Překopání 2.5 na 2.7i

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Překopání 2.5 na 2.7i

Příspěvek od BOOST » 26. 12. 2004 21:33

Zajímalo by mě, jak se změní spotřeba oproti 2.5i a jestli jezdíte dál na papírech 2.5, nebo je někdo takový blázen, že se přihlásí dobrovolně do kategorie pro růčo nad 2.5. Na technický přece poznají prd a kdyžtak se to dá stejně nějak udělat, ne?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 26. 12. 2004 21:46

spotřeba při stejném stylu jízdy se změní nepatrně - při těžký noze samořejmě adekvátně navýšení objemu/výkonu

papíry se nechávaj - kdo by si to chtel menit :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 27. 12. 2004 22:56

Pod 12 se s 2,7i prej nedostaneš, ale vlastní zkušenosti pořád ještě nemám, tak nevim... Ale výkyvy spotřeby zase nebudou tak markantní, max. tak 16?... (no jasně že ne max, ale chápete, jak to mysím...)

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 29. 12. 2004 19:25

No nevim jak kdo jeazdil s 327i,ale ja jezdil kolem 10 litru v lete a 12 litru v zime. A pokud se to honilo na okruhu tak to papalo jako 318is,320i,323i,325i proste tech 30 litru. Takze se toho zase neboj,ale zalezi jak ti kdo ten motor udela a kolik do nej ze zacatku. Ja kdybych ji delal tak komplet vybrus vc. klikovky a vse nove!!!!! Jinak tomu nedavam moc dlouhou zivotnost,alespon u me to tak nebylo Me vydrzel max.10 000km a druhej cca 2 500 km. A ja bych to uz nedelal mnoho penez a malo muziky ja bych tam vtlacil trosku vice vzduchu do klasicke 2,5i a mas to. :D
Naposledy upravil(a) Filip dne 03. 01. 2005 16:57, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Petr 215
Příspěvky: 326
Registrován: 12. 02. 2003 20:29
Bydliště: Milovice n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr 215 » 30. 12. 2004 06:28

Jo jo, těch deset litrů na sto je reálných. Jinak při svižném stylu jízdy jsem jezdil za dvanáct. :lol:

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 30. 12. 2004 15:50

Filip píše:No nevim jak kdo jeazdil s 327i,ale ja jezdil kolem 10 litru v lete a 12 litru v zime. A pokud se to honilo na okruhu tak to papalo jako 318is,320i,323i,325i proste tech 30 litru. Takze se toho zase neboj,ale zalezi jak ti kdo ten motor udela a kolik do nej ze zacatku. Ja kdybych ji delal tak komplet vybrus vc. klikovky a vse nove!!!!! Jinak tomu nedavam moc dlouhou zivotnost,alespon u me to tak nebylo Me vydrzel max.10 000km a sruhej cca 2 500 km. A ja bych to uz nedelal mnoho penez a malo muziky ja bych tam vtlacil trosku vice vzduchu do klasicke 2,5i a mas to. :D
A z čeho jsi stavěl? Z 122 nebo 129PS? Nebo z 2,5i?

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 31. 12. 2004 18:46

2 Lukas325e: je jedno z ceho stavis ja stavel z 325e.Ale uz jsem tu toho napsal o tom celkrm DOST staci mozna dat jen vyhledavani.

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 01. 01. 2005 16:01

Dobrý, dík, zkusím to! Já jen že z 325e 129PS by to mělo vydržet dýl než z 122PS kvůli tvarování pístů, tak jsem si to chtěl ověřit... Zkusím teda pohledat!

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 03. 01. 2005 16:56

2 Lukas325e: tak tim padem jsem mel 129 PS a neni to pistama to te ujistim na 113%. Pak jsem delal ten druhy motor a vydrzel tak malo a mel ty same pisty!

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 03. 01. 2005 22:09

Vzhledem k tomu, ze kazdymu odesel na klice (vcetne me) bych typnul, ze problem bude v malem tlaku oleje.... proste to chce trochu poladit pretlakovej ventil na cerpadle.... 8)

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 03. 01. 2005 22:21

To sem byl ja :oops:
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 03. 01. 2005 22:25

PRoc ladit tlak oleje? Nechapu poladit si muzes co ches,ale tim to nebude! Nezapomente,ze ten motor ma najezdeno min 150 000,-Kc z toho poslednich 20 000-50 000 Km ho tady tocil nejky vrah jak za studena tak za tepla proste At bylo teplo nebo zima tak to tlakem nebude. Znam jednoho cloveka co to ma a funguje to a mam pocit,ze to funguje i Martinovi z Plzne,ale to si ted nejsem jisty. A pak jsem slysel o par lidech o cloveka co to delal,ze to jezdi bez problemu. Ja tomu proste neverim a navic oc je ten vykon vetsi nez u klasicke 2,5?O moc ne. Kdyz se to dobre podari udelat tak to ma si myslim tak 180-200 koni. serie 2,5 ma 170 koni (napriklad dlemereni Francise na brzde). nemyslim si,ze je to cerpadlem. To jsme take menil a a stejne se to rozpadlo. A jeste,ze o tom pisu. Tak prvni motor odesel na klice,ale ne klika,ale saly na ojnicich a lidi co me znaji vedi,ze jsem ten motor nesetril. Sosnova na plno porad do cerveneho i za studena jsem tomu parkrat dal coz byla urcite osudova chyba atd. druhy motor odesel tim zpusobem,ze se zlomil pist a zbytky co tam byli udelai diru do bloku!motoru takze problem byl jinde a na tlaku cerpadla tot asi vse k mym zkusenostem,ale jak rikam moc penez za docela malo muziky!Natlacit tam vice vzduchu tot muj nazor do klasicke 2,5i.

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 03. 01. 2005 22:26

:D

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 04. 01. 2005 08:55

A na kolik to prekopani vyjde? jen by me zajimalo, kolik stoji pribrat do stada tech 20-30koni touhle upravou...podle me to taky moc vyhodny neni....+hodiny prace ....
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Strana
Příspěvky: 138
Registrován: 23. 04. 2004 20:17
Bydliště: Pardubice, Sloupnice

2,7i

Příspěvek od Strana » 04. 01. 2005 18:14

Tata postavil 2,7i doma za par kacek.....blok eta + hlava 2,0 + jednotka 2,5 a ma nalitano asi 5000km a zatim v poho......spotreba trosku vetsi...ted ale menil jednotku za novejsi Motronic 1.3 a vypada to ze pujde trosku dolu.....
327iX E30 iX Power
Byla...je...bude navždy.....E30 :) :)

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 04. 01. 2005 18:16

a kolik, jestli to neni tajne... :wink: vim ze se ptam jako kokino... je mi jasne ze asi u takovych uprav se moc na spotrebu nehledi, jen me zajima za kolik to tak jezdi... a vubec by me zajimalo kdy kdo dosahl a jake nejvetsi spotreby... :D asi zalozim tema 8) :lol:
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 04. 01. 2005 19:02

Zave píše:a kolik, jestli to neni tajne... :wink: vim ze se ptam jako kokino... je mi jasne ze asi u takovych uprav se moc na spotrebu nehledi, jen me zajima za kolik to tak jezdi... a vubec by me zajimalo kdy kdo dosahl a jake nejvetsi spotreby... :D asi zalozim tema 8) :lol:
zere to i travu kolem silnice - jestli Ti to nestaci, taxi zaloz thread
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 04. 01. 2005 20:05

2 ZAVE: mozna by to chtelo si precist tento clanek os zacatku.
2 IWAN: kdyz to nekde nechas udelat tak to bude cca tyden az 14 dni u nekoho v garazi a cena zalezi kolik a co se tam bude delat,ale treba me to stalo myslim cca 40 000,-Kc,ale to uz si nejsem jistya kdyz to budes delat sam doma tak budes-li to delat po nocich tak pocitej tak mesic po 2-3 hodinach dene a financne tak pulku az 2/3 ceny.

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 04. 01. 2005 20:19

Filip píše:2 ZAVE: mozna by to chtelo si precist tento clanek os zacatku
omlouvam se... :oops: :cry:
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 04. 01. 2005 21:18

2 ZAVE: 8) stava se

Odpovědět