Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 05. 01. 2014 22:50
Nezkoušel někdo dělat větší jednoklapku ?
Většinou se E30 předělává na průměr hrdla z E36 a z E36 na M30 atd...
Zajímalo by mě, jen jestli to někdo zkoušel, zda k tomu má nějaké postřehy jak to funguje atd.

-
safry
- Příspěvky: 83
- Registrován: 26. 05. 2007 22:53
Příspěvek
od safry » 05. 01. 2014 23:45
Na isu jsem prevrtal o par milimetru origo klapku a bylo to znat,akorat jsem to namontoval zaroven s vlozkou KN.. Ma to silnejsi spodek,pocitove...rozhodne doporucuju !
-
BobbySD
- Příspěvky: 2200
- Registrován: 25. 02. 2007 13:00
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od BobbySD » 09. 01. 2014 08:18
ja to mam taky na svojem. jde to vybrat na 64mm a jak je psano pocitove to jde hodne znat. mam i fotky v topicu.
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 09. 01. 2014 17:38
Dík mrknu na to, ale instalace bude až bude budík na AFR. Tahle od oka to zatím ladit nebudu...
-
VendaHK
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 21. 08. 2007 20:17
- Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od VendaHK » 09. 01. 2014 19:32
ja mam taky jinou.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
-
Mirek E.
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 26. 06. 2012 16:13
Příspěvek
od Mirek E. » 19. 01. 2014 16:43
No, dokud budete mit na aute meric mnozstvi vzduchu, vetsi klapka vam nepomuze. Tedy alespon takovou zkusenost mame na zavodaku, kdyz tam jeste byla vaha. Jeji prumer proste nepusti vetsi mnozstvi vzduchu do vetsi klapky.