Překopání 2.5 na 2.7i
Překopání 2.5 na 2.7i
Zajímalo by mě, jak se změní spotřeba oproti 2.5i a jestli jezdíte dál na papírech 2.5, nebo je někdo takový blázen, že se přihlásí dobrovolně do kategorie pro růčo nad 2.5. Na technický přece poznají prd a kdyžtak se to dá stejně nějak udělat, ne?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

No nevim jak kdo jeazdil s 327i,ale ja jezdil kolem 10 litru v lete a 12 litru v zime. A pokud se to honilo na okruhu tak to papalo jako 318is,320i,323i,325i proste tech 30 litru. Takze se toho zase neboj,ale zalezi jak ti kdo ten motor udela a kolik do nej ze zacatku. Ja kdybych ji delal tak komplet vybrus vc. klikovky a vse nove!!!!! Jinak tomu nedavam moc dlouhou zivotnost,alespon u me to tak nebylo Me vydrzel max.10 000km a druhej cca 2 500 km. A ja bych to uz nedelal mnoho penez a malo muziky ja bych tam vtlacil trosku vice vzduchu do klasicke 2,5i a mas to. 

Naposledy upravil(a) Filip dne 03. 01. 2005 16:57, celkem upraveno 1 x.
A z čeho jsi stavěl? Z 122 nebo 129PS? Nebo z 2,5i?Filip píše:No nevim jak kdo jeazdil s 327i,ale ja jezdil kolem 10 litru v lete a 12 litru v zime. A pokud se to honilo na okruhu tak to papalo jako 318is,320i,323i,325i proste tech 30 litru. Takze se toho zase neboj,ale zalezi jak ti kdo ten motor udela a kolik do nej ze zacatku. Ja kdybych ji delal tak komplet vybrus vc. klikovky a vse nove!!!!! Jinak tomu nedavam moc dlouhou zivotnost,alespon u me to tak nebylo Me vydrzel max.10 000km a sruhej cca 2 500 km. A ja bych to uz nedelal mnoho penez a malo muziky ja bych tam vtlacil trosku vice vzduchu do klasicke 2,5i a mas to.
PRoc ladit tlak oleje? Nechapu poladit si muzes co ches,ale tim to nebude! Nezapomente,ze ten motor ma najezdeno min 150 000,-Kc z toho poslednich 20 000-50 000 Km ho tady tocil nejky vrah jak za studena tak za tepla proste At bylo teplo nebo zima tak to tlakem nebude. Znam jednoho cloveka co to ma a funguje to a mam pocit,ze to funguje i Martinovi z Plzne,ale to si ted nejsem jisty. A pak jsem slysel o par lidech o cloveka co to delal,ze to jezdi bez problemu. Ja tomu proste neverim a navic oc je ten vykon vetsi nez u klasicke 2,5?O moc ne. Kdyz se to dobre podari udelat tak to ma si myslim tak 180-200 koni. serie 2,5 ma 170 koni (napriklad dlemereni Francise na brzde). nemyslim si,ze je to cerpadlem. To jsme take menil a a stejne se to rozpadlo. A jeste,ze o tom pisu. Tak prvni motor odesel na klice,ale ne klika,ale saly na ojnicich a lidi co me znaji vedi,ze jsem ten motor nesetril. Sosnova na plno porad do cerveneho i za studena jsem tomu parkrat dal coz byla urcite osudova chyba atd. druhy motor odesel tim zpusobem,ze se zlomil pist a zbytky co tam byli udelai diru do bloku!motoru takze problem byl jinde a na tlaku cerpadla tot asi vse k mym zkusenostem,ale jak rikam moc penez za docela malo muziky!Natlacit tam vice vzduchu tot muj nazor do klasicke 2,5i.
A na kolik to prekopani vyjde? jen by me zajimalo, kolik stoji pribrat do stada tech 20-30koni touhle upravou...podle me to taky moc vyhodny neni....+hodiny prace ....
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

2,7i
Tata postavil 2,7i doma za par kacek.....blok eta + hlava 2,0 + jednotka 2,5 a ma nalitano asi 5000km a zatim v poho......spotreba trosku vetsi...ted ale menil jednotku za novejsi Motronic 1.3 a vypada to ze pujde trosku dolu.....
327iX E30 iX Power
Byla...je...bude navždy.....E30

Byla...je...bude navždy.....E30


zere to i travu kolem silnice - jestli Ti to nestaci, taxi zaloz threadZave píše:a kolik, jestli to neni tajne...vim ze se ptam jako kokino... je mi jasne ze asi u takovych uprav se moc na spotrebu nehledi, jen me zajima za kolik to tak jezdi... a vubec by me zajimalo kdy kdo dosahl a jake nejvetsi spotreby...
asi zalozim tema
![]()
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
2 ZAVE: mozna by to chtelo si precist tento clanek os zacatku.
2 IWAN: kdyz to nekde nechas udelat tak to bude cca tyden az 14 dni u nekoho v garazi a cena zalezi kolik a co se tam bude delat,ale treba me to stalo myslim cca 40 000,-Kc,ale to uz si nejsem jistya kdyz to budes delat sam doma tak budes-li to delat po nocich tak pocitej tak mesic po 2-3 hodinach dene a financne tak pulku az 2/3 ceny.
2 IWAN: kdyz to nekde nechas udelat tak to bude cca tyden az 14 dni u nekoho v garazi a cena zalezi kolik a co se tam bude delat,ale treba me to stalo myslim cca 40 000,-Kc,ale to uz si nejsem jistya kdyz to budes delat sam doma tak budes-li to delat po nocich tak pocitej tak mesic po 2-3 hodinach dene a financne tak pulku az 2/3 ceny.