kvůli špatně zapojené zásuvce se potká motor.
Mohl ale poškodit řj.motoru :!:

Uživatelský avatar
Dendo
Příspěvky: 291
Registrován: 05. 06. 2011 12:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Dendo » 15. 05. 2014 13:40

Pockat Stany :D ja z toho nerobim len tak kovbojku, ved on pise ze mu nesli nastavit rozvody na rysky, a vzdy to o zub uslo, a v takom stave ten motor nastartoval. Je mi jasne ze sa to nestretne koli elektrike :D
Life is too short to drive boring cars
E30 M52B25DET - obyč. sedan
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 15. 05. 2014 18:40

Neřeš řemen za pár stovek a rovnou ho dej novej pokud už má 30000km.Jinak nechápu jak ti může skočit o zub?Rozvody na m20 jsou tak banální že už víc banálnější být nemůžou.Nemáš špatnej řemen s větším počtem zubů?
Obrázek

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 15. 05. 2014 19:05

Neutahujes remen moc na fest?pak by to mohlo dole na klice pootocit o zoubek.pak kdyz stim otocis o dvakrat a srovnas kliku nemusito nahore sedet...tohle se mi stavalo na golfu tdi...tam je nejlepsi kliku zaaretovat.
Ale jak pise dvoris novy remen stoji nula nula nic.Kup novy.
Vyjde levneji nez pak repas hlavy pri nejlepsim,kdyz ti praskne ten stary.
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 15. 05. 2014 19:27

Utahuješ,neutahuješ.u m20 přeci navlečeš řemen na nastavený řemenice a potom ho dopne napínací kladka při pootočení motorem proti směru otáčení?Nemýlím li se.Kladka je pod pružinou,jakmile dopne řemen tak ji dotáhneš,tak nechápu jak to potomhle nastavení skočí o zub?
Obrázek

kallusake
Příspěvky: 13
Registrován: 08. 04. 2014 21:26
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od kallusake » 15. 05. 2014 20:55

dnes odpoledne jsem koupil celou rozvodovou sadu a pořád na hovno :/ kliku,vačku dám na rysky (vačka-ryska na řemenici a ryska na hlavě,klika-ryska na tom velkým zubovým kole a ryska na krytu rozvodů ) a prostě když dám řemen,napnu tak to nevychází ..pak jsem to zkoušel tak,že jsem sundal to zubový kolo a kliku nastavil podle rysky na řemenici kliky a tom zářezu (teď nevím jestli na bloku nebo to byl nějaký kryt ..tak mi to vyjde pěkně,napnu a když otočím motor tak mi to pořád vychází na rysky ale motor běží na 2-3 válce ..jiskru hází všechny svíčky (svíčky nový,palec nový,nové těsnění pod hlavou . Takže komprese bude) ..benzín jde taky,když jsem vyndal svíčky byli mokrý..teď nechci kecat ale mám pocit,že dvě byli pěkně opálený a zbytek černý ..myslím,že ty černý svíčky byli na 1,3,4,6 válci. Nejsou ještě nějaké rysky na motoru podle kterých by to šlo nasadit ? Přijdu si jak dítě který neumí nasadit řetěz na šlapací kolo :D

Uživatelský avatar
Dendo
Příspěvky: 291
Registrován: 05. 06. 2011 12:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Dendo » 16. 05. 2014 07:14

Svieckove kable do rozdelovaca mas zapojene spravne?
Life is too short to drive boring cars
E30 M52B25DET - obyč. sedan
Obrázek

kallusake
Příspěvky: 13
Registrován: 08. 04. 2014 21:26
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od kallusake » 16. 05. 2014 07:21

Ano,od demontáže z auta jsem s nimi nic nedělal ...

kallusake
Příspěvky: 13
Registrován: 08. 04. 2014 21:26
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od kallusake » 16. 05. 2014 10:28

Auto chytne,reaguje na plyn ..ale neběží na 6válců prostě ..

kallusake
Příspěvky: 13
Registrován: 08. 04. 2014 21:26
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od kallusake » 16. 05. 2014 10:31

Jen tak pro jistotu v jakém pořadí je zapalování ?

kallusake
Příspěvky: 13
Registrován: 08. 04. 2014 21:26
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od kallusake » 16. 05. 2014 15:32

Tak rozvody jsou 100% ok,kabely od svíček také ve správném pořadí ,jiskru hází taky všechny ..benzín jde taky ... Jen mě napadá jestli to nemůže špatné vstrikovat benzín ..co řídí vstrikovani??

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 05. 2014 16:58

kallusake píše:....benzín jde taky ... Jen mě napadá jestli to nemůže špatné vstrikovat benzín ..co řídí vstrikovani??
Jak - špatně...?
Tak, že nejdou všechny válce?
Zkoušej za běhu motoru odpojovat jednotlivým vstřikům konektory a sleduj, zda se mění chod motoru.

.

Odpovědět