termopáska na výf. svody

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 20. 06. 2013 18:54

Jirkoj píše:Když to tu tak čtu, chtěl jsem termopáskou nahradit originální odstínění výfuku, ale asi radši nechat, co?
Být tebou, spíš bych se řídil opravdovýma zkušenostma lidí, co to použili a ne povídačkama těch, co slyšeli, že jedna bába povídala.... :wink: Jestli myslíš, že origo odstínění ti víc sníží teplotu pod kapotou než termopáska, tak já tvrdím, že rozhodně ne.
Zná někdo někoho, komu opravdu praskla makovice zaručeně od té termopásky?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 20. 06. 2013 19:09

No já myslel omotat výfuk až dozadu a nedávat ty různý plechy pod podlahou/příčkou.
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 20. 06. 2013 20:12

Jirkoj píše:No já myslel omotat výfuk až dozadu a nedávat ty různý plechy pod podlahou/příčkou.
To bych řekl že je zbytečnost, já to mám za převodovku a zbytek trubky samotný a funguje to i když to pořád dost topí ale prostě velkej motor v "malým" autě je velkej problem s chlazením všeho

Uživatelský avatar
Ondrash
Příspěvky: 292
Registrován: 22. 07. 2008 14:23
Bydliště: Vysočina Byst3ce nad Pernštejn///M

Příspěvek od Ondrash » 20. 06. 2013 23:11

zrovna to resim, svody mam hartge omotany paskou od thermo-tec striknuty penetracnim sprejem, dal bude vyfuk z nerezu, auto pujde na celolak tak je vykuchanej interier, pri zkusebnim staru se to pod kastlikem a k noham spolujezdce tak rozheriva ze se na tom ruka da udrzet stezi takze to asi budu resit tepelnym stitem taky od thermo-tec protoze puvodni olejem nasaklou a ztvrdlou izolaci jsem zrusil. Dal pod autem se budu snazit zachovat origo tepelny stity... Ale nezda se me ze by slo nejaky extremni teplo do hlavy, spis to dost topi okolo svodu...
E30 320i/dailycar E34 525 TDS

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 21. 06. 2013 08:36

kdyz jsem byl letos na 325 challange a v depu sbiral inspirace tak termopasku jsem u nikoho vubec nevidel... Vseobecne u atm motoru se to moc nevidi, staci se podivat na zavodech do vrchu. Beru to tak, ze to jsou spise extremni priklady,ale kdyby to melo prave nejakej zasadni vyznam tak bychom to videli vsude... Treba seriove u ///M
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 21. 06. 2013 09:33

To asi proto že u motoru co tam patří to třeba není, ale já tam tavim šavle, a boju s místem, a ty svody tam prostě překážej :lol:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 21. 06. 2013 20:51

Tak hlavně M20 pod kapotou rozhodně netopí tolik jako M60 a podobný varianty. :arrow: A že to u závoďáku neřešej se nedivím, tam jsou vyházený všechny přebytečnosti a teplotu pod kapotou neřešej. Ona V8 to taky zvládne i bez pásky, ale s ní je to o dost lepší, koně to určitě nepřinese.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět