Zaměnitelnost vstřiků M50

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Zaměnitelnost vstřiků M50

Příspěvek od Podsto » 11. 02. 2014 13:08

Zdravím,

mám problém že mi nefungují 4 z 6 vstřiků, jde mi o to jestli na M50B25 jdou použít i B20 atd. Mám jakoby zeleno modré vstřiky (nevím jestli to má nějaký význam) ale bohužel teď nevím jejich číslo, a sehnal jsem jakoby šedé a zjistil jsem že jsou z B20 a teď nevím jestli jdou použít nebo ne, chci aby to jelo jak má. Pokud by mi někdo poradil co jde a nejde použít budu rád.

Děkuji za rady

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 11. 02. 2014 13:21

M50B25 ma shodne vstriky s M52 (B20, B25...) cislo dilu: 13 64 1 730 060

M50B20 ma unikatni pouze pro tento typ. cislo dilu: 13 64 1 730 059


http://bmwfans.info/parts-catalog/13641730060/
http://bmwfans.info/parts-catalog/13641730059/


Bylo by fajn nebyt liny a trochu pohledat.... Toto poskytne cca 95% zakladnich informaci:
http://bmwfans.info/parts-catalog/
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 11. 02. 2014 13:28

Prave ze jsem nebyl liny a nasel jsem ze b20 ma na konci cisla 59 ale nemam u sebe ty origo takze nevim jake tam mam, podle etk na konci je 60.

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 11. 02. 2014 13:56

jednu dobu sem jezdil na takovou smesku 3 a 3, jako jezdilo to, ale ze bych z toyho mel zrovna dobrej pocit se rict neda. pokud potrebujes jenom chvili jezdit, tak je to sumak, ale dlouhodobe bych to tam nenechaval.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 11. 02. 2014 14:18

Právě že dávám auto do kupy takže to chci pořádně udělat.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 11. 02. 2014 18:00

U auta s jednou lambdou, a to M50 je, je míchání vstřiků s různým průtokem časovaná bomba. Chudá směs má vysokou teplotu hoření a dlouhou dobu dohořívání, propaluje písty a ničí výfukové ventily.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět