Strmsie riadenie

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
crevko
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 10. 2003 14:02

Strmsie riadenie

Příspěvek od crevko » 04. 01. 2005 12:16

Ma vobec niekto nejake skusenosti resp. informacie o tom ze by sa riadenie dalo spravit pomocou nejakeho diela strmsie cize citlivejsie. Napr. od otocenia na doraz z jednej strany na druhu na 2 otacky? Nikde som nenasiel ziadny takyto "tuningovy" diel. Vie mi niekto poradit. Neviem ci nahodou 320is a M3 namali uz v serii ovolaco strmsie riadenie ako normalne e30. Nemam teraz tu moznost to vyskusat. Dik za info. Palo

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 04. 01. 2005 14:14

Pokud se dobře pamatuji tak se používalo řízení z E36

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 04. 01. 2005 14:23

nekde v tabulkach jsem koukal, ze m3 e36 3.0 mela nejstrmejsi rizeni...
bohuzel jsou to vsechno posilovace, takze kila nahoru a i mirna necitlivost...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 04. 01. 2005 15:01

Řízení z E36 má kratší chod než to v E30 M3, ale všechno jsou to rozdíly o 1/4 nebo polovinu otáčky. Na druhou stranu já tam mám to z E36 a mám dojem že strmější by asi už nebylo moc dobrý při rychlostech nad 150km/h.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 04. 01. 2005 15:05

Řízení z M3 E36 je oproti normálnímu z E36 ješte zhruba o otáčku volantu strmější. Jedno z M3 jsem měl škoda že bylo kaput už bych ho měl na autě :D
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

crevko
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 10. 2003 14:02

strmsie riadenie

Příspěvek od crevko » 04. 01. 2005 15:20

OK. Dik za info. Este sa spytam, co vsetko by som musel vymenit a kupit z M3 e36 ak by som to chcel realizovat. Na tej mojej 320is mam posilovac (pre info). Dik Palo

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: strmsie riadenie

Příspěvek od Hanis » 04. 01. 2005 15:51

crevko píše:OK. Dik za info. Este sa spytam, co vsetko by som musel vymenit a kupit z M3 e36 ak by som to chcel realizovat. Na tej mojej 320is mam posilovac (pre info). Dik Palo
Pokud už máš servo, tak problém není, vyměníš hřeben za ten z E36 a trochu upravíš hydraulické hadice (řízení má výstup na opačnou stranu jak E30). Čepy a tyčky řízení použiješ původní z E30.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4268
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 29. 03. 2010 15:08

Omlouvám se že vytahuju starší téma.

Mám na svým autě vydřený řízení a budu ho muset vyměnit. Tak jsem si řekl, proč ne z E36? Nicméně všude se tu píše o přestavbě na servohřeben z E36 ale já bych chtěl neservo. V autě servo nemám a zatim se mi nechce instalovat. Takže je zaměnitelné neservo řízení z E36 za neservo z E30?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 29. 03. 2010 16:21

určitě bude zaměnitelné problem bude spíš ho sehnat, musíš udělat ty same podložky jako na servořízení z 36 když ho dávaš do e30
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 30. 03. 2010 00:40

myslím že zrovna crevko nebo prodrive ho už delší dobu shání, jen některé 316i ze začátku výroby servo neměly. Dej tam to servo z E36, uvidíš že budeš spokojený, já už ho mám na 3. autě :wink:
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
MEJOGSI
Příspěvky: 200
Registrován: 22. 04. 2008 15:56
Bydliště: FUCKnited Kingdom

Příspěvek od MEJOGSI » 31. 03. 2010 21:13

cital som niekde ,zevraj najstrmsie riadenie ma z3 1,9
E34 M5 Touring

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 03. 2010 21:41

MEJOGSI píše:cital som niekde ,zevraj najstrmsie riadenie ma z3 1,9
ale len preto, lebo ma "skor" zarazky na riadeni, ktore tam su kvoli karosarskym dovodom, ked ich vyberies dostanes klasicke riadenie e36, prip. M3,resp. Z3M.

laicky - tym ze Z3 ma menej otacok lavy-pravy otoc, je sice rpavda, ale potrebuje vacsi kruh na otocenie lebo nema taky rejd ako klasicka e36.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

obm
Příspěvky: 110
Registrován: 07. 09. 2008 17:25

řízení

Příspěvek od obm » 18. 04. 2010 20:59

Jen pro info je možné docela jednoduše upravit orig. řízení z jakéhokoli modelu asi o 25% tzn. není problém mít 2,15 otáčky z rejdu do rejdu jen bych chtěl říct že to někdy nemusí být zrovna to pravé.

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 18. 04. 2010 23:07

pouziva sa takzvana medziprevodovka...je to taky 15cm valec s vlastnou sustavou ozubenych kol .....vstupna hriadel jedno kolo a vystupna hriadel druhe kolo=vysledny pomer

vyhoda-drift,slalom
nevyhoda-rychlosti nad 120 a jemne korekcie volantu su dost razantne a samozrejma nutnost serva z dovodu prevodu


o jednom takom kuse viem .....keby nieco
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Mišma
Příspěvky: 247
Registrován: 19. 07. 2007 12:23
Bydliště: Praha, DRIFT garage Žižkov

Příspěvek od Mišma » 02. 05. 2010 20:57

řízení z e36 M3 má,2,7 otáčky,mám ho v autě.
SERVIS A ÚPRAVY BMW, autopůjčovna, půjčovna čtyřkolek, lakování ( viewtopic,p,664980.html#664980)
e39 535i, 540i, 530i, e38 740i AC Schnitzer, BMW 327i e30, 525TDS, 525iX, Transit a drift car e30 alpina

Odpovědět