Strmsie riadenie
Strmsie riadenie
Ma vobec niekto nejake skusenosti resp. informacie o tom ze by sa riadenie dalo spravit pomocou nejakeho diela strmsie cize citlivejsie. Napr. od otocenia na doraz z jednej strany na druhu na 2 otacky? Nikde som nenasiel ziadny takyto "tuningovy" diel. Vie mi niekto poradit. Neviem ci nahodou 320is a M3 namali uz v serii ovolaco strmsie riadenie ako normalne e30. Nemam teraz tu moznost to vyskusat. Dik za info. Palo
Řízení z E36 má kratší chod než to v E30 M3, ale všechno jsou to rozdíly o 1/4 nebo polovinu otáčky. Na druhou stranu já tam mám to z E36 a mám dojem že strmější by asi už nebylo moc dobrý při rychlostech nad 150km/h.
motorkáři vítáni : www.yacomi.cz
strmsie riadenie
OK. Dik za info. Este sa spytam, co vsetko by som musel vymenit a kupit z M3 e36 ak by som to chcel realizovat. Na tej mojej 320is mam posilovac (pre info). Dik Palo
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: strmsie riadenie
Pokud už máš servo, tak problém není, vyměníš hřeben za ten z E36 a trochu upravíš hydraulické hadice (řízení má výstup na opačnou stranu jak E30). Čepy a tyčky řízení použiješ původní z E30.crevko píše:OK. Dik za info. Este sa spytam, co vsetko by som musel vymenit a kupit z M3 e36 ak by som to chcel realizovat. Na tej mojej 320is mam posilovac (pre info). Dik Palo
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Omlouvám se že vytahuju starší téma.
Mám na svým autě vydřený řízení a budu ho muset vyměnit. Tak jsem si řekl, proč ne z E36? Nicméně všude se tu píše o přestavbě na servohřeben z E36 ale já bych chtěl neservo. V autě servo nemám a zatim se mi nechce instalovat. Takže je zaměnitelné neservo řízení z E36 za neservo z E30?
Mám na svým autě vydřený řízení a budu ho muset vyměnit. Tak jsem si řekl, proč ne z E36? Nicméně všude se tu píše o přestavbě na servohřeben z E36 ale já bych chtěl neservo. V autě servo nemám a zatim se mi nechce instalovat. Takže je zaměnitelné neservo řízení z E36 za neservo z E30?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
určitě bude zaměnitelné problem bude spíš ho sehnat, musíš udělat ty same podložky jako na servořízení z 36 když ho dávaš do e30
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ale len preto, lebo ma "skor" zarazky na riadeni, ktore tam su kvoli karosarskym dovodom, ked ich vyberies dostanes klasicke riadenie e36, prip. M3,resp. Z3M.MEJOGSI píše:cital som niekde ,zevraj najstrmsie riadenie ma z3 1,9
laicky - tym ze Z3 ma menej otacok lavy-pravy otoc, je sice rpavda, ale potrebuje vacsi kruh na otocenie lebo nema taky rejd ako klasicka e36.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
pouziva sa takzvana medziprevodovka...je to taky 15cm valec s vlastnou sustavou ozubenych kol .....vstupna hriadel jedno kolo a vystupna hriadel druhe kolo=vysledny pomer
vyhoda-drift,slalom
nevyhoda-rychlosti nad 120 a jemne korekcie volantu su dost razantne a samozrejma nutnost serva z dovodu prevodu
o jednom takom kuse viem .....keby nieco
vyhoda-drift,slalom
nevyhoda-rychlosti nad 120 a jemne korekcie volantu su dost razantne a samozrejma nutnost serva z dovodu prevodu
o jednom takom kuse viem .....keby nieco
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
řízení z e36 M3 má,2,7 otáčky,mám ho v autě.
SERVIS A ÚPRAVY BMW, autopůjčovna, půjčovna čtyřkolek, lakování ( viewtopic,p,664980.html#664980)
e39 535i, 540i, 530i, e38 740i AC Schnitzer, BMW 327i e30, 525TDS, 525iX, Transit a drift car e30 alpina
e39 535i, 540i, 530i, e38 740i AC Schnitzer, BMW 327i e30, 525TDS, 525iX, Transit a drift car e30 alpina